Skravletråd!

Samboer og jeg prøvde ut vannseng i helgen, han holdt på å falle ut hver gang jeg beveget meg. Han sa han følte det kom en flodbølge for hver bevegelse :woot:
Men jeg føler meg skikkelig stor nå, og jeg får liksom aldri plass der jeg tror jeg får plass. Prøvde å gå rolig mellom døren på klesskapet og veggen igår, men magen var i veien :dead:

Håper på fødsel før termin, men forbereder meg på overtid o_O

Ohh vannseng? Håper det var like deilig å ligge på den som det høres ut som?

Har en følelse på overtid her også men vi får bare ta det som det kommer. Ikke mye vi får gjort [emoji173]️
 
Ohh vannseng? Håper det var like deilig å ligge på den som det høres ut som?

Har en følelse på overtid her også men vi får bare ta det som det kommer. Ikke mye vi får gjort [emoji173]️

Vannsenga var ikke helt som jeg trodde. Måtte ha hjelp av samboer for å komme meg ut av den.. Følte jeg hadde tyngdekraften mot meg hver gang jeg skulle reise meg ... Det er litt slitsomt når jeg i tillegg går på do minst tre ganger hver natt :wtf:
Men var veldig deilig å sove i! Hvertfall for min del ;)
 
Åh, søtsugen som fy..! Ingen cravings i noen av svangerskapene, men er visst like søtsugen i ettertid som etter første barnet. Til å bli gal av, for det er virkelig ikke enkelt å stå i mot når det blir så sterkt[emoji28]
 
Første dose hpv-vaksine tatt! :)
 
Åh, søtsugen som fy..! Ingen cravings i noen av svangerskapene, men er visst like søtsugen i ettertid som etter første barnet. Til å bli gal av, for det er virkelig ikke enkelt å stå i mot når det blir så sterkt[emoji28]
Jeg blir også sykt søtsugen (smågodt [emoji39]) når jeg ammer. Jeg gleder meg [emoji23]
 
Første dose hpv-vaksine tatt! :)
Er det egentlig nødvendig når man har fast partner for evig tid fremover? For jeg har lurt på å ta den, men hpv er vel et seksuell overførbart virus??
 
Første dose hpv-vaksine tatt! :)
Det må jeg huske å nevne for helsesøster når hun kommer på hjemmebesøk [emoji3] må sikkert begynne på første dose igjen jeg også. Tok den før jeg ble gravid og så rakk jeg ikke resten da [emoji28]
 
Er det egentlig nødvendig når man har fast partner for evig tid fremover? For jeg har lurt på å ta den, men hpv er vel et seksuell overførbart virus??
Hm. Vet ikke? Jeg får det gratis, så.. Why not, tenkte jeg..
 
Det må jeg huske å nevne for helsesøster når hun kommer på hjemmebesøk [emoji3] må sikkert begynne på første dose igjen jeg også. Tok den før jeg ble gravid og så rakk jeg ikke resten da [emoji28]
Gjør det! :)
Jeg dro innom for å få time i dag, bare.. Men så hadde de visst anledning til å sette den der og da [emoji14]

Hehe. Jeg hadde time i november.. Men så fikk jeg positiv test fire dager før timen [emoji23]
Tenkte for meg selv at jeg bare skulle ta den, for teit å vente til etter graviditet om det skulle drøye ENDA lengre.. (hadde da ikke blitt gravid på nesten 1,5 år..). Men jaggu, DA klaffet det [emoji23]
 
Spent på hjemmebesøk fra jordmor om en halvtimes tid! [emoji4] gøy å se hvordan hun legger på seg [emoji7] og jordmor er utdannet ammeveileder så regner med vi får snakka masse om det [emoji16]
 
I dag har jeg vært hos frisøren! Ettervekst borte, håret oppklippet og vipper og bryn farget! Så blir jeg ikke likbleik på alle bilder etter fødselen ;) kosta en liten formue, gikk til en annen frisør enn vanlig og de var, ehm, en liten smule dyrere... jaja, blir vel ingen frisørtime på en god stund....
 
Hmm.. Menssmerter som kommer med jevne mellomrom og varer 10-20 sekunder. Kan det være de første riene?? De er jo ikke vonde, kan fortsatt sitte å strikke liksom xsmile8
 
Baby 3 uker og hatt hs på hjemmebesøk i dag[emoji274] På to uker har baby gått opp hele 665 g. Vi snakker slagkraftig monstermelk![emoji1320]

Og i dag er terminen.. Og jeg kjenner litt på at jeg er trist på å ha gått glipp av spenninga med å vente på fødsel ved å ta ks. Noe jeg ALDRI gjør igjen. Skulle jeg mot all motsigelse bli gravid igjen (noe jeg altså ikke skal..) blir det vanlig fødsel gitt, for ks vil jeg ikke igjennom på nytt..[emoji37]
 
Hmm.. Menssmerter som kommer med jevne mellomrom og varer 10-20 sekunder. Kan det være de første riene?? De er jo ikke vonde, kan fortsatt sitte å strikke liksom xsmile8
Tok det seg opp..? Det KAN være [emoji14]
 
Baby 3 uker og hatt hs på hjemmebesøk i dag[emoji274] På to uker har baby gått opp hele 665 g. Vi snakker slagkraftig monstermelk![emoji1320]

Og i dag er terminen.. Og jeg kjenner litt på at jeg er trist på å ha gått glipp av spenninga med å vente på fødsel ved å ta ks. Noe jeg ALDRI gjør igjen. Skulle jeg mot all motsigelse bli gravid igjen (noe jeg altså ikke skal..) blir det vanlig fødsel gitt, for ks vil jeg ikke igjennom på nytt..[emoji37]
Så herlig [emoji173]️ mi hadde gått opp.. 680g på 18 dager. Godt å se de legger bra på seg!

Dårlige tanker i forhold til ks? :/
 
Var innom en skinnbutikk igår sammen med mamma og lillesøster (som er ca 27 uker på vei selv) for å finne skinn til posene mamma skal lage. Damen i butikken ble litt satt ut, og kommenterte spøkefullt at hun håpet det var en stund til noen av oss hadde termin... Mamma sa jeg var ikke så langt unna - er 37+6... Damen kikket på meg og sa smått overrasket: og likevel ser det ut som du er bare gravid sånn midt på. :hilarious:

Jeg måtte le litt, for hun har jo rett. Det synes ikke at jeg er gravid om man ikke ser magen... Har ikke tenkt over det egentlig, men jeg har ikke vann i kroppen, jeg kan fortsatt ta ringer av og på og er ikke hoven i ansiktet eller noe *bank i bordet og kryss i taket*. Kun basketballen på magen og gakk-gakk-gangen avslører mageboeren. Søsteren min ser mer typisk gravid ut enn meg... Men...skulle heller gjerne hatt de plagene mer enn den konstante kvalmen, bekkenløsning og halsbrann, da.
 
Back
Topp