Settes igang

Jeg har termin på mandag og har heller ingen tegn på at fødsel nærmer seg.. ikke en kynner engang o_O
Ja, da er vi enda flere.
Men du blir satt i gang før jeg har termin 20. Men man vet jo aldri med disse fødslene...:confused:

Masse lykke til[emoji56]Skal selv settes i gang på mandag, er da 37+3. Tenk at vi snart får møte mageboerne våre!

Lykke til. Kan æ spørre hvorfor du settes igang?

Masse lykke til![emoji92] Håper du får en fin fødsel[emoji4]

Det er den da ja. Er jo mange som føder av seg selv rundt dei tider også :)

Mi var målt til å være +17% 36+0, så regner med ho er god og rund ved fødsel ;)
Ja den hær tøtta har logget over gjennomsnittet så det e beregnet at ho vil liigge rundt 3300-3400 ved fødsel.

Disse målingene har jeg ikke noe tro på...det er kun flaks viss det stemmer. Min ble målt forrige mandag til å være 3619 gr..0% vekstavvik. På lørdag kom han = 4060 [emoji108]

• Liker
Reactions: TKW
Disse målingene har jeg ikke noe tro på...det er kun flaks viss det stemmer. Min ble målt forrige mandag til å være 3619 gr..0% vekstavvik. På lørdag kom han = 4060 [emoji108]

Dei regner +/- 10%, så spranget kan være stort som du sier :P Sist stemte det veldig godt på mi som var født, men hadde da mange målinger dei siste ukene før forløsning. Var samme person som tok flere av målene også. Denne gangen er eg mer usikker. Tipper det stemmer bra at hun ligger såpass over som hun er målt til, men fasiten får vi ikkje før neste uke :)

Pga høyt blodtrykk er jeg nå på medisiner og skal tilbake til sykehuset og settes igang på torsdag. Så snart får vi møte lille i magen ❤

Da settes vi i gang på samme dag. Var på kontroll i dag, og fikk beskjed om at torsdag så skjer det. Spent på hvor lang tid det vil ta :) Jeg er da 38+0, og frøkna er estimert til rundt 3,3-3,4 så hun er en grei størrelse :)

Back
Topp