Hei Shadow [emoji171] Koser du deg?God dag damer, lenge siden sist. Håper dere har det bra [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei Shadow [emoji171] Koser du deg?God dag damer, lenge siden sist. Håper dere har det bra [emoji4]
Var nok det ja, 6-7 runder i løpet av noen timer.Ånei, Stakars [emoji171] Omgangssyken?
Håper det ordner seg på et eller annet visJa, her går det ikke fort i svingene. Men noen har ventet over 6mnd, opptil 1 år så allikevel føler jeg det ikke er så ille. Det er nøyaktig 3 måneder fra henvisning ble sendt, til jeg har fått time til samtale. Men samtidig, så er ingenting sikkert enda. Først samtale, så vurderer de om de i det heletatt vil måle trykket ved hjelp av en måler som opereres inn. Hvis de velger å måle, så er resultatet av målingen en indikator på om de mener det er verdt risikoen ved en operasjon. Så kan nok legge bena på bordet litt til. Fordelen, er at siden jeg nå trapper opp igjen medisiner så får vi i allefall muligheten over tid, til å se om det fungerer.
Hva var det nettmøte om denne gangen da så kan jeg se om jeg klarer å lure på noe innen det. Somregel lurer jeg oppriktig ikke på noe, men kan prøve ;-)God dag i solen! Minner om nettmøte i kveld. Kan legge inn spørsmål allerede nå. Blir jo en ekstra tråd det også![]()
Komplett apotek som har nettmøte. Kan spørre om alt mulig om vitaminer, sykdommer, brystpumper, medisiner osv osv..Hva var det nettmøte om denne gangen da så kan jeg se om jeg klarer å lure på noe innen det. Somregel lurer jeg oppriktig ikke på noe, men kan prøve ;-)
8 uker. Synes det er helt innafor![]()
Skal vri hodet. Men ikke egentlig noe jeg lurer på (som jeg spørr dem om i så fall. Mer mot legen evt)Komplett apotek som har nettmøte. Kan spørre om alt mulig om vitaminer, sykdommer, brystpumper, medisiner osv osv..
Her er nettmøterommet http://forum.babyverden.no/forums/nettmøter-med-komplett-apotek.1487/
Det ordner segI dag har jeg sendt inn dåpsskjema og leid lokale til dåpsfeiring i november [emoji4] men å planlegge, bake og pynte lokale.. nå er jeg på dypt vann altså [emoji28]
Jada, bare opptatt på ferie [emoji16]Hei Shadow. Håper alt står bra til![]()
Det gjør jeg [emoji16]Hei Shadow [emoji171] Koser du deg?
Heldigvis noen mnd til da [emoji4]I dag har jeg sendt inn dåpsskjema og leid lokale til dåpsfeiring i november [emoji4] men å planlegge, bake og pynte lokale.. nå er jeg på dypt vann altså [emoji28]
Altså.. snakk om ustabilt vær.. regn/sol/regn..!!![]()
[emoji16][emoji16]
Tro meg, det gjør jeg! Men var godt å få dra på butikken alene mens hun tok en dupp sammen med pappa'n sin [emoji5] første egentida sånn utenom do og dusj [emoji87]
Takk[emoji5]
God kveld! [emoji5]
Noe spennende som har skjedd i det siste?
God kveld jenter, står til?
Bor på gård selv[emoji2] vi driver ikke da..
Her går det bare greit [emoji4]Hei, hvordan går det med deg??[emoji2]