nattmat avvenning

Høres ut som dere har hatt en fin natt med fremgang! Godt å vite at han ikke er sulten da er det bare å holde seg sterk noen netter og nyte en som sover uten nattmat fremover <3 men så koselig at du kan ha han litt over i senga di. Det savner jeg sånn, men min er så hyper med stor H!!! Så jeg tørr ikke ha han liggende der hvis jeg sover, da er han vel plutselig et helt annet sted :-(

Hvis du vil hold meg gjerne oppdatert. Synes det er spennende å høre hvordan det går med andre i samme situasjon. Selv om hver baby er ulik :)

Å ja, det er så koselig å ha han i sengen med meg. Jeg pleier å legge meg ytterst, og ha guttungen innenfor meg (mot midten) og hvis mannen fremdeles er i sengen, ligger han på den andre yttersiden. Hvis ikke, så ruller jeg dyner og puter ganske tett inntil han slik at han ikke havner over kanten. Men det er vel begrenset hvor lenge jeg kan fortsette å ha han her med meg. [emoji20]

Ja, jeg holder deg gjerne oppdatert! Det er moro å lese andres erfaringer. [emoji4] Han sovnet veldig fint i kveld også, så håper jeg er heldig i natt og. Spørs det, men! [emoji28]
 
Å ja, det er så koselig å ha han i sengen med meg. Jeg pleier å legge meg ytterst, og ha guttungen innenfor meg (mot midten) og hvis mannen fremdeles er i sengen, ligger han på den andre yttersiden. Hvis ikke, så ruller jeg dyner og puter ganske tett inntil han slik at han ikke havner over kanten. Men det er vel begrenset hvor lenge jeg kan fortsette å ha han her med meg. [emoji20]

Ja, jeg holder deg gjerne oppdatert! Det er moro å lese andres erfaringer. [emoji4] Han sovnet veldig fint i kveld også, så håper jeg er heldig i natt og. Spørs det, men! [emoji28]

Utfordringen med mini er at han sjeldent er i ro når han er våken :p men får sneket til meg Babykos like etter han har våknet da er han litt mer kosete.

Gutten la seg 19 igår og våknet faktisk ca07! Idag. Uten gråt, etterspørsel av melk(vann). Men jeg hørte på babycallen at han hadde to lette oppvåkninger en i 2 tia og en i 5 tia. Men ikke nok til at jeg gikk inn til han. Da det ble stille etter et minutt eller to. Jeg er kjempeglad og håper det fortsetter slik. :) Han har forresten begynt å spise dobbelt så mye til middag på dagtid :p
 
Utfordringen med mini er at han sjeldent er i ro når han er våken [emoji14] men får sneket til meg Babykos like etter han har våknet da er han litt mer kosete.

Gutten la seg 19 igår og våknet faktisk ca07! Idag. Uten gråt, etterspørsel av melk(vann). Men jeg hørte på babycallen at han hadde to lette oppvåkninger en i 2 tia og en i 5 tia. Men ikke nok til at jeg gikk inn til han. Da det ble stille etter et minutt eller to. Jeg er kjempeglad og håper det fortsetter slik. :) Han har forresten begynt å spise dobbelt så mye til middag på dagtid :p
Så bra din sov så lenge!
Jeg er faktisk også veldig fornøyd med natten her! Han sovnet 18.30, laget litt lyd i 06.00 tiden, men sovnet igjen av seg selv. Da klokken var 07.30 våknet han igjen, og var bare kjempefornøyd. Han pratet med seg selv og sang som bare det i en halvtimes tid! Da jeg gikk inn til han, lå han helt opp ned i senga, men han var så fornøyd, selv med bæsj i bleia!
Det er akkurat som han skjønte at noe var på gang, og at vi ikke ville han skulle våkne lenger. [emoji23] [emoji23] Skremselspropaganda [emoji28] [emoji23]
Det er verre med hu mor som våknet flere ganger og tittet på klokken, og bare krysset fingrene for at han ikke våknet.
 
Hei. Nå har ikke jeg lest igjennom alle her. Så mulig svaret på spml mitt er nevnt.

Hvor gammel er mini når h*n avennes nattflaska?
 
Min er i hvertfall 8 mnd om 1 uke. Men det kunne sikkert vært gjort mye tidligere. Han hadde en god periode rundt 6 mnd hvor han sov natten gjennom, og "beviste" at han ikke lenger trengte nattmat. Så jeg kunne sikkert begynt da, når han begynte å tulle igjen. Men det tenkte jeg egentlig ikke på.
 
Natt 3: sovnet 19.00. Våknet en gang klokken 2. Det tok i underkant av 10 minutter før han følte seg trygg og sovnet [emoji7] Sov videre frem til 6.30. Veldig fornøyd med hvordan dette går. [emoji4]
 
Her går det fremover, er så glad jeg startet avvenning. Inatt sov han fra 19-07 uten noen oppvåkning. :)<3 så nå skal jeg prøve få mer rutine på dagsovingen igjen :phaha
 
Natt 3: sovnet 19.00. Våknet en gang klokken 2. Det tok i underkant av 10 minutter før han følte seg trygg og sovnet [emoji7] Sov videre frem til 6.30. Veldig fornøyd med hvordan dette går. [emoji4]

Supert! Flinke gutter vi har :D
 
Vi skal bytta flaskene med vann.. kommer til å bli en helt forferdelig uke.. [emoji52]
 
Back
Topp