Prøve om 1år

Lykke_13_16_19

Liker forumet :-)
♡Junigull 2016♡
Flere som skal prøve å bli gravid neste år?
Hvor lang tid tok det for dere å bli gravid etter å ha sluttet på prevensjon?

Er spendt på hvor lang tid det tar denne gangen. Tok rundt tre/fire mnd med både første og andre [emoji4]
 
Flere som skal prøve å bli gravid neste år?
Hvor lang tid tok det for dere å bli gravid etter å ha sluttet på prevensjon?

Er spendt på hvor lang tid det tar denne gangen. Tok rundt tre/fire mnd med både første og andre [emoji4]
Kanskje, om vi er klare [emoji4]
Med storesøster ble jeg gravid på første el etter senabort. Med lillegutt tok det 13-14 mnd. Hadde 2 SA og 2 MA i løpet av det året...
 
Kanskje, om vi er klare [emoji4]
Med storesøster ble jeg gravid på første el etter senabort. Med lillegutt tok det 13-14 mnd. Hadde 2 SA og 2 MA i løpet av det året...

❤️ ❤️

Vi tenker allerede på ny bil, vil ikke være plass til tre bilstoler i den vi har
 
Flere som skal prøve å bli gravid neste år?
Hvor lang tid tok det for dere å bli gravid etter å ha sluttet på prevensjon?

Er spendt på hvor lang tid det tar denne gangen. Tok rundt tre/fire mnd med både første og andre [emoji4]

Så d blir en 3 mann hos dere? Så gøy [emoji7]

Vi skal prøve å bli gravide neste år igjen! Håper på vår/sommerbaby igjen [emoji1] med første slutta jeg på prevensjon i mars, prøvde ikke før etter sommeren og ble gravid på 3 forsøket [emoji5] Nå går jeg ikke på noe prevensjon, orker ikke hormontullet [emoji51] så blir å la være til hvertfall etter neste mann [emoji5] vi leker og med tanken om nr 3, men får se når nr 2 kommer [emoji12]
 
Så d blir en 3 mann hos dere? Så gøy [emoji7]

Vi skal prøve å bli gravide neste år igjen! Håper på vår/sommerbaby igjen [emoji1] med første slutta jeg på prevensjon i mars, prøvde ikke før etter sommeren og ble gravid på 3 forsøket [emoji5] Nå går jeg ikke på noe prevensjon, orker ikke hormontullet [emoji51] så blir å la være til hvertfall etter neste mann [emoji5] vi leker og med tanken om nr 3, men får se når nr 2 kommer [emoji12]

Så spennende, gjerne vi går gravide samtidig? :) off ja, merker hormontull her også, men hjalp å ta bort spiralen og heller gå på minipillen. Så får mannen ta ansvar etter nr 3 [emoji23]:p
 
Vi har begynt å prøve, men er forberedt på at det kan ta litt tid [emoji28]
 
Vi tenker å prøve igjen neste år, antakelig når det begynner å bli sommer :) Det blir bra :) Gleder meg til det, men er ikke klar enda.
 
Så spennende, gjerne vi går gravide samtidig? :) off ja, merker hormontull her også, men hjalp å ta bort spiralen og heller gå på minipillen. Så får mannen ta ansvar etter nr 3 [emoji23]:p

Kanskje [emoji2] hadde vært kos [emoji5][emoji5]

Hormon er noe dritt!! Haha jah, mannfolka får være med å passe på litt de og [emoji12][emoji23]
 
Vi tenker å prøve igjen neste år, antakelig når det begynner å bli sommer :) Det blir bra :) Gleder meg til det, men er ikke klar enda.

Så gøy :) Blir annerledes neste år når de er eldre, er heller ikke klar helt enda. Vi startet å snakke om nr 3 rett før sommerferien og at vi begynner å prøve tidligst neste sommer. Blir spennende å se hvor mange av oss junijenter som går gravide samtidig :):Heartpink
 
Ja [emoji50]
Må bare få prøvetiden på avstand nå og vite at økonomien min er sikkert også. Akkurat nå så blir jeg bare lei meg av å tenke på prøving :/

Forståelig, er nok greit å få det litt på avstand og konsentrere seg om det som er nå, så får dere heller se etterhvert :Heartpink
 
Kanskje [emoji2] hadde vært kos [emoji5][emoji5]

Hormon er noe dritt!! Haha jah, mannfolka får være med å passe på litt de og [emoji12][emoji23]

Ja det hadde det :D
Ja det syns jeg ;) Sa til mannen her for en stund siden at jeg syntes det var urettferdig at det alltid var oss jenter som måtte utsette kroppen for hormoner og tull. Etter nr 3, blir det hans tur:p
 
Forståelig, er nok greit å få det litt på avstand og konsentrere seg om det som er nå, så får dere heller se etterhvert [emoji813]pink
Ikke sant [emoji173] må ha så mye oppfølging osv. Men til sist er det så verdt det [emoji173]
Vil få en ordning via nav og, så jeg slipper å tenke på økonomien min [emoji4]
 
Så gøy :) Blir annerledes neste år når de er eldre, er heller ikke klar helt enda. Vi startet å snakke om nr 3 rett før sommerferien og at vi begynner å prøve tidligst neste sommer. Blir spennende å se hvor mange av oss junijenter som går gravide samtidig :):Heartpink

Ja, blir kjekt å se :) Jeg blir hjemme et år ekstra med H, så kan uansett ikke drive og bli gravid helt enda.
 
Ikke sant [emoji173] må ha så mye oppfølging osv. Men til sist er det så verdt det [emoji173]
Vil få en ordning via nav og, så jeg slipper å tenke på økonomien min [emoji4]

Alltid greit når det ordner seg [emoji173]️ Slitsomt å måtte tenke på økonomien hele tiden.
 
Back
Topp