Godt med minus når hun er på besøk da [emoji16]
Ja det var i grunn deilig[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt med minus når hun er på besøk da [emoji16]
Så etter litt over 3 uker i Egypt viste vekta 5 kg ned på 1 mnd det betyr at jeg totalt siden slutten av desember har gått ned 14 kg og er nede på 87, føles godt og vil aldri over 90 igjen! Nå skal jeg fortsette ned mot 65 kg [emoji4]
Så gode dere er altså! Jeg prøver å bare spise så sunt jeg klarer, og å sykle eller gå til jobb. Så langt går det veldig bra, selv om jeg sliter litt med veldig pizzacravingmannen lager en litt sunnere versjon med grovere mel og magrere kjøtt, tenker at noe må jeg unne meg med spire i magen. Heldigvis har jeg fullstendig avsmak for alt søtt, og håper det varer. Eneste som går er banan og det er jo ikke det verste.
Gratulerer med premie [emoji4]Ble ikke noe sykkelprosjekt på meg, men mannen fikk plassen min så han er fornøydskal likevel være med og svare på spørreundersøkelser om sykkelvaner underveis, så kjenner jo at motivasjonen er der likevel.
Godt jobba, og 0,1 kg er jo fremdeles ned, selv om det ikke er så mye.
Takk! Må bare justere mengden littDu et jo kjempe flink da[emoji1]
Grovere pizza er lurt![emoji6]
Jeg bruker klokke ja! Hadde helt glemt det, merket det forrige permisjonDet er jo utrolig bra, gratulerer med fantastisk resultat
Forresten var det du som lå på en 5-6.000 skritt om dag selv om du triller en del?
Er det mobilen eller slik klokke du bruker?
Dersom det er klokke vil den ikke telle like godt når du holder i vognen og triller (av erfaring).
Prøv å legge den i jakke/bukselommen
TakkSå herrrligGrattis!!!! Klart du får litt drahjelp med ammingen men mye av det er din egen innsats
Lykke til videre!!! Tipper dette ga deg motivasjonsboost![]()
Reagerte litt på at du gikk turer og fikk så få skritt, syns du skal prøve detJeg bruker klokke ja! Hadde helt glemt det, merket det forrige permisjonTakk for tips
![]()
Jeg fikk faktisk 8000 skritt den dagen. Men så gikk jeg 2 timers tur, burde kanskje vært flere skritt da? Jeg vet ikke.Reagerte litt på at du gikk turer og fikk så få skritt, syns du skal prøve det
Så utrolig bra! Godt jobba og lykke til med videre nedgangSå etter litt over 3 uker i Egypt viste vekta 5 kg ned på 1 mnd det betyr at jeg totalt siden slutten av desember har gått ned 14 kg og er nede på 87, føles godt og vil aldri over 90 igjen! Nå skal jeg fortsette ned mot 65 kg [emoji4]
Godt du slipper søtsuget! Jeg vet det er mulig å lage pizza med blomkålbunn. Det blir jo supersuntSå gode dere er altså! Jeg prøver å bare spise så sunt jeg klarer, og å sykle eller gå til jobb. Så langt går det veldig bra, selv om jeg sliter litt med veldig pizzacravingmannen lager en litt sunnere versjon med grovere mel og magrere kjøtt, tenker at noe må jeg unne meg med spire i magen. Heldigvis har jeg fullstendig avsmak for alt søtt, og håper det varer. Eneste som går er banan og det er jo ikke det verste.
Du kan prøve med den i lommen en gang for å sammenligne, men syns det muligens høres lill lite utJeg fikk faktisk 8000 skritt den dagen. Men så gikk jeg 2 timers tur, burde kanskje vært flere skritt da? Jeg vet ikke.
Takk [emoji4]Så utrolig bra! Godt jobba og lykke til med videre nedgang![]()
Da kan man godt skryte litt syns jeg [emoji6]Ferdig med 1 time styrke, mage og cardio[emoji2]
Viktig å skryte litt[emoji28]
Hurra, så flink du har vært!![]()
![]()
Ja, det har jeg faktisk prøvd før. Det er godt, men frister ikke akkurat nå...kanskje blande ut halvparten med grovt mel? Må jo bli bedre uansett. Var mye jobb ogGodt du slipper søtsuget! Jeg vet det er mulig å lage pizza med blomkålbunn. Det blir jo supersunt![]()
Veldig viktig! Godt jobbaFerdig med 1 time styrke, mage og cardio[emoji2]
Viktig å skryte litt[emoji28]
Mannen har blitt inspirert.
Kan ikke huske at vi noen gang tidligere i vårt 20 år langt forhold har sittet og diskutert min og din trening og hvordan man skal ordne det praktisk![]()
Så bra!Mannen har blitt inspirert.
Kan ikke huske at vi noen gang tidligere i vårt 20 år langt forhold har sittet og diskutert min og din trening og hvordan man skal ordne det praktisk![]()