Skravletråd AUGUST!

Trykket er høyt da :( Nå hadde jeg jo lekkasje forrige uke, men det økte raskt igjen da den tettet seg. Var forventet, men slitsomt. Også har de antagelig stikki i isjias nerven min, for jeg sliter med høyre ben. Se, jeg fant mer å klage på [emoji23] Men skal til øyelege om 14 dager igjen, da har jeg økt litt medisiner så kan jo håpe :)

Jammen gnagsår er ikke bare bare! Gått i trange sko, eller gått mye?

Æsj da[emoji31] du hadde fortjent noen smertefrie dager synes jeg!

Jeg gikk/jogget en kveldsrunde med gamle joggesko...[emoji849] aldri fått gnagsår av dem før[emoji13]

Mens frøkna hadde time fikk vi blant annet omvisning på skolen og kultursentret.
Ble veldig overrasket, det nye biblioteket har døgnåpent, den eneste grunnen til at jeg ikke brukte det gamle var at det aldri var åpent når jeg hadde tid.
Nå blir det mye lettere :)

Døgnåpent bibliotek hørtes luksus ut![emoji1]

Æsj da[emoji31] du hadde fortjent noen smertefrie dager synes jeg!

Jeg gikk/jogget en kveldsrunde med gamle joggesko...[emoji849] aldri fått gnagsår av dem før[emoji13]
Hadde et par i mellom der som var ålreite. Men var forberedt på det. Blir bare så sliten i lengden.

Auda [emoji85] Kjøpe nye da?

Mannen blir så glad når han ser at det kommer mer og mer gult inn i hus. Lite aner han at neste plan er å kjøpe hylle med 3 hvite skuffer og en knallgul skuffe til å ha midt i stua [emoji56]

Ser ut som en tidlig kveld. Selv om jeg ikke skal sove. Men mannen la seg oppe. Og sovna.
Så begynte naboen å sage opp ved kl 21 på kvelden rett utenfor vinduene til unga. Så mannen våkna selvsagt av det. Så nå er han på sofaen da.
Satser på han sovner nede da. Får se film på mobilen i senga da.

Men hodet dundrer og kroppen verker. Skjønner ikke. Hele kroppen verker. Spesielt i nakken/ryggen. Alt verker. Vanskelig å finne en god stilling da.

Back
Topp