>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Uff det er dumt detÆsj mange som ikke kan komme i familiebursdagen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff det er dumt detÆsj mange som ikke kan komme i familiebursdagen![]()
Nei de fleste jobber dessverreUff det er dumt detMange som enda har ferie gjerne?
Åh. Den var verre ja. Er ikke så lett å komme fra den da.Nei de fleste jobber dessverre
Er ikke det neiÅh. Den var verre ja. Er ikke så lett å komme fra den da.
Går det å ta det en annen dag gjerne om det passer bedre? Om det er noe dere vil da selvsagt.Blir 10 med oss, 9 som ikke kan..
Dessverre ikke men men får bare bli sånn denne gangenGår det å ta det en annen dag gjerne om det passer bedre? Om det er noe dere vil da selvsagt.
Blir nok en fin dag uansettDessverre ikke men men får bare bli sånn denne gangen
Blir i grunn verre neste år, er 3 som har bursdag fra 1 til 10 august..
Det blir detBlir nok en fin dag uansett![]()
Inntrykk av at fe ikke er så vrange på å innvilge såntFikk godkjent Spaniaturen fra nav da. Skal ha langhelg der i slutten av september. Så måtte jo søke siden jeg er under nav. Men det gikk visst fint. Skreiv også på mailen hvordan jeg har det for tiden. For det er jommen ikke noe å skryte av akkurat nå. Og hvor og hva henvisninger jeg har fått
Nei. Hu e ganske grei. Uansett fått reist. Men uten penger for 1 dag. Så var ikke verdens krise daInntrykk av at fe ikke er så vrange på å innvilge sånt
Ikke i det hele tatt. Og pga den pipinga i øra hele tiden også høres det seriøst ut som varselsignalet før dynamitten eksploderer i hodet. Så det hjelper når man vil sove.
Kan være jeg sovner litt senere. I verste fall ikke. Unga bryr seg ikke om jeg sovner en halvtime eller time.
Her er alt fint
Hatt en fin ferie?
Sovna da. Hele 5 min så sto minste opp [emoji23] Pling. Like våken igjen da gitt
Leker med tanker om garn.
Å strikke kjekkasgenser i garnet fra pickles og snøløv i du store alpakka eller et alternativ fra pickles kommer på nesten 500 kr pr genser.
Å strikke i garn fra drops kommer derimot på i underkant av 200 kr pr genser...
Men da spørs der hva jeg gjør med kjekkasgenser som strikkes i to tråder om jeg tar to eller en tykkere, og problemet er litt å finne en skikkelig fin, klar blåfarge
Så jeg må helt klart avsted og titte.
Prøvde få time tidligere til Haugesund. Det gikk ikke. Måtte jeg skifte ble det ikke før til november plutselig da [emoji33] Så beholdt fint den jeg har. Nevrolog kan jeg ikke flytte uansett pga hodepinekalenderen jeg må fylle ut på forhånd.
Mannen synes ikke det er pent så blir singel jer![]()
God morgen alle sammen