Jupp jupp har detHatt en bra helg ?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jupp jupp har detHatt en bra helg ?![]()
Håper det snart er nok såntMhm er det dessverre
Håper virkelug jeg også, allerede vært alt for myeHåper det snart er nok sånt
Bra da. Gjort på ?Jupp jupp har det
Haha, så bra han ikke grynta [emoji14] Da er det vel innafor!Har advart mannen at det kommer snart nytt møbel inn i hus. Han grynta ikke. Det vil si ikea skal skje om ikke lenge ja [emoji14]
Hatt en fin helg Kengu?God kveld søta
Kan jeg spørre hva han skal operere?Takk [emoji173]
Veldig innafor ! Sa det var ren nødvendighet pga strikkinga [emoji23]Haha, så bra han ikke grynta [emoji14] Da er det vel innafor!
God kveld jenter![]()
Ja forsåvidt. Skulle vært lengre daGod kveld[emoji4] Har dere hatt en fin helg?
Ha en fin dag. Her er det søskenbarntreff i dag. Liker det ikke. Men går alikevel [emoji23] Ja. Jeg er ikke verdens mest sosiale person gitt.
God søndag folkens! Her blir det sofa og film som start![]()
Ja forsåvidt. Skulle vært lengre da![]()
Ja det er bra detVeldig innafor ! Sa det var ren nødvendighet pga strikkinga [emoji23]
Bilde?Veldig innafor ! Sa det var ren nødvendighet pga strikkinga [emoji23]
Her skal det vaskes klær, gulv, likes, lufte hund, ha husmøte +++
Heeelt greit. Ikke favoritt. Men koselig når en går.Hørtes jo artig ut det[emoji1]
Her fikk jeg sove lenge i dag! Det var veeeeldig godt! Nå ser jeg å frøkna på Sofia den første, mens mannen har trening ute i fjøset.
Etterpå er det familie treff med siden til mannen, men formen er så elendig at jeg blir hjemme i dag også.
På stedet vil. Trosset alt av vondter og synsproblemer, og dro å spilte golf med samboGod kveld[emoji4] Hvordan er formen i dag?