Har gått ut i permisjon og ikke fått svar enda. Kjenner jeg er litt stressa over det, er så typisk om noe skulle tulle seg tul nå 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Oi [emoji17] skjønner jeg godt. Har vært ferie så sikkert mye derfor også. Men de ekke akkurat kjappe på nav fra før av!Har gått ut i permisjon og ikke fått svar enda. Kjenner jeg er litt stressa over det, er så typisk om noe skulle tulle seg tul nå![]()
Oi [emoji17] skjønner jeg godt. Har vært ferie så sikkert mye derfor også. Men de ekke akkurat kjappe på nav fra før av!
Kjenner jeg blir mer stressa selv jeg nå. Kan ikke gå uten kr når jeg går ut i permisjon.

Hmm. Jeg forstod det slik at de regner ut utifra de siste 10 mnd.. Så jeg sendte med lønnsslipper for de siste 10 mnd. Bare for p være sikker. Nei veit... må jo gå ann å få svar på om man iallfall har sendt inn det som trengs. Er jo helt krise hvis det blir 12 nye uker behandling [emoji37]Jeg søkte så fort jeg hadde alle papirer jeg trengte. Men da det er 12 uker behandlingstid i mitt fylke så er ikke behandlingstiden over før 8.sept. Termin er 6. Får håpe den blir klar litt før.
Det jeg er redd for er at jeg får beskjed om at noe mangler og at det blir 12 nye uker med ventingJeg fikk beskjed om at de trengte lønnsslipper grunnet variabel inntekt, men sto ikke hvor mange. Det sto "lønnsslipper for siste rotasjon" men hva er det? Jeg jobber jo de samme timene i en 100% stilling hver mnd med det samme utbetalt!
Får krysse fingrene for at alt er i orden!
Det er jo ikke akkurat lett å få prate med et menneske der som kan svare på om det jeg har sendt er OK![]()
Gjorde jeg og, litt ekstra jobb, men ser ut for at det var lurt :bJeg samlet alle papirer, inntektsopysninger og alt og sendte inn elektronisk i juni. Fikk svar på bare få dager[emoji28]
Gjorde jeg og, litt ekstra jobb, men ser ut for at det var lurt :b
Men jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så forskjell? Det eneste som manglet på min søknad var inntektsopplysning, det sendte arbeidsgiver inn 5 dager etter meg.Stoler aldri på noen andre enn meg selv [emoji85] så veldig glad jeg valgte gjøre det slik
Men jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så forskjell? Det eneste som manglet på min søknad var inntektsopplysning, det sendte arbeidsgiver inn 5 dager etter meg.
Tror ikke den sendes pr post nei. Mannen er arbeidsgiver (ikke for meg altså), og der sender de elektronisk. Skulle tenkt på dette før så hadde jeg samlet det inn selv jeg ogsåDet ble vel kanskje sendt manuelt? Per post?
Når alt er i en elektronisk søknad skroller de ned of check check check og godkjenner med en gang.
Der det mangler informasjon så mã de legge søknaden til side og vente på vedlegget
Min arbeidsgiver sender pr post [emoji14]Tror ikke den sendes pr post nei. Mannen er arbeidsgiver (ikke for meg altså), og der sender de elektronisk. Skulle tenkt på dette før så hadde jeg samlet det inn selv jeg også![]()
Gjøres vel litt forskjellig da. Synes uansett 12 uker er ufattelig lang behandlingstid når de har mottatt alt de trenger for lenge siden.Min arbeidsgiver sender pr post [emoji14]