Snakka med navdama forresten i dag. Som sa at jeg tok pause fra utplasseringa av jobb frem til oktober hvertfall ! Det hjalp en del på samvittigheten gitt [emoji169]
Da har jeg fått gått til lege, nevrolog og revmatalog og alle hvertfall.
Så bra!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snakka med navdama forresten i dag. Som sa at jeg tok pause fra utplasseringa av jobb frem til oktober hvertfall ! Det hjalp en del på samvittigheten gitt [emoji169]
Da har jeg fått gått til lege, nevrolog og revmatalog og alle hvertfall.
Stakars. Men bra det roet segVar nok det ja, 6-7 runder i løpet av noen timer.
Bra nå da
Ja hu sa også at vi så det bare ann frem til da. Var der ikke bedre. Så var det ikke bedre. Da tok vi lengre. Greit når hu forstår jaSå bra!!
Jeg ogLeste posten din over om andres ventetid, så da må jo det være greit[emoji4] selv om det er en stund å vente. Håper formen holder seg noen lunde i mellomtiden da[emoji4]
Går nok så fint såI dag har jeg sendt inn dåpsskjema og leid lokale til dåpsfeiring i november [emoji4] men å planlegge, bake og pynte lokale.. nå er jeg på dypt vann altså [emoji28]
Så braDet gjør jeg [emoji16]
Noe fremgang for deg?
Fint med ren bilInnom mens bilen blir vasket[emoji16][emoji16]
Kos degGodt å finne sofaen
Tilbrakt mesteparten i sofaen[emoji21] kvalm og trøtt. Men blir godt med strikketid da[emoji12]
Det gjør jegKos deg![]()
Så slitsomt. Håpe det er verdt det da[emoji6]
Nydelig fargeVis vedlegget 231071 Leter etter klær i denne fargen
Vis vedlegget 231071 Leter etter klær i denne fargen
Det er mamma og pappa da. Men å legge henne, i senga vår (aka roterommet som vi låser når vi har selskap) er ikke så greit å ha barnevakt til synes jeg. Mamma har dessuten pleid å ha trening tirsdag og torsdag selvIngen i nærheten som kan være litt barnevakt?[emoji4]
Mhm den er nydeligNydelig farge![]()
Mhm elsker fargenÅ den er så fin[emoji7] og så synd det er i merinoull og ikke ull/bambus, da snuppa ikke tåler ren ull.
Mhm elsker fargen