Vogn

Lindanni

Forelsket i forumet
Noen som allerede har kjøpt?? [emoji7]
Her er det tråling av vogner på Finn.no. Så mange fine!! Sikkert lurt å vente.. men ikke så lett!! [emoji28]
 
Har en emmaljunga som jeg kjøpte på Finn til forrige mann! Men må sikkert kjøpte tvillingvogn :eek:
 
Jeg må nok ha søskenvogn. Sikler på Bugaboo Donkey[emoji7]
7c3c785fa393b9539576242926eb5c49.jpg
 
Har den gamle fra gutten men den blir nok barnehagevogn og så kjøpet vi en ny. Men har ikke peiling hva [emoji23] vet bare at den må være enkel å manøvrere og lett å løfte inn i bilen [emoji4]
 
Sitter også å tråler på finn etter vogn :D
Har bestemt meg for emmaljunga...men jeg må klare å holde meg liiiitt til :D har nesten bestemt meg for bilstol og seng og vugge og det meste egentlig:angelic:
 
Blir vel Bugaboo buffalo eller donkey[emoji85] har nå emmaljunga super viking, babyjogger premier og Babytravle terrain 3 [emoji849]
 
Kjøpte helt ny søskenvogn da vi ventet lillebror, så blir å bruke den.
Britax B-ready :)
 
Har kjøpt bagdelen til Cybex Priam fordi den var på tilbud og det bare var en igjen av fjorårets farge som jeg ville ha. Venter med å kjøpe understell og sportsdel til bilstolen vi skal ha kommer inn i løpet av høsten.
 
Kjøpte ny vogn til storebror. Emmaljunga mondial deluxe [emoji4] har også en babyjogger city mini gt. Emmaljungaen er fantastisk å trille på turer med. Både on- og offroad. Så stødig og fin, og lett og trille. Og understellet ser også lekkert ut synes jeg [emoji108]God plass i den til babyen, det var fint for vi fikk en stor og lang gutt. Har også adapter for å sette babybilstolen på understellet, så det var kjekt på handling osv. Babyjoggeren elsker jeg nå når vi skal på shopping, byturer eller ikke har plass til å ta emmaljungaen med. Ett rykk så er den klappet sammen, mye mindre enn emmaljungaen, og like enkel å slå opp. Lett å snu og snike seg mellom hyller på butikker med. Men liker ikke å trille på lange turer med den så godt.
 
Tør ikke kjøpe før etter oul [emoji4] har ikke barn fra før, og barna i familien er blitt såpass store at vi ikke har noen å arve vogn etter. Har begynt å se litt på priser da, og prøver å finne ut hvilken vogn jeg tror vil passe vårt bruk [emoji4]
 
Tør ikke kjøpe før etter oul [emoji4] har ikke barn fra før, og barna i familien er blitt såpass store at vi ikke har noen å arve vogn etter. Har begynt å se litt på priser da, og prøver å finne ut hvilken vogn jeg tror vil passe vårt bruk [emoji4]
Vi kjøpte bestemte oss for og kjøpte bagen sist jeg var gravid (som ikke gikk bra). Jeg var redd for at det var å jinxe det, men som min veldig rolige mann sa: planen er jo at vi skal trenge en vogn snart og det et bare fint å spre kostnadene. Ble gravid på første forsøk etter aborten og nå vet vi at hjertet slår :) Neste prosjekt er å strikke en vognpose. Må bare komme over sove-16-timer-i-døgnet-fasen...
 
Vi har ikke barn i fra før, og kommer til å vente med slike innkjøp til over nyttår. Kanskje det er en del som kommer på salg da også[emoji6][emoji1303]
 
Avtalte faktisk å kjøpe en vogn på Finn i dag[emoji85] drømmevogna, helt strøken! Kunne ikke la være... prøver å si til meg selv at 2åringen kan bruke den.... [emoji28] er ikke så mange så fine og nesten nye vogner av den typen ute, så måtte bare slå til[emoji85][emoji86]
 
Det gjør jeg og! Liker at den kan gjøres om til singelvogn. Hvor stor blir aldersforskjellen på dine?

Den virker fantastisk! Også med at du kan ha sportsdelen vendt mot deg, liker å se på skjønnheten [emoji173]️
Her blir det 16 mnd mellom. Og dine? :)
 
Den virker fantastisk! Også med at du kan ha sportsdelen vendt mot deg, liker å se på skjønnheten [emoji173]️
Her blir det 16 mnd mellom. Og dine? :)
Jeg syns bagdelen så så smal ut på den når jeg kjøpte søskenvogn. Vurderte den sterkt, men de i butikken mente de hadde fått klager på at den ble fort slarkete osv.
Også ville jeg ha stooor bag i tilfelle putebarn [emoji14]
 
Har både enkeltvogn og søskenvogn fra før, tror egentlig ikke vi trenger å kjøpe stort til denne tassen[emoji1]
 
Jeg syns bagdelen så så smal ut på den når jeg kjøpte søskenvogn. Vurderte den sterkt, men de i butikken mente de hadde fått klager på at den ble fort slarkete osv.
Også ville jeg ha stooor bag i tilfelle putebarn [emoji14]

Hva er et putebarn? [emoji85]
 
Back
Topp