Skravletråd AUGUST!

Skulle egentlig ut å gå tur med venninne og hilse på lille babyen hennes, og sjekke ut nyåpnet cafe/butikk..... meeeeeen, jeg er kvalm. Igjen. Og trøtt! Ikm på søndag. Så nå håper jeg virkelig det blir valuta for plagsomhetene[emoji23][emoji23][emoji23]
Så spennende :) Du har ikke tatt noen test?

Så spennende :) Du har ikke tatt noen test?

Har ikje Ikm før søndag. Men syns nesten jeg har hatt alt av symptomer som fins den siste uka [emoji85][emoji85]

Vært kvalm siden forje søndag, men det går over utover dagen.
Veldig trøtt og sliten, mer enn vanlig.
Tett nese, varm eller veldig kald. I går holdt jeg på å spy da mannen satt å spiste brødskive med kalkunkorv.
Plutselig veldig tørr hud, spes i ansiktet.
Murringer under navelen.
Treig mage, tisser litt oftere

You name it![emoji85]

Har ikje Ikm før søndag. Men syns nesten jeg har hatt alt av symptomer som fins den siste uka [emoji85][emoji85]

Vært kvalm siden forje søndag, men det går over utover dagen.
Veldig trøtt og sliten, mer enn vanlig.
Tett nese, varm eller veldig kald. I går holdt jeg på å spy da mannen satt å spiste brødskive med kalkunkorv.
Plutselig veldig tørr hud, spes i ansiktet.
Murringer under navelen.
Treig mage, tisser litt oftere

You name it![emoji85]
Da må du jo teste :D :D :D test test test test

ok. Trodde du var en av dem som klarte å vente med å teste :P :P
Hvor mange dager etter eggløsning var det i går da?

Å nei, brukt en halv pakke billig tester alt[emoji23][emoji23] jeg er så usikker på når el var. Fordi egentlig skulle den vært fem dager siden, men har fulgt el kalender i 2,5år (har ikke goddi å stresse med tester og sånt) og har aldri skjedd noe. Men da jeg fikk frøkna, og denne gangen så ble det hanky panky dag 4 av syklus. Men jeg har 23-24dagers syklus. Så vet ikke helt med den kroppen min.

Jeg orker ikke å bla i dag [emoji85] Men god kveld. Eller god natt for de fleste antagelig. I dag fikk jeg brev fra Riksen. De har vurdert henvisningen, og jeg har fått time til nevrokirurgisk poliklinikk. Det er nok samtale til å begynne med, men anser det som positivt, de har ikke avvist noe.

En samtale er en start[emoji4] Håper virkelig dem kan hjelpe deg[emoji171] må du vente lenge?

Skulle egentlig ut å gå tur med venninne og hilse på lille babyen hennes, og sjekke ut nyåpnet cafe/butikk..... meeeeeen, jeg er kvalm. Igjen. Og trøtt! Ikm på søndag. Så nå håper jeg virkelig det blir valuta for plagsomhetene[emoji23][emoji23][emoji23]

Krysser fingrene for deg[emoji2]

ånei:( Det er ikke noe morro å gå glipp av de første dagene.
Men godt hun kom seg på første skoledag iallefall.
God bedring i huset:)
Ja, glad det ikke var natt til i går. Greit å få med seg første dag, selvsagt kjipt å gå glipp av den andre. Siden skolen ikke driver med 48-timers regel kan hun trolig gå på uteskole i morgen

Da er det jo håp[emoji2]
Det er håp ja. Det er vedtatt utlysning av total-anbud og det har vært et møte med de frivillige aktørene som bruket skolen og gymsalen for å høre om deres tanker og behov (mannen var der for idrettslaget, fotballen bruker det litt om vinteren, håndballen er jo meget interessert i ny hall. Stor hall med tribune) og korpset var egentlig mer interessert i et musikkrom som de kunne ha øvelse i istedet for gymsalen, da frigjøre tid i hall i bytte mot at skolen har musikkrom.

Huff, stakar[emoji17] God bedring[emoji4] håper formen er bedre i dag[emoji4]
Tror det

Virket som det var over da jeg dro, så skulle hun spise frokost. Ikke hørt fra faren som er hjemme med henne enda

Tror det

Virket som det var over da jeg dro, så skulle hun spise frokost. Ikke hørt fra faren som er hjemme med henne enda

Krysse fingra for det[emoji4] og at resten av familien holder seg friske!

Back
Topp