Skravletråd

Mannen har blitt inspirert.
Kan ikke huske at vi noen gang tidligere i vårt 20 år langt forhold har sittet og diskutert min og din trening og hvordan man skal ordne det praktisk :p
Så bra :D Har dessverre en sofagris her hjemme... Da vi møttes var han aktiv, men det har dabbet av. Han ikke glad i treningssenter eller jogging/sykling. Må være lagsport hvis han skal ta seg bryet ;)

Nå begynner mannen nesten å bli redd for at jeg skal veie mindre enn han så kan hende han blir inspirert til å bruke medlemskapet han har på et treningssenter, og han snakker om at vi som familie skal bli mye mer aktive [emoji6]

Han er så vant til at jeg veier mer enn han og idag så han hvor baggy ene buksa mi har blitt så gikk litt opp for han da at jeg faktisk endelig går ned i vekt [emoji16]

Nå begynner mannen nesten å bli redd for at jeg skal veie mindre enn han så kan hende han blir inspirert til å bruke medlemskapet han har på et treningssenter, og han snakker om at vi som familie skal bli mye mer aktive [emoji6]

Han er så vant til at jeg veier mer enn han og idag så han hvor baggy ene buksa mi har blitt så gikk litt opp for han da at jeg faktisk endelig går ned i vekt [emoji16]

Så bra at han legger merke til det![emoji1][emoji1]

Så bra at han legger merke til det![emoji1][emoji1]
Ja skulle vel bare mangle [emoji6]

Og gleder meg til å veie mindre enn han og han hadde ikke tatt skade av å gå ned 10 kg samt trene mer[emoji6]

Flere som er bekymret for imorgen?

Nå hadde jeg jo fantastiske resultater forrige uke og forventer ikke å ha noe lignende snitt denne uka, håper bare at kroppen hadde stabilisert seg nok forrige uke så jeg ihvertfall ikke har gått opp i vekt.

Ja skulle vel bare mangle [emoji6]

Og gleder meg til å veie mindre enn han og han hadde ikke tatt skade av å gå ned 10 kg samt trene mer[emoji6]

Da blir han nok smittet av entusiasmen din og kaster seg uti det![emoji1]

Flere som er bekymret for imorgen?

Nå hadde jeg jo fantastiske resultater forrige uke og forventer ikke å ha noe lignende snitt denne uka, håper bare at kroppen hadde stabilisert seg nok forrige uke så jeg ihvertfall ikke har gått opp i vekt.

Håper du ble fornøyd?[emoji2]

Hjelp meg med å forstå:
Denne uka har jeg trent masse[emoji2] jogging og styrketrening... Jeg har vært flink med maten, masse frukt og grønt osv..
Ingen tante i sikte...
Dagens vekt sier +1,6 kg?!?!?!?!?!?![emoji33][emoji33][emoji31][emoji31]

Back
Topp