Avocado's voksende spire

Takk :D
Du hadde rett i det ja ;)
Husker ei kollega sa til meg at jeg hadde da kortere svangerskap enn alle andre. Det gikk nemlig mye fortere for meg ...

17+0 i dag og den siste uken har gått ekstremt fort :woot: Herreminhatt, om det skal gå så fort fremover blir det februar før jeg rekker å trekke pusten :wideyed:
Nå er det bare en uke til OUL, og må si at det skal bli veldig spennende :D
Har bare kjent et lite blaff i magen siste uken, men venter veldig på den daglige kontakten med frøkna vår [emoji111][emoji173]️
Det går altfor fort[emoji85][emoji85] Bare å nyte når man kan [emoji4] God helg[emoji4]

Ja, minst 20 til ;)
Du vet jo litt om det å føde tidlig du. Hvor mange uker før termin var det igjen? 6?

6 uker og 2 dager før termindato, fikk verken føde der jeg ville eller som jeg ville... Anbefales ikke! Men hun kom jo ut, og alt går fint :) krysser fingrene for vannfødsel og lov til å bevege seg rundt neste gang jeg skal føde, for det blir minst en unge til etterhvert ;)

Nå går det jaggu unna ja, Avocado :D Gleder meg til å høre hvordan oul oppleves denne uka ❤️

6 uker og 2 dager før termindato, fikk verken føde der jeg ville eller som jeg ville... Anbefales ikke! Men hun kom jo ut, og alt går fint :) krysser fingrene for vannfødsel og lov til å bevege seg rundt neste gang jeg skal føde, for det blir minst en unge til etterhvert ;)

Skjønner at det sikkert ikke frister til gjentagelse. Da var du jo faktisk aldri høygravid heller, rart å tenke på :rolleyes:

Nå går det jaggu unna ja, Avocado :D Gleder meg til å høre hvordan oul oppleves denne uka ❤️

Ja det går sååå fort!! :wideyed:
Og du da, er jo nesten klekkeklar :woot: Det er så moro!! ❤️

Skjønner at det sikkert ikke frister til gjentagelse. Da var du jo faktisk aldri høygravid heller, rart å tenke på :rolleyes:
Nei, jeg rakk ikke den siste milepælen der :( og må være mindre enn 40 dager til termin for å få føde på lokalsykehuset. Har bestemt meg for å be om sykemelding mot slutten ved et neste svangerskap, den siste uka på jobb var tung - men jeg hadde jo enda noen uker igjen og så ikke for meg fødsel med det første.

Ja det går sååå fort!! :wideyed:
Og du da, er jo nesten klekkeklar :woot: Det er så moro!! ❤️
10 uker igjen.. Helt vilt! Nå er vi så nysgjerrige på hvem det er, så blir 3D ultralyd for et lite inntrykk :D

Nei, jeg rakk ikke den siste milepælen der :( og må være mindre enn 40 dager til termin for å få føde på lokalsykehuset. Har bestemt meg for å be om sykemelding mot slutten ved et neste svangerskap, den siste uka på jobb var tung - men jeg hadde jo enda noen uker igjen og så ikke for meg fødsel med det første.

Åh, det var jo litt synd da....
Måtte du helt til Oslo da eller?
Har de forresten funnet ut hvorfor hun kom tidlig?
Det er nok ingen dårlig ide med SM neste gang for å ta det rolig og forhåpentligvis holde på barnet litt lengre ❤️

10 uker igjen.. Helt vilt! Nå er vi så nysgjerrige på hvem det er, så blir 3D ultralyd for et lite inntrykk :D

10 uker er over på svipp svapp svupp :joyful:
Så gøy med 3D UL!! :D

Har tenkt mye på dette selv, om hvem den lille inni der er. Hva slags person skal hun bli liksom :rolleyes:

Åh, det var jo litt synd da....
Måtte du helt til Oslo da eller?
Har de forresten funnet ut hvorfor hun kom tidlig?
Det er nok ingen dårlig ide med SM neste gang for å ta det rolig og forhåpentligvis holde på barnet litt lengre ❤️

Nei, slapp Oslo (da måtte de flydd meg inn, hadde ikke vært tid til å kjøre, gikk ganske fort ;) ) siden hun var stor og vi hadde kommet langt i svangerskapet. :) Har ikke fått beskjed om at de har funnet noen grunn til at hun kom tidlig, men jeg hadde mye fostervann og veldig spent mage, mye fostervann kan være en årsak. Jeg ventet på vekstestimering fordi magen min var på vei ut av skalaen for SF-mål :woot: men født ei uke før timen! Fikk klar beskjed når jeg ringte og avbestilte om at da fikk jeg ikke ny time til vekstestimering :wacky:

10 uker er over på svipp svapp svupp :joyful:
Så gøy med 3D UL!! :D

Har tenkt mye på dette selv, om hvem den lille inni der er. Hva slags person skal hun bli liksom :rolleyes:
Ja, med tanke på hvor fort de siste 10 ukene har gått, så tør jeg nesten ikke tenke på det :p

Dere får jo se mye på oul også da! Husker det var så stort og fantastisk, så det er bare å glede seg❤️

Nei, slapp Oslo (da måtte de flydd meg inn, hadde ikke vært tid til å kjøre, gikk ganske fort ;) ) siden hun var stor og vi hadde kommet langt i svangerskapet. :) Har ikke fått beskjed om at de har funnet noen grunn til at hun kom tidlig, men jeg hadde mye fostervann og veldig spent mage, mye fostervann kan være en årsak. Jeg ventet på vekstestimering fordi magen min var på vei ut av skalaen for SF-mål :woot: men født ei uke før timen! Fikk klar beskjed når jeg ringte og avbestilte om at da fikk jeg ikke ny time til vekstestimering :wacky:

Oi! Lærer stadig noe nytt :woot: jeg var ikke klar over at det var mulig å ha "for mye" fostervann.
Da håper jeg de sjekker deg bedre og tidligere neste gang!

Ja, med tanke på hvor fort de siste 10 ukene har gått, så tør jeg nesten ikke tenke på det :p

Dere får jo se mye på oul også da! Husker det var så stort og fantastisk, så det er bare å glede seg❤️

Og bare 7 uker til permisjonsstart!
Det er jo ingenting :D

OUL blir stas! Men er nervøs også, håper det bare blir glade nyheter :shy:

Og bare 7 uker til permisjonsstart!
Det er jo ingenting :D

OUL blir stas! Men er nervøs også, håper det bare blir glade nyheter :shy:
Det blir det helt sikkert! Dere har jo allerede utelukket flere ting ved blodprøven du tok, så tipper dere får se en frisk og fin liten jentebaby ❤️

17+3

I dag har jeg kjent dult fra jenta vår flere ganger
❤️❤️❤️❤️❤️

17+3

I dag har jeg kjent dult fra jenta vår flere ganger [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Herlig[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]

17+3

I dag har jeg kjent dult fra jenta vår flere ganger
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
[emoji7][emoji7][emoji7]

Back
Topp