Skravletråd AUGUST!

I dag har jeg sendt inn dåpsskjema og leid lokale til dåpsfeiring i november [emoji4] men å planlegge, bake og pynte lokale.. nå er jeg på dypt vann altså [emoji28]

Er du allerede nå kommet i gang med planleggingen?
Dette fikser du:) en ting og gangen, så blir det bra

Er du allerede nå kommet i gang med planleggingen?
Dette fikser du:) en ting og gangen, så blir det bra
Ja, det var ikke all verdens med valgmuligheter av datoer i kirka her. 1 oktober eller 19 november liksom.. 1 oktober var litt tidlig fant vi ut [emoji28] det er tross alt blant annet en hjort som må skytes.. [emoji23]

Åhh. Det flasker seg til

Logistikken med tre barn.

Mellomste sitt foreldremøte er en tirsdag klokken 18. Eldste har spilling på skolen tirsdager 1730-1815. Yngste legges i de tider, typisk "når jeg kommer tilbake fra den spillinga".

Yngste sitt foreldremøte er en torsdag klokken 18. Mellomste har forball torsdager 1730-1830

Ingen i nærheten som kan være litt barnevakt?[emoji4]

[emoji53] fikk nettopp tlf av mamma om at morfar er på legevakten og blir sendt videre til sykehus med blodpropp i hjernen.

Jeg har 4 besteforeldre som selvfølgelig begynner å dra på åra.... hater sånne telefoner!

Uff, så trist[emoji20] håper det går bra med ham!

Snakka med navdama forresten i dag. Som sa at jeg tok pause fra utplasseringa av jobb frem til oktober hvertfall ! Det hjalp en del på samvittigheten gitt [emoji169]

Da har jeg fått gått til lege, nevrolog og revmatalog og alle hvertfall.

Back
Topp