Ja, er litt spent på akkurat det. Skal vente med å veie meg til vi er i hus neste mandag (flyttehelg til helga).Blir spennende å se[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, er litt spent på akkurat det. Skal vente med å veie meg til vi er i hus neste mandag (flyttehelg til helga).Blir spennende å se[emoji2]
Ja, er litt spent på akkurat det. Skal vente med å veie meg til vi er i hus neste mandag (flyttehelg til helga).
Ferie er ferie, må være lov med litt slingringsmonn. Det tar du kjapt av igjen når hverdagen kommerEtter 3 uker ferie med masse kosemat og null trening viser vekta +3,2 kg![emoji13]
Jeg ler meg ihjel....kun min egen skyld da[emoji12]
Så fra i morgen er det no mercy!!![emoji123][emoji1]
Ferie er ferie, må være lov med litt slingringsmonn. Det tar du kjapt av igjen når hverdagen kommer![]()
Ikke galt. Er bare vann det![]()
Etter 3 uker ferie med masse kosemat og null trening viser vekta +3,2 kg![emoji13]
Jeg ler meg ihjel....kun min egen skyld da[emoji12]
Så fra i morgen er det no mercy!!![emoji123][emoji1]
Du har kost deg da og i blant er det ok
Masse lykke til med å finne hverdags rytmen igjen!!
Laaaaang tur i skogen med venninne og hennes ettåring som sov mye av turen. Pluss hage og hus arbeide - MYE å ta tak i etter ferien. Og 6 km kveldstur/jogg. Tilsammen over 35.000 skritt så her kjører vi![]()
Var forresten +0,4 på fredag, men så kom også tanta den dagen.
Skulle helst ha vært minus :/Det var jo behagelig lite[emoji2]
Wow, du er virkelig i gang[emoji1][emoji122]
Gratulerer med dagen Pusern![emoji1]
Var forresten +0,4 på fredag, men så kom også tanta den dagen.