Prøve om 1år

En tråd i 'Juni 2016' startet av Lykke_2013_2016, 8 Aug 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lykke_13_16_19 Liker forumet :-) ♡Junigull 2016♡

Så fint å kunne være hjemme ett år ekstra, skulle ønske jeg også kunne [emoji4]

2. Sibling Guest

Ja [emoji173] orker ikke å være usikker på om jeg får penger etter permisjon. Liker å ha økonomien i orden [emoji4]

• Liker Liker x 1
  3. frk•sillymilly Forumet er livet Sensommerbarna 2019 ♡Junigull 2016♡

HAha [emoji23] ja sa d samme til mannen her om dagen [emoji23] kjempe urettferdig [emoji52][emoji85][emoji23]

4. Lykke_13_16_19 Liker forumet :-) ♡Junigull 2016♡

:p

5. JaaaBaby <3 Forumet er livet ♡Junigull 2016♡

Vi begynner å prøve neste år :) Planen er å starte prøvinga mot slutten av sommeren - august/september. Sist så gikk det på andre(?) forsøk tror jeg, så håper jeg blir fort gravid denne gangen også.. vil gjerne ha vår/sommer baby.. Og om det ikke klaffer med en gang så spiller det ikke så mye rolle å tid på året nestemann kommer :) Gleder meg masse til å skulle få baby, men samtidig er jeg litt glad for at det enda er et år til prøving :)

• Liker Liker x 1
  6. Lykke_13_16_19 Liker forumet :-) ♡Junigull 2016♡

Vi tenker rundt samme tiden. Sist sluttet jeg med p-pillen i juni og ble gravid i september. Tenker gjerne å slutte rundt samme tid neste år, kanskje en mnd senere :happy: Storebror ble født i september, så om neste blir mellom storebror og vesla, hadde det vært perfekt, men har litt lyst på høstbaby og :happy: Vi får se hva som skjer. Spennende å tenke på at jeg skal bli 3barnsmor etterhvert, litt skummelt også :p men mest spennende :happy:

Blir det deres nr 2?

• Liker Liker x 1
  7. Sibling Guest

Jeg skal snakke med gynekologen når han bikker 2 år for å legge en plan hvordan ting blir [emoji4] håper og ber om å ikke miste flere ganger nå [emoji173] men jeg ammer frem til han er 2,5 år. Får egentlig ikke love å amme som gravid. Begynt å få prøvetiden på avstand. Trengte bare å komme over den kneika

• Hjertelig Hjertelig x 1
  8. Cath2020 Betatt av forumet

Gravid igjen nå[emoji33]tok litt tid forrige gang så tenkte begynne å prøve siden det sikkert kom til å ta minst 6 mnd som forrige gang..Ble gravid på
    Første forsøk

• Liker Liker x 2
  9. Lykke_13_16_19 Liker forumet :-) ♡Junigull 2016♡

Gratulerer! Spennende :Heartred Når har du termin? Er rart hvor forskjellig det kan være :)

10. Lykke_13_16_19 Liker forumet :-) ♡Junigull 2016♡

Krysser fingrene for at du skal slippe å miste flere ganger :Heartred

• Liker Liker x 1
  11. JaaaBaby <3 Forumet er livet ♡Junigull 2016♡

Ja så bra :) Jeg synes juni var en veldig fin tid å få baby, men kunne godt tenke meg å få på våren hvis jeg kunne bestemme det. Da er han/hun ikke sånn bittebitteliten når sommeren kommer liksom. Å så har jeg ikke så lyst å gå høygravid hele sommeren, men uansett åssen det blir så blir det fint uansett [emoji4] Så spennende med 3 ja [emoji3] Det blir vår nummer 2 da ja, men han har en sønn fra før, så det blir hans tredje [emoji4]

12. Lykke_13_16_19 Liker forumet :-) ♡Junigull 2016♡

Blir spennende å se når det klaffer neste år :Heartpink Virker som vi er flere her inne som tenker å prøve på nestemann neste år, morsomt å se om noen av oss ender opp i samme termingruppe :happy::p Husker jeg gikk høygravid hele sommeren med eldstemann, var relativt varmt den sommeren også faktisk, hehe. Veldig fint med vårbaby :happy:

• Liker Liker x 1
  13. JaaaBaby <3 Forumet er livet ♡Junigull 2016♡

Ja, det blir veldig spennende [emoji4] Og gøy hvis vi blir noen stykker herfra som går gravide samtidig [emoji4]

• Liker Liker x 1
  14. Vidorra Forumet er livet Assistert-jentene ♡Junigull 2016♡

15. Cath2020 Betatt av forumet

Takk[emoji5]Så ikke denne før nå[emoji4] har termin 24.april, 10 uker på vei idag:)

16. Lykke_13_16_19 Liker forumet :-) ♡Junigull 2016♡

Spennende :):Heartpink

17. Rampetrollet Forumet er livet VIP ♡Junigull 2016♡

Vi har tenkt å prøve til sommeren igjen! Jeg gleder meg [emoji177]

• Liker Liker x 2
    • Liker ikke Liker ikke x 1
  18. Thers Forumet er livet Mailykke 2018 ♡Junigull 2016♡

Koselig [emoji4][emoji4]

Del denne siden