Hurra!Når er testedatoen?
Å gud..vanskelig spørsmål

kanskje neste mandag? Da er jeg 10 dpo..eller på søndag kanskje
men hvem vet, kanskje jeg blir helt gal og tester hver dag fremover nå. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra!Når er testedatoen?

kanskje neste mandag? Da er jeg 10 dpo..eller på søndag kanskje
Vet jo aldri når testetøsa dukker oppÅ gud..vanskelig spørsmålkanskje neste mandag? Da er jeg 10 dpo..eller på søndag kanskje
![]()
Fiin kurve hvertfall. Krysser fingrene for degVis vedlegget 230735
Testetrangen dukket opp hos meg imorges, 11dpo. Den var skuffende hvit. Jeg visste at jeg kom til å bli veldig skuffet om den var negativ nå, likevel klarte jeg ikke dy meg.
Om jeg la veldig godvilje til og vippet testen frem og tilbake i lyset, så kunne jeg kaaaaaanskje se et hint av strek. Det ville aldri syntes på et bilde da, så derfor får dere ikke det![]()
Så kjedelig med negativ test. Skjønner godt at du er skuffet, spesielt med så fin graf. Håpet er jo ikke ute før TR kommer da, kan jo tenkes at egget festet seg sent. Når er IKM?Vis vedlegget 230794
Dagens /nattens temp var usedvanlig høy. Tatt litt tidligere enn normalt, men la meg også tidligere grunnet jobb (måtte veldig tidlig opp).
Negativ test igår. Sukk. Har kjent på mensmurringer igår og idag. Er liksom støl i magen.
Fikk luftet tankene mine med kjæresten igår, og det var godt. Kjenner jeg er så skuffa. Han minnte meg på at vi ikke har prøvd et helt år enda, at det er normalt at det tar tid. Og han sa at når vi flytter sammen i nyhuset, så kan vi planlegge babydance bedre siden vi får sett hverandre hver dag, i motsetning til nåSå han er med på det om jeg vil begynne med mer intensiv prøving. Var godt å høre det, hehe. Jeg instruerte han i han han da må endre vaner, blant annet kutte ned på kaffe og spise diverse tilskudd. Og ikke sitte for mye, for da blir svømmerne for varme
![]()
Hihi, husk at målet ikke er en pen graf. Mine grafer ser jo vanligvis ut som en tur i fjellheimen.PP 4 CD 16
![]()
Jeg kjenner at gårsdagens temp irriterer meg litt. Den er tatt etter mindre enn tre timer søvn, og jeg var varm og klam da jeg våknet. Den ødelegger jo den fine grafen min..[emoji19]
Nei, hadde målet vært en pen graf hadde jeg trykket discard på flekkenHihi, husk at målet ikke er en pen graf. Mine grafer ser jo vanligvis ut som en tur i fjellheimen.
Vis vedlegget 230794
Dagens /nattens temp var usedvanlig høy. Tatt litt tidligere enn normalt, men la meg også tidligere grunnet jobb (måtte veldig tidlig opp).
Negativ test igår. Sukk. Har kjent på mensmurringer igår og idag. Er liksom støl i magen.
Fikk luftet tankene mine med kjæresten igår, og det var godt. Kjenner jeg er så skuffa. Han minnte meg på at vi ikke har prøvd et helt år enda, at det er normalt at det tar tid. Og han sa at når vi flytter sammen i nyhuset, så kan vi planlegge babydance bedre siden vi får sett hverandre hver dag, i motsetning til nåSå han er med på det om jeg vil begynne med mer intensiv prøving. Var godt å høre det, hehe. Jeg instruerte han i han han da må endre vaner, blant annet kutte ned på kaffe og spise diverse tilskudd. Og ikke sitte for mye, for da blir svømmerne for varme
![]()
Utrolig hvor godt det kjennes å bli heiet på :-D Takk!Utrolig bra graf! Jeg har troa!![]()
Ojojoj, dette blir spennendeVis vedlegget 230794
![]()
Nei, brukte opp den ene tidligtesten min igår. Venter til etter ikm. Har lutealfase på 11-13 dager, så blir å teste på fredag tenker jeg. Ser ann tempen.Ojojoj, dette blir spennendeTesta i dag?
Synes grafen her er lovende. På tur inn i trifasisk10 dpo idag og skygge på testene, haaar så lyst på positiv test snart!!! Måtte tempen stige enda mer
Vis vedlegget 230805
Åå så flink du er! Jeg tester meg halvt ihjelNei, brukte opp den ene tidligtesten min igår. Venter til etter ikm. Har lutealfase på 11-13 dager, så blir å teste på fredag tenker jeg. Ser ann tempen.
Jeg er som nevnt helt ny på temping, hva er trifasisk?Synes grafen her er lovende. På tur inn i trifasisk![]()
Ikke flink, bare gnienÅå så flink du er! Jeg tester meg halvt ihjelSpennende blir det iallefall
![]()
Trifasisk er når kurven har tre faser, i motsetning til den vanlige bifasiske (to faser). Trifasisk kurve er et typisk tidlig tegn på graviditet (selv om ikke alle gravide har trifasisk kurve).Jeg er som nevnt helt ny på temping, hva er trifasisk?
Haha, jamen det er jo en fin ting å være gnien på det, skulle ønske jeg og var detIkke flink, bare gnien