Så nydelig da [emoji7]
Øver meg hvertfall. Noe småfeil blir det helt sikkert. Men øvelse gjør mester sier de![]()
Jeg lærte meg å strikke i des -14 da frøkna var 4-5mnd.... strikket MYE rart jeg altså [emoji23][emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så nydelig da [emoji7]
Øver meg hvertfall. Noe småfeil blir det helt sikkert. Men øvelse gjør mester sier de![]()
Så gøyJeg lærte meg å strikke i des -14 da frøkna var 4-5mnd.... strikket MYE rart jeg altså [emoji23][emoji23]
Så gøyStrikker du veldig mye om dagene da?
Aiai, hørtes litt slitsomt utI tapatalk. Trolig fordi jeg ikke helt med vilje "følger" deg eller noe sånn og derfor får varsel om alle trådene du starter i åpne forum. Så...jeg kommer til å se om jeg får til p slutte å følge deg uten at det et vondt ment ;-)
Når du legger ut info på mange forum. Ja. Definitivt ;-) så nå følger jeg deg ikke lenger.Aiai, hørtes litt slitsomt ut![]()
Så gøy daJeg strikker heeeeeele tidenjeg går hjemme, og frøkna er i bhg. Så strikker mellom husvask og matlaging
![]()
Kommet langt på genseren? [emoji3]Etter at strikkingen har lagt nede mer eller mindre helt siden yngste ble født for 19 mnd siden begynte jeg å strikke igjen nå før helga jeg. Jeg som begynte å jobbe igjen for to uker siden...
Etter at strikkingen har lagt nede mer eller mindre helt siden yngste ble født for 19 mnd siden begynte jeg å strikke igjen nå før helga jeg. Jeg som begynte å jobbe igjen for to uker siden...
Nei. Den er vel knapt ti cm før jeg evt setter igang i kveld, men bør muligens bake en ladning pizzasnurrer til bursdag...Kommet langt på genseren? [emoji3]
En snøløvgenser.Trengte å lade pinnene litt [emoji6] hva strikker du nå?
En snøløvgenser.
Skulle ønske jeg fikk tak i det oppkriftheftet. Det hadde jeg elsket. Men finner bare tre enkle oppskrifter på ravlery eller en nettbutikk. Snøløv, lue og tror det er marygenser. Skulle gjerne strikket jakke. Pg bitte liten kjole.De er finehar strikka to mary jakker, to mary gensere og tre snøløv
maryjakka mi brukte jeg nesten hver dag i fjor vinter.
Hehe får gjøre det. Strikke mellom steking da [emoji14]Nei. Den er vel knapt ti cm før jeg evt setter igang i kveld, men bør muligens bake en ladning pizzasnurrer til bursdag...
http://vibbedille.blogspot.no/2016/04/snlv-flere-nydelige-norske.html?m=1Skulle ønske jeg fikk tak i det oppkriftheftet. Det hadde jeg elsket. Men finner bare tre enkle oppskrifter på ravlery eller en nettbutikk. Snøløv, lue og tror det er marygenser. Skulle gjerne strikket jakke. Pg bitte liten kjole.
Skulle ønske jeg fikk tak i det oppkriftheftet. Det hadde jeg elsket. Men finner bare tre enkle oppskrifter på ravlery eller en nettbutikk. Snøløv, lue og tror det er marygenser. Skulle gjerne strikket jakke. Pg bitte liten kjole.
Var det ålreit da?Etter at strikkingen har lagt nede mer eller mindre helt siden yngste ble født for 19 mnd siden begynte jeg å strikke igjen nå før helga jeg. Jeg som begynte å jobbe igjen for to uker siden...
Utrolig fin!![]()
Strikket denne i våresmen du er flink!
Jeg får disse varslene jeg og [emoji23]Hvorfor så mange varsler?