Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du får en god natts søvnLigger i senga jeg
Jeg og. Men tør ikke håpe for mye. Bivirkningene var større enn effekten sist. Blir veldig kvalm. Og når et punkt hvor alt kommer opp igjenHåper det hjelper
Kule. Også så mange. Forskjellige typer?Vis vedlegget 230871 Vis vedlegget 230872 Vis vedlegget 230873 Vis vedlegget 230874 Vis vedlegget 230876
De nye jakkene
Den grå er til neste år da
Er han ikke så glad i gult? [emoji14]Mannen blir så glad når han ser at det kommer mer og mer gult inn i hus. Lite aner han at neste plan er å kjøpe hylle med 3 hvite skuffer og en knallgul skuffe til å ha midt i stua [emoji56]
Vil bruke lånekortet som adgangskort og det er selvbetjeningsmaskin for å låne og levere bøkerDøgnåpent bibliotek hørtes luksus ut![emoji1]
Så teit å sage så sent.Ser ut som en tidlig kveld. Selv om jeg ikke skal sove. Men mannen la seg oppe. Og sovna.
Så begynte naboen å sage opp ved kl 21 på kvelden rett utenfor vinduene til unga. Så mannen våkna selvsagt av det. Så nå er han på sofaen da.
Satser på han sovner nede da. Får se film på mobilen i senga da.
Men hodet dundrer og kroppen verker. Skjønner ikke. Hele kroppen verker. Spesielt i nakken/ryggen. Alt verker. Vanskelig å finne en god stilling da.
Jupp erdetKule. Også så mange. Forskjellige typer?
Usj daJeg og. Men tør ikke håpe for mye. Bivirkningene var større enn effekten sist. Blir veldig kvalm. Og når et punkt hvor alt kommer opp igjen![]()
Håper jeg ogsåHåper du får en god natts søvn![]()
Nei [emoji23]Er han ikke så glad i gult? [emoji14]
Nei. Og nav vil jeg skal snakke med legen før vi kutter ned på dager. Men legen har ferie og jeg får ikke da snakka med hu før om over 1 mnd. Og jeg vet jo hu kommer til å være enig. Så istedenfor må jeg ringe for å si jeg ikke orker komme på jobb og får dritdårlig samvittighet.Så teit å sage så sent.
Skulle nesten tro du slet med det samme som meg til tider, ut ifra hva du beskriver.
Har du fått noe mer svar, eller hatt noen nye timer?
Ånei, så tungvint... Det er jo håpløst. Forstår godt at det ikke er noe ålreit å melde seg syk heletiden heller.Nei. Og nav vil jeg skal snakke med legen før vi kutter ned på dager. Men legen har ferie og jeg får ikke da snakka med hu før om over 1 mnd. Og jeg vet jo hu kommer til å være enig. Så istedenfor må jeg ringe for å si jeg ikke orker komme på jobb og får dritdårlig samvittighet.
Fikk ikke noe fremskynda. Det hadde de ikke sjanse til verken ene eller andre. Så da får man bare vente og krysse fingre imens.
Lille har fått klær, og mor telefon [emoji4]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
God dag
Dere hsr skravlet litt siden jeg bar her sist ja
Minste fikk ny bestevenn på sfo i dag. Som bor rett i gata vår. Nå er hu der og leker og jeg har hilsa og utveksla tlfnr. Greit å ha kontrollMen veldig gøy med ei venninne rett i gåavstand da
![]()
Nå er jeg så lei av å være syk. På søndag begynte jeg å bli ganske sliten, kvalm og ingen matlyst siden mandag. Trøtt og i går ble jeg i tillegg plutselig forkjøla i tillegg! Blæææ! Barnehagestart altså! [emoji30][emoji30][emoji40][emoji40]
Var da 15 sider så litt sjravles detIkke så veldig mye...[emoji4] er jo så stille her!
Alt bra med deg?[emoji4]