Siste rest av ferien. Så er det slutt på slikt for en stund.Men de har kost seg veldig da , så da får det gå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siste rest av ferien. Så er det slutt på slikt for en stund.Men de har kost seg veldig da , så da får det gå
Kan gjøre det i helgerSiste rest av ferien. Så er det slutt på slikt for en stund.
Ha en flott dag dere også [emoji8]
Trykket er høyt daNå hadde jeg jo lekkasje forrige uke, men det økte raskt igjen da den tettet seg. Var forventet, men slitsomt. Også har de antagelig stikki i isjias nerven min, for jeg sliter med høyre ben. Se, jeg fant mer å klage på [emoji23] Men skal til øyelege om 14 dager igjen, da har jeg økt litt medisiner så kan jo håpe
![]()
Jammen gnagsår er ikke bare bare! Gått i trange sko, eller gått mye?
Veldig fornøyd [emoji4]Så mye fint
Mens frøkna hadde time fikk vi blant annet omvisning på skolen og kultursentret.
Ble veldig overrasket, det nye biblioteket har døgnåpent, den eneste grunnen til at jeg ikke brukte det gamle var at det aldri var åpent når jeg hadde tid.
Nå blir det mye lettere![]()
Det skjønner jegVeldig fornøyd [emoji4]
Ja, ikke blitt noe bedre. Skal trappe opp medisiner fra helgen av, se om jeg tåler de bedre nå..Forrsatt dårlig?
Åja [emoji171] Koselig da, selvom han kom hjem trøttNope overnatting
4 gutter i telt
Så braJeg liker Sony![]()
Hadde et par i mellom der som var ålreite. Men var forberedt på det. Blir bare så sliten i lengden.Æsj da[emoji31] du hadde fortjent noen smertefrie dager synes jeg!
Jeg gikk/jogget en kveldsrunde med gamle joggesko...[emoji849] aldri fått gnagsår av dem før[emoji13]
Håper det hjelperJa, ikke blitt noe bedre. Skal trappe opp medisiner fra helgen av, se om jeg tåler de bedre nå..
Jupp veldig koseligÅja [emoji171] Koselig da, selvom han kom hjem trøtt![]()
Fine jakker. Og så mangeVis vedlegget 230871 Vis vedlegget 230872 Vis vedlegget 230873 Vis vedlegget 230874 Vis vedlegget 230876
De nye jakkene
Den grå er til neste år da
Gult er kultMannen blir så glad når han ser at det kommer mer og mer gult inn i hus. Lite aner han at neste plan er å kjøpe hylle med 3 hvite skuffer og en knallgul skuffe til å ha midt i stua [emoji56]
Helt enig [emoji7] Elsker det. Sånn egentlig vil jeg ha en veldig gul kosestol også til sofaen [emoji23] Men tror ikke jeg får den gjennomGult er kult