lusemus 71
Forumet er livet
Detta er tempen kl 5 vanlig er 7-7:30. Har mista alle symptomer såre bryst og murringer. Har ikkje testa men rekner med det var rett opp og ned igjen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal jeg tørre å håpe da? Synes dette er like skummelt hver mnd. Forrige mnd fant den ikke el, men nå håper jeg dette stiger mer eller holder seg oppenegativ test i dag.. så vi får se om noen dager... spennende.
Negativ test 10 dpo, men tempen var litt høyere i dag..
![]()
Se på det her... er jeg på vei mot det absolutte nullpunkt? Hvis tempen stiger etter el, kommer grafen til å bli en eneste stor V.
Er 10 dpo i dag. Testen var blenda hvitDa kommer vel positiv test i dag da ?
Er 10 dpo i dag. Testen var blenda hvit![]()
Tror jeg venter et par dagerSøren og håper i morgon da.
Vis vedlegget 231320
Detta er tempen kl 5 vanlig er 7-7:30. Har mista alle symptomer såre bryst og murringer. Har ikkje testa men rekner med det var rett opp og ned igjen.
Fortsatt veldig fin kurve da! Misunnelsesverdig fin faktisk, i forhold til slalåmbakken min med innlagt hopp... har du testet noe mer etter de spennende resultatene i går?
Vis vedlegget 231348
Så etter 10 min ingen strek, skuffa men måtte sjå igjen etter 20 min. Da var det slik på bilde. Kroppen gir tegn om ikkje gravid og ingen symptomer.
Drar og lirker på alle tråder jeg kan og håper på det beste.
Det er strek på den rosa!! Noe er på gang... Håper streken blir sterkere for hver dag! Nå husker jeg ikke hvor mange dpo dager du har kommet til, men du har et stykke igjen til 14? Jeg har troen på denne bittelille...
Er 9 dpo. Er så redd for kjemisk som jeg får så mykje av.
Ser den. Det er vel faren ved å teste tidlig. Redd jeg kommer til å gå på en testesmell selv. Har 39 tester som ligger og brenner i skuffen på badet... [emoji56]. Men to streker tidlig dpo gir større sjanse for baby enn blendahvite tester [emoji1303]
Da får me håpe du får masse positive tester på testane dine.
Ja, sant! Kommer sikkert til å svi av en for hver skvett fra 9-10 dpo i tiiiiilfelle det skulle være noe der [emoji56]. Prøvde meg på en el-test nå (spart i 5 timer). Ikke akkurat etter boken å teste på kvelden, men sånn ble det i dag. Ikke i nærheten av positiv, men det var ikke ventet heller. Uansett kjekt å se to streker [emoji12]

Jeg har ikkje prøvd el test enda. Får prøve i morgon å sjå om den blir sterke.
Tvi tvi er spent på testene dine![]()
Mensenkramper siden søndag, ømme pupper... men negativ test i går.
Jeg har aldri hatt stigning etter 10 dpo. Som regel synket 8 dpo. Tør ikke håpe
Vis vedlegget 231374