Begynte å blø i dag, men stoppet opp....

Noen andre som har mistet ømheten i brystene? :( Er snart 6 uker.

Jeg mistet ømheten i uke 6, og ble bekymret da jeg heller ikke var kvalmen lenger. Men på tidlig UL 6+4 var alt ok, og det skal visst være normalt at det varierer litt☺️Så alt er nok OK☺️
Nå er jeg 7+0 og ømheten er tilbake for fullt☺️
 
Ja, hun ringte meg i går kveld. Mente det ikke var noe annet å gjøre enn å vente og se [emoji17] Skal på UL på tirsdag. Fikk streng beskjed om å ta det rolig i helgen.
Bra hun ringte, min mor blødde endel i starten av svangerskapet til min søster. Så det kan gå bra[emoji173] ta legens råd og hvil deg i frem til ul.
 
  • Liker
Reactions: TS
Bra hun ringte, min mor blødde endel i starten av svangerskapet til min søster. Så det kan gå bra[emoji173] ta legens råd og hvil deg i frem til ul.

Tror det kan ha noe å gjøre med at jeg koniserte i mai. Har blødd en del siden det. Prøver å slappe av så godt jeg kan, men det er ikke akkurat lett. Er så redd for dårlige nyheter på tirsdag under UL [emoji32]
 
Tror det kan ha noe å gjøre med at jeg koniserte i mai. Har blødd en del siden det. Prøver å slappe av så godt jeg kan, men det er ikke akkurat lett. Er så redd for dårlige nyheter på tirsdag under UL [emoji32]
Lykke til på tirsdag!! Sender gode tanker!
 
  • Liker
Reactions: TS
Tror det kan ha noe å gjøre med at jeg koniserte i mai. Har blødd en del siden det. Prøver å slappe av så godt jeg kan, men det er ikke akkurat lett. Er så redd for dårlige nyheter på tirsdag under UL [emoji32]
Det er nok en god grunn?[emoji4]
 
  • Liker
Reactions: TS
Back
Topp