Hvordan går det med deg?
Ligger nå her da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det med deg?
Ligger nå her daByttet ut ballongen med en sånn tablett som ser ut som en snuspose med tråd . Skal visst slippe ut hormoner hver 4 t. Er noen sammentrekninger, men lite. Tålmodighet er nøkkelen her....
Den som hadde hatt litt ekstra tålmodighet ja...Ligger nå her daByttet ut ballongen med en sånn tablett som ser ut som en snuspose med tråd . Skal visst slippe ut hormoner hver 4 t. Er noen sammentrekninger, men lite. Tålmodighet er nøkkelen her....
Da var jenta mi født [emoji173]️Ble satt i gang med ballong mandag, hadde 2 cm åpning på tirsdag, så det lover godt. Måtte allikevel ja hormoninnlegg liggende halvannet døgn til sammen. Hadde stadig litt rier, manglet søvn pga nye overvåkning av lille hele tiden, så på torsdag tok de vannet. Det satte fart på sakene, og hun kom på kvelden[emoji173]️ Var ikke store mennesket, 2480 gram. Kvikk, men lavt blodsukker, så nå er hun på nyfødtintensiven med glukosebehandling og behandling for litt gulsott. Gleder meg til å kunne ha henne hos meg hele tiden[emoji173]️
Håper det står bra til med dere alle sammen og at blodsukker og gulsott ordner seg fort Gratulerer så mye!Da var jenta mi født [emoji173]️Ble satt i gang med ballong mandag, hadde 2 cm åpning på tirsdag, så det lover godt. Måtte allikevel ja hormoninnlegg liggende halvannet døgn til sammen. Hadde stadig litt rier, manglet søvn pga nye overvåkning av lille hele tiden, så på torsdag tok de vannet. Det satte fart på sakene, og hun kom på kvelden[emoji173]️ Var ikke store mennesket, 2480 gram. Kvikk, men lavt blodsukker, så nå er hun på nyfødtintensiven med glukosebehandling og behandling for litt gulsott. Gleder meg til å kunne ha henne hos meg hele tiden[emoji173]️
Da var jenta mi født [emoji173]️Ble satt i gang med ballong mandag, hadde 2 cm åpning på tirsdag, så det lovet godt. Måtte allikevel ja hormoninnlegg liggende halvannet døgn til sammen. Hadde stadig litt rier, manglet søvn pga nye overvåkning av lille hele tiden, så på torsdag tok de vannet. Det satte fart på sakene, og hun kom på kvelden[emoji173]️ Var ikke store mennesket, 2480 gram. Kvikk, men lavt blodsukker, så nå er hun på nyfødtintensiven med glukosebehandling og behandling for litt gulsott. Gleder meg til å kunne ha henne hos meg hele tiden[emoji173]️
Da var jenta mi født [emoji173]️Ble satt i gang med ballong mandag, hadde 2 cm åpning på tirsdag, så det lovet godt. Måtte allikevel ja hormoninnlegg liggende halvannet døgn til sammen. Hadde stadig litt rier, manglet søvn pga nye overvåkning av lille hele tiden, så på torsdag tok de vannet. Det satte fart på sakene, og hun kom på kvelden[emoji173]️ Var ikke store mennesket, 2480 gram. Kvikk, men lavt blodsukker, så nå er hun på nyfødtintensiven med glukosebehandling og behandling for litt gulsott. Gleder meg til å kunne ha henne hos meg hele tiden[emoji173]️
Hørtes ut som en drøm[emoji173]️ På Rikshospitalet er det trangere kår, men har i alle fall muligheten til å kunne være hos henne så mye vi ønsker.Gratulerer så mye. Har selv vært på nyfødt intensiv med begge mine barn. Skrevet ut sist uke med nr 2. Der jeg har født er det mor/barn vennlig nyfødt intensiv så babyen var hos meg og pappaen hele tiden - stort rom hvor halve rommet var intensiv avd og halve rommet var sove/hvile rom til mor og far (+eget bad). Så vi følte på mange områder at vi var på hotell med rom service 24/7 for det var så god standard og masse barnepleiere og jordmødre som hadde god tid til mor, far og barn .
Hørtes ut som en drøm[emoji173]️ På Rikshospitalet er det trangere kår, men har i alle fall muligheten til å kunne være hos henne så mye vi ønsker.