Utfordring for hele forumet 21 - 31 august

Skal bli med det jeg kan [emoji5]
 
Skal prøve når jeg er i form og har anledning. Men dessverre er ikke dagene helt i topp for tiden. Men har da jevnt over 50 til 100 innlegg om dagen nå da :)
 
Fortsatt på ferie, kommer hjem 29 også jobber jeg ellers, men jeg skal være med så mye jeg kan [emoji4]
 
Ikke jeg heller gitt. Men fantastisk premie for de som har behovet :D
Helt klart!

Mi yngste er jo lita nok. Men når hun ikke har hatt den så langt, og er såpass stor og mobil (straks 20 mnd) så er det like greit å la være.

Men for den som vinner, heldiggris
 
Ikke jeg heller gitt. Men fantastisk premie for de som har behovet :D
Helt klart!

Mi yngste er jo lita nok. Men når hun ikke har hatt den så langt, og er såpass stor og mobil (straks 20 mnd) så er det like greit å la være.

Men for den som vinner, heldiggris
 
Og vi er snart igang. Stat må vi ha. Og stat-tråd. (etter 23 som vi tror er da det begynner å telle. Men siste dagen står vi på til 01 om nødvendig i tilfelle det er den veien...)
 
Jeg har ikke behov for en sånn, bare like liv og røre :)

Er jo veldig bra :D Jeg ønsker meg veldig en sånn til min nyfødte datter, men uansett om man vinner eller ikke, så er det gøy med litt liv her inne :)
 
Blir ikke prioritert forum for tida merker jeg - prioriterer hun som henger på puppen [emoji28] men må vel titte innom her litt oftere de neste ukene da [emoji3]
 
Er jo veldig bra :D Jeg ønsker meg veldig en sånn til min nyfødte datter, men uansett om man vinner eller ikke, så er det gøy med litt liv her inne :)
La oss håpe vi får liv og røre da!
 
Blir ikke prioritert forum for tida merker jeg - prioriterer hun som henger på puppen [emoji28] men må vel titte innom her litt oftere de neste ukene da [emoji3]
Samme her [emoji28]
Men skal prøve titte innom litt og kanskje delta liiitt. Alle monner drar?
 
Så gøy :) blir med det jeg kan. Men ser at det fort blir lite forumtid nå når hverdagen er tilbake for fullt:)
 
Ja :) Skrev over 100 innlegg i går, så føler jeg iallfall bidro, selv om målene ikke ble nådd.

Hvor ser man hvor mange innlegg man har skrevet?
 
Back
Topp