Skravletråd AUGUST!

Slenger meg med her jeg! :) gleder meg til å bli kjent med dere her inne! Har ei jente som blir 3 nå i aug, har selv ME og fibromyalgi, bor på gård og strikker - MASSE :) meg kort oppsummert :)

Hei hei. Hvordan går det med ME'en din? Har du den under kontroll?
Jeg også har ME og fibromyalgi. 2 barn ifra før, og nå gravid med nr 3 ;)

Hei hei. Hvordan går det med ME'en din? Har du den under kontroll?
Jeg også har ME og fibromyalgi. 2 barn ifra før, og nå gravid med nr 3 ;)

Ja det går egentlig veldig bra! Tar Fitline og sarotex i tillegg til akupunktur. Så det hjelper veldig (så lenge jeg husker å ta det) jeg er ikke veldig hardt rammet, men nå de siste dagene har jeg vært sykt sliten.
Er såpass oppegående at jeg har planer om å ta over en garnbutikk når ho som drivere den skal gi seg. :)

Hvordan er din? Merket du stor forskjell på energien med to barn? Mannen er litt småbekymret, jeg er evig optimist[emoji6]

Straks hjem å lage middag nå. Holder på å tømmer fryseren før den skal fylles opp med høstmat. Så da blir det litt av hvert til middag :D:D

Ja det går egentlig veldig bra! Tar Fitline og sarotex i tillegg til akupunktur. Så det hjelper veldig (så lenge jeg husker å ta det) jeg er ikke veldig hardt rammet, men nå de siste dagene har jeg vært sykt sliten.
Er såpass oppegående at jeg har planer om å ta over en garnbutikk når ho som drivere den skal gi seg. :)

Hvordan er din? Merket du stor forskjell på energien med to barn? Mannen er litt småbekymret, jeg er evig optimist[emoji6]

Har en mild grad jeg også. Jeg fikk det når jeg var gravid med nr 2. Hadde egentlig ikke plan om flere barn. Men er ikke alt i denne verden som kan planlegges:p:p
Legene mener at det er ingen grunn for at jeg skal bli verre i svangerskapet enn ellers ;)

Formen så langt har vell egentlig vert bedre enn til vanlig. Men er nyfødt perioden jeg "gruer" meg litt til. Er ikke så enkelt å få søvn når en trenger det i den tiden.
Legen har heldigvis notert på helsekortet mitt at jeg trenger familierom eller avlastning rette etter fødsel. Siden fødselen i seg selv kan være en stor påkjennelse. Men akkurat den biten er jeg ikke redd for.

Overgangen ifra 1-2 barn var ingen problem. Men som du sikker kjenner til. Så bruker vi med ME ofte "fritiden" på å hvile. Så nesten alle hviler jentungen hadde når hun var liten, hadde jeg sammen med hun ;)

Alt går, så lenge en er forberedt :) :)

Også er det noen år mellom mine unger. Det var gull verd ;) Litt over 4 år mellom nr 1-2 og nesten 5 år mellom 2 og 3 ;)

Har en mild grad jeg også. Jeg fikk det når jeg var gravid med nr 2. Hadde egentlig ikke plan om flere barn. Men er ikke alt i denne verden som kan planlegges:p:p
Legene mener at det er ingen grunn for at jeg skal bli verre i svangerskapet enn ellers ;)

Formen så langt har vell egentlig vert bedre enn til vanlig. Men er nyfødt perioden jeg "gruer" meg litt til. Er ikke så enkelt å få søvn når en trenger det i den tiden.
Legen har heldigvis notert på helsekortet mitt at jeg trenger familierom eller avlastning rette etter fødsel. Siden fødselen i seg selv kan være en stor påkjennelse. Men akkurat den biten er jeg ikke redd for.

Overgangen ifra 1-2 barn var ingen problem. Men som du sikker kjenner til. Så bruker vi med ME ofte "fritiden" på å hvile. Så nesten alle hviler jentungen hadde når hun var liten, hadde jeg sammen med hun ;)

Alt går, så lenge en er forberedt :) :)

Også er det noen år mellom mine unger. Det var gull verd ;) Litt over 4 år mellom nr 1-2 og nesten 5 år mellom 2 og 3 ;)

Jeg har hatt FM siden 2011 og ME siden 2012. Så kjenner kroppen godt:) jeg ble som frist siste delen av svangerskapet med frøkna, og ca halvt år etter fødsel. Var heldig for frøkna sto opp i 5 tiden. Sov fra kl 9-14, ny lur i 17 tiden og sov fra 23-5 igjen. Så fikk mye hviletid. Men nå er ho en energibunt av et stabeist som er veldig mammadalt! Hahahaha! Frøkna blir 3 nå 28.aug og hvis det skille være at jeg er gravid nå så blir termin i starten av mai eller noe tror jeg. Så da blir det 3,5år. Kanskje like greit selv om jeg egentlig ønsket to tette. Men som du sier, så er det ikke alt som kan planlegges.

Ja. Det skal bli bra det tror jeg

Oppmøte for å levere mellomste 11, dørene åpner 12, konsert 1230-1530 med Sval, Freddy Kalas og Markus og Martinus
Trafikk.... Til mine foreldre. Pizzaboller og selskap, gjester fra ca 17 og utover :-)

Dog snakker vi om en gutt som ikke vil at klassen skal vite at han skal på konsert for da mobber de ham for m&m, men jeg tror det blir bedre enn han tror.

Høres jo kjempe gøy ut![emoji1]
M&M er vel ikke noe å mobbe for?[emoji15] alle liker jo dem! Trist om det stemmer...
Håper han får en superduper dag![emoji1]

Hei på deg[emoji1] så koselig du vil henge her!

:) jeg er ikke voldsomt flink til å følge med på forum, men nå plinger det i tlf hver gang det skjer noe, så der hjelper kanskje! Hehe!

Var aktiv i starten da jeg var gravid med frøkna... så satser på at den plutselige interessen er et tegn[emoji12]

Back
Topp