Skravletråd AUGUST!

Ja, her går det ikke fort i svingene. Men noen har ventet over 6mnd, opptil 1 år så allikevel føler jeg det ikke er så ille. Det er nøyaktig 3 måneder fra henvisning ble sendt, til jeg har fått time til samtale. Men samtidig, så er ingenting sikkert enda. Først samtale, så vurderer de om de i det heletatt vil måle trykket ved hjelp av en måler som opereres inn. Hvis de velger å måle, så er resultatet av målingen en indikator på om de mener det er verdt risikoen ved en operasjon. Så kan nok legge bena på bordet litt til. Fordelen, er at siden jeg nå trapper opp igjen medisiner så får vi i allefall muligheten over tid, til å se om det fungerer.
Håper det ordner seg på et eller annet vis

I dag har jeg sendt inn dåpsskjema og leid lokale til dåpsfeiring i november [emoji4] men å planlegge, bake og pynte lokale.. nå er jeg på dypt vann altså [emoji28]

I dag har jeg sendt inn dåpsskjema og leid lokale til dåpsfeiring i november [emoji4] men å planlegge, bake og pynte lokale.. nå er jeg på dypt vann altså [emoji28]
Det ordner seg

Heldigvis noen mnd til da [emoji4]

Noen I familien som kanskje kan hjelpe eller gode venninner?

[emoji16][emoji16]
Tro meg, det gjør jeg! Men var godt å få dra på butikken alene mens hun tok en dupp sammen med pappa'n sin [emoji5] første egentida sånn utenom do og dusj [emoji87]

Det er alltid deilig med en liten pustepause m[emoji1]

Bor på gård selv[emoji2] vi driver ikke da..

Vi har kyllinger også har mannen gjort om fjøset til farm ninja challenge [emoji85] treningssenter ala american ninja worrior. Jorda leier vi ut til pappa :)

Hei, hvordan går det med deg??[emoji2]
Her går det bare greit [emoji4]
Minste er passert en måned, og har grodd på seg DE bollekinnene [emoji23] veldig skjønn da.
Har også blitt velsignet med nok en sovebaby (i alle fall foreløpig), så.. Går sånn sett ganske fint. [emoji106]

Alt greit der?

Back
Topp