Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skjer med at alle skal føde nå daJeg vil ikke være igjen alene
![]()
Hva skjer med at alle skal føde nå daJeg vil ikke være igjen alene
![]()
Blir ikke alene...vi er flere med termin seint i september som ikke har noen sikre tegn på fødsel enda![]()
Ja, da er vi enda flere.Jeg har termin på mandag og har heller ingen tegn på at fødsel nærmer seg.. ikke en kynner engang![]()
Ja, da er vi enda flere.
Men du blir satt i gang før jeg har termin 20. Men man vet jo aldri med disse fødslene...![]()
Masse lykke til[emoji56]Skal selv settes i gang på mandag, er da 37+3. Tenk at vi snart får møte mageboerne våre!
Er da i uke 38+4 så lille er stor og rund til da
Takk [emoji4]Har i utgangspunktet et risikosvagerskap grunnet kronisk sykdom, og har i tillegg fått påvist intrahepatisk cholestase (svangerskapskløe+høye gallesyreverdier), så da settes jeg i gang litt før. [emoji56]Lykke til, hvorfor settes du igang?![]()
Ja den hær tøtta har logget over gjennomsnittet så det e beregnet at ho vil liigge rundt 3300-3400 ved fødsel.Det er den da ja. Er jo mange som føder av seg selv rundt dei tider også
Mi var målt til å være +17% 36+0, så regner med ho er god og rund ved fødsel![]()
Ja den hær tøtta har logget over gjennomsnittet så det e beregnet at ho vil liigge rundt 3300-3400 ved fødsel.
Disse målingene har jeg ikke noe tro på...det er kun flaks viss det stemmer. Min ble målt forrige mandag til å være 3619 gr..0% vekstavvik. På lørdag kom han = 4060 [emoji108]
Pga høyt blodtrykk er jeg nå på medisiner og skal tilbake til sykehuset og settes igang på torsdag. Så snart får vi møte lille i magen ❤
Ble satt i gang i går selv. Håper det går bra med dere