Kjekt for oss.Viktig med omtanke[emoji173]️
Og greit å vise ungene at man kan gjøre sånt for kjæresten sin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjekt for oss.Viktig med omtanke[emoji173]️
Nei, er vell egentlig få skoler som driver med den regelen.Ja, glad det ikke var natt til i går. Greit å få med seg første dag, selvsagt kjipt å gå glipp av den andre. Siden skolen ikke driver med 48-timers regel kan hun trolig gå på uteskole i morgen
Godt at det ikke er blitt noe mer oppkastRapport fra mannen sier frisk jente og veldig trøtt mann.
Så da håper vi ingen ble smittet
God morgenGod morgen Nurre. En fin morgen?![]()

Bedre dag en i går?Veldig mye bedre dag enn i går jaGod morgenVeldig fin morgen, men ekstremt trøtt. 2 timer søvn i natt og vert på jobb. Kl 13.00 har jeg time på sykehuset for ny sjekk pga riene.. veldig spent!
Der da??Bedre dag en i går?
De har uteskole en dag i uka de fire første årene. (definert som 1,5 tine gym, 0,5 time mat&helse og 1 time naturfag eller noe sånn så jeg i år) de er mye ute da, i skogen, i fjæra, første klasse går tur til alle husene og finner ut hvor de i klassen bor og tar bilde på trappa og tegner det inn på kart over bygda. De finner bær og plukker sopp. Følger et tre gjennom året og ser på utviklingen. Finner ting de teller og leker butikk. Noen gang er de på skolen men ofte på tur. Slumper det til å være den dagen det er snø (vi bor på Sunnmøre så det skjer ikke så ofte) tar de med akebrett og går i akebakken (mye gym det!)Nei, er vell egentlig få skoler som driver med den regelen.
Ute skole? Hvordan er opplegget da?
Ja, håper ingen ble smittet. Bare hun og mannen som var våken med det pågikk. (eller, jeg og yngste i begynnelsen, men vi holdt oss på soverommet jeg sa han fikk si fra om han trengte hjelp)Godt at det ikke er blitt noe mer oppkast![]()
Så artig opplegg. Det må jo ungene elske. Skulle ønske vi hadde noe slikt opplegg.De har uteskole en dag i uka de fire første årene. (definert som 1,5 tine gym, 0,5 time mat&helse og 1 time naturfag eller noe sånn så jeg i år) de er mye ute da, i skogen, i fjæra, første klasse går tur til alle husene og finner ut hvor de i klassen bor og tar bilde på trappa og tegner det inn på kart over bygda. De finner bær og plukker sopp. Følger et tre gjennom året og ser på utviklingen. Finner ting de teller og leker butikk. Noen gang er de på skolen men ofte på tur. Slumper det til å være den dagen det er snø (vi bor på Sunnmøre så det skjer ikke så ofte) tar de med akebrett og går i akebakken (mye gym det!)
Veldig fint opplegg. De har en norsktime først, og så altså fire skoletimer uteskole. Veldig greitSå artig opplegg. Det må jo ungene elske. Skulle ønske vi hadde noe slikt opplegg.
Ja, her går det ikke fort i svingene. Men noen har ventet over 6mnd, opptil 1 år så allikevel føler jeg det ikke er så ille. Det er nøyaktig 3 måneder fra henvisning ble sendt, til jeg har fått time til samtale. Men samtidig, så er ingenting sikkert enda. Først samtale, så vurderer de om de i det heletatt vil måle trykket ved hjelp av en måler som opereres inn. Hvis de velger å måle, så er resultatet av målingen en indikator på om de mener det er verdt risikoen ved en operasjon. Så kan nok legge bena på bordet litt til. Fordelen, er at siden jeg nå trapper opp igjen medisiner så får vi i allefall muligheten over tid, til å se om det fungerer.Ting tar tid, skjønner jeg
Men lys i tunnelen er bra
Ånei, Stakars [emoji171] Omgangssyken?Mellomste kaster opp.
For andre gang i natt.
Blir nok ikke noe andre skoledag på henne.
Så godt å høre!Når jeg først sovna sov jeg godt denne gang. Herlig [emoji1]
Veldig mye bedre dag enn i går jaSå du er ikke 100% sykemeldt enda?
Lykke til på sykehuset. Håper de finner ut at alt er tipp topp![]()

8 uker. Høres kanskje mye ut, men ut ifra andre med samme diagnose så ser det ut til å ha gått ganske fort. Flere får ikke time før 6mnd+ i ettertid.Hurra for en god nyhetLenge til timen?
Huffda. God bedring Kengu [emoji171]Vondt i magen men går vel over
Sol ute og jobben kaller snart
Hei Shadow. Håper alt står bra tilGod dag damer, lenge siden sist. Håper dere har det bra [emoji4]
Lykke tilSkulle egentlig ut å gå tur med venninne og hilse på lille babyen hennes, og sjekke ut nyåpnet cafe/butikk..... meeeeeen, jeg er kvalm. Igjen. Og trøtt! Ikm på søndag. Så nå håper jeg virkelig det blir valuta for plagsomhetene[emoji23][emoji23][emoji23]
8 uker. Synes det er helt innaforEn samtale er en start[emoji4] Håper virkelig dem kan hjelpe deg[emoji171] må du vente lenge?