Skravletråd AUGUST!

Mannen blir så glad når han ser at det kommer mer og mer gult inn i hus. Lite aner han at neste plan er å kjøpe hylle med 3 hvite skuffer og en knallgul skuffe til å ha midt i stua [emoji56]
Er han ikke så glad i gult? [emoji14]

Ser ut som en tidlig kveld. Selv om jeg ikke skal sove. Men mannen la seg oppe. Og sovna.
Så begynte naboen å sage opp ved kl 21 på kvelden rett utenfor vinduene til unga. Så mannen våkna selvsagt av det. Så nå er han på sofaen da.
Satser på han sovner nede da. Får se film på mobilen i senga da.

Men hodet dundrer og kroppen verker. Skjønner ikke. Hele kroppen verker. Spesielt i nakken/ryggen. Alt verker. Vanskelig å finne en god stilling da.
Så teit å sage så sent.

Skulle nesten tro du slet med det samme som meg til tider, ut ifra hva du beskriver.

Har du fått noe mer svar, eller hatt noen nye timer?

Drøyt garn

Jeg har 19 cm genser før jeg må ta nytt nøste. Går ikke sååå mange på denne da.

Så teit å sage så sent.

Skulle nesten tro du slet med det samme som meg til tider, ut ifra hva du beskriver.

Har du fått noe mer svar, eller hatt noen nye timer?
Nei. Og nav vil jeg skal snakke med legen før vi kutter ned på dager. Men legen har ferie og jeg får ikke da snakka med hu før om over 1 mnd. Og jeg vet jo hu kommer til å være enig. Så istedenfor må jeg ringe for å si jeg ikke orker komme på jobb og får dritdårlig samvittighet. :(

Fikk ikke noe fremskynda. Det hadde de ikke sjanse til verken ene eller andre. Så da får man bare vente og krysse fingre imens.

Nei. Og nav vil jeg skal snakke med legen før vi kutter ned på dager. Men legen har ferie og jeg får ikke da snakka med hu før om over 1 mnd. Og jeg vet jo hu kommer til å være enig. Så istedenfor må jeg ringe for å si jeg ikke orker komme på jobb og får dritdårlig samvittighet. :(

Fikk ikke noe fremskynda. Det hadde de ikke sjanse til verken ene eller andre. Så da får man bare vente og krysse fingre imens.
Ånei, så tungvint... Det er jo håpløst. Forstår godt at det ikke er noe ålreit å melde seg syk heletiden heller.

Har du noengang hatt en utvidet øyeundersøkelse?

Når har du fått timer da? [emoji171]

Minste fikk ny bestevenn på sfo i dag. Som bor rett i gata vår. Nå er hu der og leker og jeg har hilsa og utveksla tlfnr. Greit å ha kontroll :D Men veldig gøy med ei venninne rett i gåavstand da :)

Det er jo supert med nære venner![emoji2]

Nå er jeg så lei av å være syk. På søndag begynte jeg å bli ganske sliten, kvalm og ingen matlyst siden mandag. Trøtt og i går ble jeg i tillegg plutselig forkjøla i tillegg! Blæææ! Barnehagestart altså! [emoji30][emoji30][emoji40][emoji40]

Æsj så kjipt[emoji13]
Masse god bedring!

Back
Topp