Vært på tidlig UL idag

Gratulerer så mye :)
 
Vi venter toegget, hvis de ikke ser det tidlig må man nok vente til etter de er født for å finne det ut. Etterhvert som de vokser blir det vanskeligere å måle veggen mellom fostersekkene. Han som målte på meg i uke 10, sa de ikke kom til å se det på neste ul i uke 12-14. Så oul er nok forsent..
Så rart! De så hele veien på alle de millionene med ul skilleveggene på mine..

Uansett så håper jeg de finner ut av det sånn ift om de er enegget og ttts :)
Ja, jeg begynner så smått å synes at det er ganske spennende, og ikke bare skremmende [emoji23] Hehe. Det er så sant, vi er superheldig!
Ikke skremmende, har masse god oppfølging hele svangerskapet! Jeg følte meg hvertfall veldig godt tatt vare på:)
 
Vi fikk bilder ganske likt det du la ut, på ul i uke 6:) I uke 10 var vi på Ullevål.

OK! Ble dere henvist dit med en gang? Hører også til Ullevål, men såvidt jeg vet skal vi ikke dit før OUL.. Hvor mange uker er du nå?
 
OK! Ble dere henvist dit med en gang? Hører også til Ullevål, men såvidt jeg vet skal vi ikke dit før OUL.. Hvor mange uker er du nå?

Er 11+5 idag:) Hvor mange uker er du? Fikk time der av andre grunner, hører til i Tønsberg så skal dit fremover..
 
Er 11+5 idag:) Hvor mange uker er du? Fikk time der av andre grunner, hører til i Tønsberg så skal dit fremover..

Okei [emoji4] Jeg er 9+3 idag, hvertfall om jeg skal følge menstermin. Målte litt kortere på UL, men må isåfall ha lest positiv test omtrent samtidig som jeg ble gravid [emoji23][emoji23]
 
Jeg kan bare forestille meg permisjon ja, det blir hektisk [emoji28] Jeg kjører ikke bil da, så jeg slipper bilstol-biten! Men blir jo heftig med to babyer for å hente storebror i barnehagen osv [emoji85] Puh!

Vi må nok sette oss inn i dette med permisjon på nytt. Man får altså ekstra uker til fellesbiten? Eller?

Hun sa at det var for tidlig å si, og at man kanskje egentlig ikke kunne vite det før på en sånn farskapstest, såvidt jeg har forstått..? Men de ligger i hver sin hule, og det er visstnok en bra ting. Mer vet vi ikke ennå..


Gratulerer så masse[emoji1][emoji1] har du tvillinger i familien også?[emoji4]
 
Hei. Gratulerer med tvillinger[emoji5] hvor langt er du på vei? her ventes det også tvillinger, jeg er 12+2 idag.. vi har en sønn fra før, og mannen min har tvillinger fra tidligere forhold så vi får da også 5 barn haha.
 
Hei. Gratulerer med tvillinger[emoji5] hvor langt er du på vei? her ventes det også tvillinger, jeg er 12+2 idag.. vi har en sønn fra før, og mannen min har tvillinger fra tidligere forhold så vi får da også 5 barn haha.

Denne så jeg først nå, jeg svarte deg nettopp i tråden din også! Jeg er 10+4 idag, så jeh følger deg hakk i hel! Så stas at det er flere her som venter tvillinger [emoji7]
Morsomt at mannen din har tvillinger fra før! Det sies jo at det ikke arver gjennom mannen, men det MÅ det vel gjøre i deres situasjon...?
 
Gratulerer! :) Så gøy! Sniker fra februar, vi er et par som skal ha tvillinger der også ;)

Her kunne legen se skillevegg både i uke 8 og uke 13, som mest sannsynlig betyr toeggede (kun enegga hvis de i så fall har delt seg veeldig tidlig. Fikk forklart deg slik at enegget ikke er arvelig, men toegget kan være arvelig (eller alder og mye annet), men det er da «egenskapen» til å slippe to egg som kvinnen da har arvet, så derfor kan ikke mannen og hans familie påvirke tvillinger:) (men ganske sykt tilfelle her oppe da!)
 
Gratulerer! :) Så gøy! Sniker fra februar, vi er et par som skal ha tvillinger der også ;)

Her kunne legen se skillevegg både i uke 8 og uke 13, som mest sannsynlig betyr toeggede (kun enegga hvis de i så fall har delt seg veeldig tidlig. Fikk forklart deg slik at enegget ikke er arvelig, men toegget kan være arvelig (eller alder og mye annet), men det er da «egenskapen» til å slippe to egg som kvinnen da har arvet, så derfor kan ikke mannen og hans familie påvirke tvillinger:) (men ganske sykt tilfelle her oppe da!)

Tusen takk, og gratulerer til deg også! Og takk for masse god informasjon! Det er jo fortsatt såpass tidlig for meg, så jeg har ikke fått så mye informasjon ennå. Vet kun at det blir endel ekstra oppfølging underveis i svangerskapet.
 
Tusen takk, og gratulerer til deg også! Og takk for masse god informasjon! Det er jo fortsatt såpass tidlig for meg, så jeg har ikke fått så mye informasjon ennå. Vet kun at det blir endel ekstra oppfølging underveis i svangerskapet.

Takk! bare hyggelig :) Ja føler jeg har lest omtrent alt som finnes om tvillinger nå :p Ja litt mer oppfølging og mange fler UL, som er betryggende da jeg får se at det faktisk fortsatt er to der inne! Har hatt så lite symptomer så var overbevist om at jeg ikke var gravid første gang, så fikk det sjokket da det var to! :p
 
Takk! bare hyggelig :) Ja føler jeg har lest omtrent alt som finnes om tvillinger nå :p Ja litt mer oppfølging og mange fler UL, som er betryggende da jeg får se at det faktisk fortsatt er to der inne! Har hatt så lite symptomer så var overbevist om at jeg ikke var gravid første gang, så fikk det sjokket da det var to! :p

Jeg er også veldig spent for neste UL, om det faktisk fortsatt er TO der inne [emoji28] Har ikke hatt symptomer til at noe skulle være galt, men kjenner jeg er ekstra nervøs nå i forhold til de andre graviditetene mine...! Ja, det sjokket kjenner jeg igjen følelsen av [emoji23][emoji1303]
 
Back
Topp