Vi som temper

Å gud..vanskelig spørsmål :woot::joyful: kanskje neste mandag? Da er jeg 10 dpo..eller på søndag kanskje :joyful: men hvem vet, kanskje jeg blir helt gal og tester hver dag fremover nå. laughing6
Vet jo aldri når testetøsa dukker opp :p Krysser fingrene for to streker på mandag (eller søndag.. eller lørdag..;))

chartgraph_module.png

Testetrangen dukket opp hos meg imorges, 11dpo. Den var skuffende hvit. Jeg visste at jeg kom til å bli veldig skuffet om den var negativ nå, likevel klarte jeg ikke dy meg.

Om jeg la veldig godvilje til og vippet testen frem og tilbake i lyset, så kunne jeg kaaaaaanskje se et hint av strek. Det ville aldri syntes på et bilde da, så derfor får dere ikke det :-P

Vis vedlegget 230735
Testetrangen dukket opp hos meg imorges, 11dpo. Den var skuffende hvit. Jeg visste at jeg kom til å bli veldig skuffet om den var negativ nå, likevel klarte jeg ikke dy meg.

Om jeg la veldig godvilje til og vippet testen frem og tilbake i lyset, så kunne jeg kaaaaaanskje se et hint av strek. Det ville aldri syntes på et bilde da, så derfor får dere ikke det :p
Fiin kurve hvertfall. Krysser fingrene for deg :)

chartgraph_module (1).png

Dagens /nattens temp var usedvanlig høy. Tatt litt tidligere enn normalt, men la meg også tidligere grunnet jobb (måtte veldig tidlig opp).

Negativ test igår. Sukk. Har kjent på mensmurringer igår og idag. Er liksom støl i magen.

Fikk luftet tankene mine med kjæresten igår, og det var godt. Kjenner jeg er så skuffa. Han minnte meg på at vi ikke har prøvd et helt år enda, at det er normalt at det tar tid. Og han sa at når vi flytter sammen i nyhuset, så kan vi planlegge babydance bedre siden vi får sett hverandre hver dag, i motsetning til nå :-) Så han er med på det om jeg vil begynne med mer intensiv prøving. Var godt å høre det, hehe. Jeg instruerte han i han han da må endre vaner, blant annet kutte ned på kaffe og spise diverse tilskudd. Og ikke sitte for mye, for da blir svømmerne for varme :-P

Vis vedlegget 230794
Dagens /nattens temp var usedvanlig høy. Tatt litt tidligere enn normalt, men la meg også tidligere grunnet jobb (måtte veldig tidlig opp).

Negativ test igår. Sukk. Har kjent på mensmurringer igår og idag. Er liksom støl i magen.

Fikk luftet tankene mine med kjæresten igår, og det var godt. Kjenner jeg er så skuffa. Han minnte meg på at vi ikke har prøvd et helt år enda, at det er normalt at det tar tid. Og han sa at når vi flytter sammen i nyhuset, så kan vi planlegge babydance bedre siden vi får sett hverandre hver dag, i motsetning til nå :-) Så han er med på det om jeg vil begynne med mer intensiv prøving. Var godt å høre det, hehe. Jeg instruerte han i han han da må endre vaner, blant annet kutte ned på kaffe og spise diverse tilskudd. Og ikke sitte for mye, for da blir svømmerne for varme :-P
Så kjedelig med negativ test. Skjønner godt at du er skuffet, spesielt med så fin graf. Håpet er jo ikke ute før TR kommer da, kan jo tenkes at egget festet seg sent. Når er IKM?

Godt å høre at kjæresten din er med på å intensivere prøvingen fremover. Ingen tvil om at det blir lettere å planlegge bd når dere bor sammen [emoji4]

PP 4 CD 16
a18eb79621f95ef68a0670003ea1401c.jpg

Jeg kjenner at gårsdagens temp irriterer meg litt. Den er tatt etter mindre enn tre timer søvn, og jeg var varm og klam da jeg våknet. Den ødelegger jo den fine grafen min..[emoji19]

PP 4 CD 16
a18eb79621f95ef68a0670003ea1401c.jpg

Jeg kjenner at gårsdagens temp irriterer meg litt. Den er tatt etter mindre enn tre timer søvn, og jeg var varm og klam da jeg våknet. Den ødelegger jo den fine grafen min..[emoji19]
Hihi, husk at målet ikke er en pen graf. Mine grafer ser jo vanligvis ut som en tur i fjellheimen.

Hihi, husk at målet ikke er en pen graf. Mine grafer ser jo vanligvis ut som en tur i fjellheimen.
Nei, hadde målet vært en pen graf hadde jeg trykket discard på flekken ;) Hadde positiv eltest i morges, så nå er jeg bare spent på om tempen stiger i morgen eller fredag :)

Vis vedlegget 230794

Fikk luftet tankene mine med kjæresten igår, og det var godt. Kjenner jeg er så skuffa. Han minnte meg på at vi ikke har prøvd et helt år enda, at det er normalt at det tar tid. Og han sa at når vi flytter sammen i nyhuset, så kan vi planlegge babydance bedre siden vi får sett hverandre hver dag, i motsetning til nå :) Så han er med på det om jeg vil begynne med mer intensiv prøving. Var godt å høre det, hehe. Jeg instruerte han i han han da må endre vaner, blant annet kutte ned på kaffe og spise diverse tilskudd. Og ikke sitte for mye, for da blir svømmerne for varme :p

Utrolig bra graf! Jeg har troa! :D

Vis vedlegget 230794

Fikk luftet tankene mine med kjæresten igår, og det var godt. Kjenner jeg er så skuffa. Han minnte meg på at vi ikke har prøvd et helt år enda, at det er normalt at det tar tid. Og han sa at når vi flytter sammen i nyhuset, så kan vi planlegge babydance bedre siden vi får sett hverandre hver dag, i motsetning til nå :) Så han er med på det om jeg vil begynne med mer intensiv prøving. Var godt å høre det, hehe. Jeg instruerte han i han han da må endre vaner, blant annet kutte ned på kaffe og spise diverse tilskudd. Og ikke sitte for mye, for da blir svømmerne for varme :p
Ojojoj, dette blir spennende :D Testa i dag?

Nei, brukte opp den ene tidligtesten min igår. Venter til etter ikm. Har lutealfase på 11-13 dager, så blir å teste på fredag tenker jeg. Ser ann tempen.
Åå så flink du er! Jeg tester meg halvt ihjel :p Spennende blir det iallefall :)

Jeg er som nevnt helt ny på temping, hva er trifasisk?
Trifasisk er når kurven har tre faser, i motsetning til den vanlige bifasiske (to faser). Trifasisk kurve er et typisk tidlig tegn på graviditet (selv om ikke alle gravide har trifasisk kurve).

Back
Topp