Prøve om 1år

Ja det hadde det :D
Ja det syns jeg ;) Sa til mannen her for en stund siden at jeg syntes det var urettferdig at det alltid var oss jenter som måtte utsette kroppen for hormoner og tull. Etter nr 3, blir det hans tur:p

HAha [emoji23] ja sa d samme til mannen her om dagen [emoji23] kjempe urettferdig [emoji52][emoji85][emoji23]
 
Vi begynner å prøve neste år :) Planen er å starte prøvinga mot slutten av sommeren - august/september. Sist så gikk det på andre(?) forsøk tror jeg, så håper jeg blir fort gravid denne gangen også.. vil gjerne ha vår/sommer baby.. Og om det ikke klaffer med en gang så spiller det ikke så mye rolle å tid på året nestemann kommer :) Gleder meg masse til å skulle få baby, men samtidig er jeg litt glad for at det enda er et år til prøving :)
 
Vi begynner å prøve neste år :) Planen er å starte prøvinga mot slutten av sommeren - august/september. Sist så gikk det på andre(?) forsøk tror jeg, så håper jeg blir fort gravid denne gangen også.. vil gjerne ha vår/sommer baby.. Og om det ikke klaffer med en gang så spiller det ikke så mye rolle å tid på året nestemann kommer :) Gleder meg masse til å skulle få baby, men samtidig er jeg litt glad for at det enda er et år til prøving :)

Vi tenker rundt samme tiden. Sist sluttet jeg med p-pillen i juni og ble gravid i september. Tenker gjerne å slutte rundt samme tid neste år, kanskje en mnd senere :happy: Storebror ble født i september, så om neste blir mellom storebror og vesla, hadde det vært perfekt, men har litt lyst på høstbaby og :happy: Vi får se hva som skjer. Spennende å tenke på at jeg skal bli 3barnsmor etterhvert, litt skummelt også :p men mest spennende :happy:

Blir det deres nr 2?
 
Jeg skal snakke med gynekologen når han bikker 2 år for å legge en plan hvordan ting blir [emoji4] håper og ber om å ikke miste flere ganger nå [emoji173] men jeg ammer frem til han er 2,5 år. Får egentlig ikke love å amme som gravid. Begynt å få prøvetiden på avstand. Trengte bare å komme over den kneika
 
Gravid igjen nå[emoji33]tok litt tid forrige gang så tenkte begynne å prøve siden det sikkert kom til å ta minst 6 mnd som forrige gang..Ble gravid på
Første forsøk

Gratulerer! Spennende :Heartred Når har du termin? Er rart hvor forskjellig det kan være :)
 
Jeg skal snakke med gynekologen når han bikker 2 år for å legge en plan hvordan ting blir [emoji4] håper og ber om å ikke miste flere ganger nå [emoji173] men jeg ammer frem til han er 2,5 år. Får egentlig ikke love å amme som gravid. Begynt å få prøvetiden på avstand. Trengte bare å komme over den kneika

Krysser fingrene for at du skal slippe å miste flere ganger :Heartred
 
Vi tenker rundt samme tiden. Sist sluttet jeg med p-pillen i juni og ble gravid i september. Tenker gjerne å slutte rundt samme tid neste år, kanskje en mnd senere :happy: Storebror ble født i september, så om neste blir mellom storebror og vesla, hadde det vært perfekt, men har litt lyst på høstbaby og :happy: Vi får se hva som skjer. Spennende å tenke på at jeg skal bli 3barnsmor etterhvert, litt skummelt også [emoji14] men mest spennende :happy:

Blir det deres nr 2?
Ja så bra :) Jeg synes juni var en veldig fin tid å få baby, men kunne godt tenke meg å få på våren hvis jeg kunne bestemme det. Da er han/hun ikke sånn bittebitteliten når sommeren kommer liksom. Å så har jeg ikke så lyst å gå høygravid hele sommeren, men uansett åssen det blir så blir det fint uansett [emoji4] Så spennende med 3 ja [emoji3] Det blir vår nummer 2 da ja, men han har en sønn fra før, så det blir hans tredje [emoji4]
 
Ja så bra :) Jeg synes juni var en veldig fin tid å få baby, men kunne godt tenke meg å få på våren hvis jeg kunne bestemme det. Da er han/hun ikke sånn bittebitteliten når sommeren kommer liksom. Å så har jeg ikke så lyst å gå høygravid hele sommeren, men uansett åssen det blir så blir det fint uansett [emoji4] Så spennende med 3 ja [emoji3] Det blir vår nummer 2 da ja, men han har en sønn fra før, så det blir hans tredje [emoji4]

Blir spennende å se når det klaffer neste år :Heartpink Virker som vi er flere her inne som tenker å prøve på nestemann neste år, morsomt å se om noen av oss ender opp i samme termingruppe :happy::p Husker jeg gikk høygravid hele sommeren med eldstemann, var relativt varmt den sommeren også faktisk, hehe. Veldig fint med vårbaby :happy:
 
Blir spennende å se når det klaffer neste år [emoji813]pink Virker som vi er flere her inne som tenker å prøve på nestemann neste år, morsomt å se om noen av oss ender opp i samme termingruppe :happy::p Husker jeg gikk høygravid hele sommeren med eldstemann, var relativt varmt den sommeren også faktisk, hehe. Veldig fint med vårbaby :happy:
Ja, det blir veldig spennende [emoji4] Og gøy hvis vi blir noen stykker herfra som går gravide samtidig [emoji4]
 
Back
Topp