Så bra det går rett vei! Godt at din tar smokk, da har han hvertfall noe å ha i munnen. Min har nektet smokk hele veien. [emoji28]
Vi kom hjem litt sent i går kveld, så lillegutt var ikke i seng før 20.00, men det gikk som sagt overraskende bra.
Han sov faktisk helt til 05.00. Da våknet han, og jeg lå og ventet og håpet han skulle sovne av seg selv igjen. Jeg hadde avtalt med meg selv at det er morgen tidligst 06.00, tidligere enn det kan vi faktisk ikke stå opp. [emoji23] Men det skjedde ikke. [emoji23] Jeg gikk inn, han lå på magen og han gråt, og da jeg kom mot han og pratet rolig til han og skulle snu han over på ryggen, strakk han hendene mot hendene mine og førte de til munnen. Du skal tro han ble skuffet da det ikke var noen flaske der!
Han hylte og var tydelig frustrert. Jeg prøvde å holde meg helt rolig, tok han opp og roet han. Siden det var såpass sent, tok jeg han med inn i vår seng og håpet vi kunne sove litt til. Det tok en time med gråting, sutring, rulling, lugging av mammaen sin, frustrerte kast av bamsen. Jeg gav han den sikkert 300 ganger. [emoji28] Han var tydelig trøtt, men frustrert. Endelig 06.00 tok han bamsen opp til kinnet, pekefingeren i munnen, snudde seg mot meg og SOVNET! Og jeg sovnet jeg og. En time senere (07.00) våknet jeg av gledeshyl ved siden av meg, og øynene mine møtte verdens blideste fjes! [emoji7]
Da lå vi i sengen og koste (les klatret, lugget, spiste på mamma, lagde spyttebobler osv) i en halvtimes tid før vi stod opp. Han virket ikke kjempesulten, for han lekte veldig fint på gulvet mens jeg ordnet i stand frokost. Det viser meg hvertfall av han ikke har behov for melk på natten lenger, og at selv om han skrek som verst i natt, er det bare en vane som jeg må hjelpe han å bli kvitt. [emoji28]