Skravletråd AUGUST!

Fikk godkjent Spaniaturen fra nav da. Skal ha langhelg der i slutten av september. Så måtte jo søke siden jeg er under nav. Men det gikk visst fint. Skreiv også på mailen hvordan jeg har det for tiden. For det er jommen ikke noe å skryte av akkurat nå. Og hvor og hva henvisninger jeg har fått

Fikk godkjent Spaniaturen fra nav da. Skal ha langhelg der i slutten av september. Så måtte jo søke siden jeg er under nav. Men det gikk visst fint. Skreiv også på mailen hvordan jeg har det for tiden. For det er jommen ikke noe å skryte av akkurat nå. Og hvor og hva henvisninger jeg har fått
Inntrykk av at fe ikke er så vrange på å innvilge sånt

Ikke i det hele tatt. Og pga den pipinga i øra hele tiden også høres det seriøst ut som varselsignalet før dynamitten eksploderer i hodet. Så det hjelper når man vil sove.

Kan være jeg sovner litt senere. I verste fall ikke. Unga bryr seg ikke om jeg sovner en halvtime eller time.

Må være ille plagsomt med denne pipingen[emoji20]
Håper du har fått deg litt ekstra søvn[emoji4]

Leker med tanker om garn.

Å strikke kjekkasgenser i garnet fra pickles og snøløv i du store alpakka eller et alternativ fra pickles kommer på nesten 500 kr pr genser.

Å strikke i garn fra drops kommer derimot på i underkant av 200 kr pr genser...

Men da spørs der hva jeg gjør med kjekkasgenser som strikkes i to tråder om jeg tar to eller en tykkere, og problemet er litt å finne en skikkelig fin, klar blåfarge

Så jeg må helt klart avsted og titte.

Flinke dere er til å strikke[emoji1]

Prøvde få time tidligere til Haugesund. Det gikk ikke. Måtte jeg skifte ble det ikke før til november plutselig da [emoji33] Så beholdt fint den jeg har. Nevrolog kan jeg ikke flytte uansett pga hodepinekalenderen jeg må fylle ut på forhånd.

Så dumt[emoji20] når har du time da?

Den lokale butikken som skal selge drops-garn har ikke det.

Så da blir det evt over nett det også. Akkurat som det jeg så på i går. Tenkeboksen

Back
Topp