Skravletråd

Viste mannen treningsbuksa mi som satt stramt i februar idag, den er rimelig løs nå [emoji16]

Mannen fortet seg på treningssenteret [emoji23][emoji23][emoji23]

Nå begynner mannen nesten å bli redd for at jeg skal veie mindre enn han så kan hende han blir inspirert til å bruke medlemskapet han har på et treningssenter, og han snakker om at vi som familie skal bli mye mer aktive [emoji6]

Han er så vant til at jeg veier mer enn han og idag så han hvor baggy ene buksa mi har blitt så gikk litt opp for han da at jeg faktisk endelig går ned i vekt [emoji16]

Bra han ser du er i endring og fint om han henger seg på for lettere gjennomføre om begge tenker sunt

Hjelp meg med å forstå:
Denne uka har jeg trent masse[emoji2] jogging og styrketrening... Jeg har vært flink med maten, masse frukt og grønt osv..
Ingen tante i sikte...
Dagens vekt sier +1,6 kg?!?!?!?!?!?![emoji33][emoji33][emoji31][emoji31]

Hmmm - muskler? Vann?

Etter helgen på fjellet orker jeg ikke en ordentlig treningstur i kveld.
Ble litt "trening" da.
Gikk ned til valglokalet og opp igjen, ca 3,9 km hver vei, og nesten bare oppover hjem igjen.

Har forhåndsstemt, men hadde helt glemt at det også var folkeavstemning i kommunen om kommunesammenslåing.

Trysilrypa vel gjennomført.
13 km i småregn og gjørme som gjorde at det så ut som om du hadfe kommet for sent på do.
Tungt å gå, men det er bare ekstra trening.
Nå måtte jeg bare innom her for å se hvordan det gikk med deg [emoji6]

Bra gjennomført i det regnværet som var [emoji16]

Jeg gikk ikke, har fått betennelse i foten, så på fredag var jeg hos legen og fikk resept på betennelsesdempende, ro og hvile [emoji13]
Men koster meg på hytta mens 4 var ute og gikk 6 km, og 5 andre holdt meg med selskap [emoji13]

Back
Topp