Lykke til! La det bli din tur nå [emoji4]Ja, det er rier. Men de er fortsatt veldig overkommelige, så det er nok lenge til fødsel foreløpigSpennende! Er rimelig klar nå, 41+1
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til! La det bli din tur nå [emoji4]Ja, det er rier. Men de er fortsatt veldig overkommelige, så det er nok lenge til fødsel foreløpigSpennende! Er rimelig klar nå, 41+1
![]()
Så herlig [emoji173]️ mi hadde gått opp.. 680g på 18 dager. Godt å se de legger bra på seg!
Dårlige tanker i forhold til ks? :/
Ja, er vel et uttrykk. "du får vel bare fløte, du!"Hihi, fløte i puppene som min mor sier[emoji23]
Vil ikke si så mye om den biten, ønsker ikke å skremme andre mtp at det er flere som skal poppe[emoji16] Eneste jeg kan si er at jeg tilhørte den kategorien som fikk vondt i lengre tid.
Etter 3 uker begynner det å bli bra, takk og lov, så nå er det bare å bli bra baki også - så kan jeg nyte tiden sammen med minien uten smerter[emoji173]️
Det ble det, heldigvis!!Lykke til! La det bli din tur nå [emoji4]

Hva gjør dere i dag? [emoji4]
Men i dag starter vi dagen med amming. Så blir det å gjøre klar de angre ungene til barnehagen, rydde litt og slappe av 6 ukers kontroll på megHva gjør dere i dag? [emoji4]
Høres greit ut! Ammer nå her og. Skal vurdere bli med gubben til byen en tur og.. Eldste skal i bursdag i dag, men går av der med bussen, og hentes av mamma [emoji16]Ser det ble en annen dag enn spørsmålet ble stiltMen i dag starter vi dagen med amming. Så blir det å gjøre klar de angre ungene til barnehagen, rydde litt og slappe av
Dere da?
Mye å gjøre altså!6 ukers kontroll på megog reflekslogen på I ..i morgen er det 6 ukers kontrollen på i ... vaksine ...
Høres greit ut! Ammer nå her og. Skal vurdere bli med gubben til byen en tur og.. Eldste skal i bursdag i dag, men går av der med bussen, og hentes av mamma [emoji16]

Huset blir bomba er her og. Litt derfor jeg vil bli med.. Sånn at jeg ikke må se på rot [emoji14]Shopping eller?ja huset blir totalt bomba hver helg. Klarer ikke å rydde i nærheten av Så fort som de to eldste roter. Så mandag er en typisk ryddedag
![]()
Huset blir bomba er her og. Litt derfor jeg vil bli med.. Sånn at jeg ikke må se på rot [emoji14]
E gjør det ikke sååå lett å rydde [emoji28] vi får ta litt tak begge senere.. Jeg skulle sett innom senteret en tur. Også må vi handle.
Jada begynner uka med et brak.... [emoji14]Mye å gjøre altså!