Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og vi samsover fortsatt med yngsteDet er det nok[emoji4] og dine er litt eldre enn mi også. Vi har akkurat slutte å samsove.
Og vi samsover fortsatt med yngste
Han klarte seg jo på skolesvømming og nå skal de begynne å dusje etter gym (må jeg huske på fredag!! Gymtøy og dusjgreier. Det har de ikke drevet med før) så jeg håper han kan klare det på kurs også
Jeg krysser fingrene for det.
Vi får se i løpet av helgas to kursdager om han gjør fremskritt eller fortsatt står still. Mellomste er noe bak ham i utvikling så jeg av de oppgavene de fikk. Men fint at de var tre voksne på 12-13 unger så de kunne møte dem på ulike nivå. En stund hadde han en voksen alene... Men mannens veddemål på at vi ville bli tilkalt/han sendt ut av kurset veddet jeg mot. Og vant ;-)
![]()
Sånn ser det ut rundt frisørstolen min i dag[emoji79][emoji79]
Jeg har fått brev fra Nav, og det var veldig godt. Og nå ble jeg usikker på om jeg skrev det her om dagen [emoji85] De skriver i allefall at de anser det unødvendig med dialogmøte etter 6mnd sykemelding, på grunnlag av helseinformasjon. Faktisk veldig deilig å føle at også Nav mener at jeg går hjemme med veldig god grunn, og at det ikke er noe poeng i å diskutere dette med lege og arbeidsplass.
Kom hjem til 4 barn, kengubarnet, kompis, kjæresten og ei venninne
Alle på trampolinen![]()
Så fin! Veldig kledeligJepp
![]()
Hørtes godt utMette og gode. Moussaka ble retten i dag![]()
Sist han prøvde å gå på dette kurset ble han flyttet ned på småbarnssvømming (med foreldre i vannet)...Hehe, bra du vant[emoji1]
Ganske klar jaKlare for september, damer?![]()
Regner med dere har lyst på en litt spennende topp 100 i september?