Hehe! Stemmer det, men når man vil gjøre ting ferdig utenfor huset, så er det så irriterende å ikke få gjort noe pga ustabilt værJepp...det kalles høst[emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe! Stemmer det, men når man vil gjøre ting ferdig utenfor huset, så er det så irriterende å ikke få gjort noe pga ustabilt værJepp...det kalles høst[emoji12]
I dag har jeg sendt inn dåpsskjema og leid lokale til dåpsfeiring i november [emoji4] men å planlegge, bake og pynte lokale.. nå er jeg på dypt vann altså [emoji28]
Hehe! Stemmer det, men når man vil gjøre ting ferdig utenfor huset, så er det så irriterende å ikke få gjort noe pga ustabilt vær![]()
Digg!!Soooool i Bergen idag[emoji16]

Så deilig, spar litt til jeg skal dit i slutten av september er du snill.Soooool i Bergen idag[emoji16]
Det er sikkert mye hjelp å få ja [emoji4]Heldigvis noen mnd til da [emoji4]
Noen I familien som kanskje kan hjelpe eller gode venninner?
Ja, det var ikke all verdens med valgmuligheter av datoer i kirka her. 1 oktober eller 19 november liksom.. 1 oktober var litt tidlig fant vi ut [emoji28] det er tross alt blant annet en hjort som må skytes.. [emoji23]Er du allerede nå kommet i gang med planleggingen?
Dette fikser duen ting og gangen, så blir det bra
Jupp har det
Det også ja
Å Noella
Stylepit*2
Hm
Hva kjøpte du?
Åhh. Det flasker seg til
Logistikken med tre barn.
Mellomste sitt foreldremøte er en tirsdag klokken 18. Eldste har spilling på skolen tirsdager 1730-1815. Yngste legges i de tider, typisk "når jeg kommer tilbake fra den spillinga".
Yngste sitt foreldremøte er en torsdag klokken 18. Mellomste har forball torsdager 1730-1830
[emoji53] fikk nettopp tlf av mamma om at morfar er på legevakten og blir sendt videre til sykehus med blodpropp i hjernen.
Jeg har 4 besteforeldre som selvfølgelig begynner å dra på åra.... hater sånne telefoner!
Uff, så trist[emoji20] håper det går bra med ham!
Greit med mye penger men litt slitsomtGreit å ha fulle uker på jobb?[emoji2]
He he å jada duKjøpte samme jakke som deg[emoji1]
Og en høstdress til minstemann og litt ull til mellomste[emoji2]
God kveld[emoji4]
Har dere hatt en fin dag?