Skravletråd AUGUST!

Har ikke vært på ikea helt enda altså. Men de der standard kallax hyllene. 4x4. Kjøpe 3 skuffeinnretninger og 4 bokser pluss en knallgul hylle. Alt annet hvitt. Og svarte bokser er planen :D

På stedet vil. Trosset alt av vondter og synsproblemer, og dro å spilte golf med sambo :D

Hatt en fin helg?

Godt og komme seg litt ut og få andre inntrykk selv om det krever sitt[emoji4]
Det har jeg[emoji4] skulle bare sett at været hadde vært litt bedre så vi fikk plukka litt blåbær bare.

Det blir det altså[emoji13] ble det bra på treff i dag?
Helt greit. Var koselig det altså
Men hølja ned dessverre. Vanskelig å grille da [emoji14]

Og hodepinen grep meg så måtte til mamma for paracet. Og i slutten var jeg rimelig ferdig for dagen gitt.

Men vi kom på 2plass i rebusløpet. Hurra :)

Helt greit. Var koselig det altså
Men hølja ned dessverre. Vanskelig å grille da [emoji14]

Og hodepinen grep meg så måtte til mamma for paracet. Og i slutten var jeg rimelig ferdig for dagen gitt.

Men vi kom på 2plass i rebusløpet. Hurra :)

Lite futt i grillen ved høljeregn ja[emoji28] kjipt at været var så dårlig da.
Håper du får noe svar og hjelp da du endelig har time her og der. Utrolig utmattende med hodepine. Her har jeg fått migrene med aura dette svangerskapet[emoji85] Hurra! Som å spy ikke var nok liksom[emoji43] har slitt med hodepine/lett migrene i mange år, men ikke slik som nå.

Fortsatt god bedring til deg[emoji4]

Takk[emoji173]️ er bedre utover dagen og på kvelden. Så føler meg fin nå. Får håpe det går helt over snart så jeg får trena og holdt huset i orden :) god tror strikkekondisen da :)

Lite futt i grillen ved høljeregn ja[emoji28] kjipt at været var så dårlig da.
Håper du får noe svar og hjelp da du endelig har time her og der. Utrolig utmattende med hodepine. Her har jeg fått migrene med aura dette svangerskapet[emoji85] Hurra! Som å spy ikke var nok liksom[emoji43] har slitt med hodepine/lett migrene i mange år, men ikke slik som nå.
Hadde det samme i svangerskapet. Lå mer eller mindre sengeliggende hele dagen eller oppforbi doen. Hurra.

Takk. Håper også det blir mer avklaring etterhvert.

Og håper du får noen bedre uker foran deg. Heeeelt i slutten med nr 2 ble det faktisk bedre. Den siste uka og 2. :)

Hadde det samme i svangerskapet. Lå mer eller mindre sengeliggende hele dagen eller oppforbi doen. Hurra.

Takk. Håper også det blir mer avklaring etterhvert.

Og håper du får noen bedre uker foran deg. Heeeelt i slutten med nr 2 ble det faktisk bedre. Den siste uka og 2. :)

Det er så utrolig bra at det er verdt det[emoji4] men utrolig slitsomt da det står på. Klarer meg uten kvalmestillende, så har et håp om at den biten blir bedre i såfall[emoji4]
Sist tok bekkenløsningen over for kvalmen, så siste mnd var formen fin, slik til alt ble for tungt[emoji28] så ser frem til det[emoji23]

Det er så utrolig bra at det er verdt det[emoji4] men utrolig slitsomt da det står på. Klarer meg uten kvalmestillende, så har et håp om at den biten blir bedre i såfall[emoji4]
Sist tok bekkenløsningen over for kvalmen, så siste mnd var formen fin, slik til alt ble for tungt[emoji28] så ser frem til det[emoji23]
Gikk med krykker pga bekkenløsninga. Men det var mye pga en dum fysioterapeut. Hadde fysio med nr 1 og det hjalp godt. Men med nr 2 fikk jeg ikke samme og hans hjelp var at bekkenløsninga gikk over når ungen var født. Dermed kunne han ikke gjøre noe [emoji14] Kul mann altså [emoji23][emoji23] Sa at jeg fikk behandling med nr 1 og det hjalp godt. Tull og tøys. Jeg var løgner.

Dumme fysiomann [emoji33]

Gikk med krykker pga bekkenløsninga. Men det var mye pga en dum fysioterapeut. Hadde fysio med nr 1 og det hjalp godt. Men med nr 2 fikk jeg ikke samme og hans hjelp var at bekkenløsninga gikk over når ungen var født. Dermed kunne han ikke gjøre noe [emoji14] Kul mann altså [emoji23][emoji23] Sa at jeg fikk behandling med nr 1 og det hjalp godt. Tull og tøys. Jeg var løgner.

Dumme fysiomann [emoji33]

Men i jøss[emoji33] håper du sendte inn klage på han. Hjalp med fysio på meg og sist, også var jeg på julebord med litt hel på skoen og da slutta jeg å vagge[emoji16][emoji23] helt utrolig. Så tenkte prøve de skoene nå hvis det blir likt[emoji23]

God kveld.

Innholdsrik helg, men rolig kveld. Og skolestart for første og fjerdeklasingen i morgen :)

Greit med en rolig kveld nå da[emoji4] og sikkert noen som var rimelig spente på morgendagen[emoji4]

Men i jøss[emoji33] håper du sendte inn klage på han. Hjalp med fysio på meg og sist, også var jeg på julebord med litt hel på skoen og da slutta jeg å vagge[emoji16][emoji23] helt utrolig. Så tenkte prøve de skoene nå hvis det blir likt[emoji23]
Nei. Gjorde ikke det. For var så ødelagt på mange måter med spying og migrene at jeg ikke orka noe stress utenom.

Men klaga til legen, jm og alle jeg kjente [emoji23]

Gode sko da !

Back
Topp