Flere matleie gravide her?

Oppskrift ca 8-10 rundstykker ♡

250 gram havregryn
300 gram cottage cheese
2 egg
1 ts bakepulver
En klype salt
1 ss solsikkekjerner (kan sløyfes)

Dette blandes og knuses til nesten alt av klumper er blandet sammen. Du må ikke få ut alle klumpene til cottage cheesen, men til røra er jevn og fin. Sett de på bakepapir og stek de midt i ovnen på 210 grader til de er gyllen på toppen. Smør på med masse deilig pålegg:D

Jepp :-(
Skikkelig matlei.
Tipper jeg ser passlig dum ut på butikken også, der jeg står med tom handlevogn. :banghead:

Jeg er også ganske matlei, spesielt på middagsmat... blir kvalm av den og spiser ofte bare halv porsjon.
Brødmat og yoghurt går greit ned.
Men har heldigvis funnet ut at egg og bacon funker for å få i meg mat, så blir det til lunsj hver dag med ett stort glass juice [emoji847]

Samme her.
Utrolig lei mat.
Har veldig sjelden lyst på noe som helst egentlig.
Ikke engang søtsaker har jeg lyst på :woot:

Samme her! Er skikkelig matlei! Men åh, blitt noen runder med de rundstykkene her også i det siste[emoji7] de er sååå utrolig gode!

Jaaaaa. Har begynt å spise suppe fordi jeg er møkk lei alt annet. Haha

Last edited:
Veldig matlei. Og ikke minst, veldig lei av å finne på noe til middag

Matkassa er helt genial når man ikke aner hva man skal finne på til middag. Ulempen er at man av og til får fiskekaker... [emoji849]

I dag har jeg begynt å slite med smågulping/sure oppstøt også. Får ikke skikkelig halsbrann enda, men kjenner at magen småbobler liksom. Får ikke mer matlyst av det, akkurat. :/

Jeg tok å laget en haug med grove ost og skinke- horn![emoji4] Enkel og god smak, og så er det så lettvint å ta med på jobb! Ellers har det gått med utrolig mange gule god morgen yoghurter, men ser ut som om jeg er ferdig med den cravingen nå[emoji12]

Back
Topp