Skravletråd AUGUST!

Så nydelig da [emoji7]

Øver meg hvertfall. Noe småfeil blir det helt sikkert. Men øvelse gjør mester sier de :)

Jeg lærte meg å strikke i des -14 da frøkna var 4-5mnd.... strikket MYE rart jeg altså [emoji23][emoji23]

Jeg lærte meg å strikke i des -14 da frøkna var 4-5mnd.... strikket MYE rart jeg altså [emoji23][emoji23]
Så gøy :D Strikker du veldig mye om dagene da?

I tapatalk. Trolig fordi jeg ikke helt med vilje "følger" deg eller noe sånn og derfor får varsel om alle trådene du starter i åpne forum. Så...jeg kommer til å se om jeg får til p slutte å følge deg uten at det et vondt ment ;-)
Aiai, hørtes litt slitsomt ut :P

Etter at strikkingen har lagt nede mer eller mindre helt siden yngste ble født for 19 mnd siden begynte jeg å strikke igjen nå før helga jeg. Jeg som begynte å jobbe igjen for to uker siden...

Etter at strikkingen har lagt nede mer eller mindre helt siden yngste ble født for 19 mnd siden begynte jeg å strikke igjen nå før helga jeg. Jeg som begynte å jobbe igjen for to uker siden...
Kommet langt på genseren? [emoji3]

Trengte å lade pinnene litt [emoji6] hva strikker du nå?

En snøløvgenser.

De er fine:) har strikka to mary jakker, to mary gensere og tre snøløv :) maryjakka mi brukte jeg nesten hver dag i fjor vinter.

De er fine:) har strikka to mary jakker, to mary gensere og tre snøløv :) maryjakka mi brukte jeg nesten hver dag i fjor vinter.
Skulle ønske jeg fikk tak i det oppkriftheftet. Det hadde jeg elsket. Men finner bare tre enkle oppskrifter på ravlery eller en nettbutikk. Snøløv, lue og tror det er marygenser. Skulle gjerne strikket jakke. Pg bitte liten kjole.

Var det ålreit da? :) Liggi lenge på hylla her og..

Back
Topp