Utfordring for hele forumet 21 - 31 august

Ikke i bruk

Forumet er livet
Da er det igjen klart for en utfordring, med premie!
Premien denne gangen vil også være en Flexi Crib som blir trukket blant alle på Topp 100 listen! Men jeg tenker at premien på lang sikt også vil være ett aktivt forum med god stemning og fornøyde hyggelige medlemmer!
Vi trenger å lage litt liv etter sommeren nå :) Er dere med?? :D

Utfordringen starter mandag 21 august kl 00.01 og avsluttes torsdag 31 august kl 23.59
(Minner om at klokken på forumet går en time feil)


DEL EN:
1 av de 11 dagene: postes over 10 000 innlegg!! :D
2 av de 11 dagene: postes over 7000 innlegg
7 av de 11 dagene: postes over 5500 innlegg

DEL TO:
Postes i snitt 200 tråder (+) per dag!



Mandag 21 - 4634 innlegg
Tirsdag 22 - 4061 innlegg
Onsdag 23
Torsdag 24
Fredag 25
Lørdag 26
Søndag 27
Mandag 28
Tirsdag 29
Onsdag 30
Torsdag 31


HVORDAN OPPNÅ MÅLENE:
-Spred ordet! Del denne tråden i termin og barselgrupper, på før svangerskap og andre aktive grupper!

-Fortell venner og kjente som kan ha nytte av forumet og Babyverden, om oss. Flere medlemmer er hjertelig velkommne!

-Lag gode diskusjoner som kan leve lenge

-Legg inn ett spørsmål på ett nettmøte
 
Last edited:
Jeg er med!

Men pga en hverdag som gjør at jeg skal opp klokka seks. Og mitt egentlige behov for 8 timers søvn (avbrutt, men likevel) så er jeg neppe aktiv til å ta stat.

Hvilken vei er klokka feil? Er det 23-23 vi skal ha eller 01-01? Så jeg vet hvilken stat vi skal ta i kveld
 
Jeg skal se hva jeg kan klare å få til :)
 
Jeg er med!

Men pga en hverdag som gjør at jeg skal opp klokka seks. Og mitt egentlige behov for 8 timers søvn (avbrutt, men likevel) så er jeg neppe aktiv til å ta stat.

Hvilken vei er klokka feil? Er det 23-23 vi skal ha eller 01-01? Så jeg vet hvilken stat vi skal ta i kveld
Mener å huske den går en time for fort..
 
Da satser vi på 23-23, lettere å huske å ta stat 23, flere som er våkne da
 
Bare å legge hodene i bløt.

Et snitt på 200 tråder forutsetter en del tankearbeid. Helst gode tråder som engasjerer mange. Men litt fjas er også gøy ;-)
 
Skal prøve det jeg kan.
Dette gjelder for hele forumet da? Så om man skravler på generelt, termingeuoper eller andre grupper spiller ingen rolle?
 
Tråder og innlegg tells over hele forumet. Alle grupper, både skjulte og åpne :) Her kan man finne på mye gøy :)
Trådene fra meg og moderatorene tells også, og på mandager f.eks så legger jeg jo ut mange (hvis det kommer en ny konkurranse på forsiden)
 
Jeg er med så mye jeg kan med en nyfødt og 2 barnehagebarn :)
 
Jeg skal henge med så godt jeg kan [emoji4]
 
Back
Topp