Har begynt å blø fra tannkjøttet hver gang jeg pusser tenner nå 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hvordan gikk det hos legen?Takk for svar,og for at du hjelper meg å se at det er greit å spør omFøler meg mer sikker nå når jeg skal til legen.
Fikk sykemeldingHvordan gikk det hos legen?![]()
Var litt heldigere med min lege da. Han tok meg alvorlig og sa det var bra jeg tok det opp. Men har slitt med angst og depresjoner siden før tenårene. Så for å forebygge så jeg ikke går helt i kjelleren pga stress ang. bosituasjon fikk jeg 60% først. Så får vi se om vi går til 100%. Får se til uka. Føler meg mest i veien på jobb med bekkenplager som hindrer meg i å løfte i forskjellige stillinger [emoji14] hvis du føler du trenger mer må du ikke gi deg hos legen. Du skal igjennom en fødsel, og det er like viktig og være tilstede psykisk som at kroppen er uthvilt nok.Fikk sykemeldingIkke så mye som jeg føler at jeg trenger,men det var ihvertfall noe. Hun mente vi måtte ha litt å gå på siden det enda var tidlig i graviditeten
Merkelig holdning. Trenger jeg det nå,så trenger jeg det nå,uansett hvor langt jeg har kommet. Menmen.
Jeg har prøvd å sove i 1 time nå... men kroppen er i totalt kaos og på alert.... det prikker, stikker og klør over hel meg. Til å bli gal av. Altså, det er her ikke nytt for meg... men synes det kommer oftere og oftere. Det er vondt, irriterende, frustrerende og jeg sitter her og snufser og griner fordi jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Jeg har alt mulig av div. kremer. både på resept og uten. Allergimedisin etc... men ikke noe demper det. Og det starter alltid jo nærmere kvelden jeg kommer. Og jeg skjønner ikke hva jeg eventuelt skal ha fått i meg som utløser det heller, er ikke sikkert det er noe jeg har spist, men bare kroppen som er stresset...
Det er som å ha mange små dyr på kroppen som biter eller stikker.
Jeg blir gaaaaaal!
Sånn... da fikk jeg klagd litt i dag/natt og.
Det er det ikke, for da hadde jeg klødd febrilsk i hender og håndflater i alle fall og hadde vel hatt utslag i urinen og.Har du sjekka at det ikke e svangerskaps kløe?
Håpe du får sov snart [emoji8]
Samme her... håper vi ikke er kastet ut...Appen ...... kommer inn på skjult, men ikke inn i enkeltrådene....
Neida, det er nok ikke det, det er problemer med appen. IGJEN.Samme her... håper vi ikke er kastet ut...
Samme her... håper vi ikke er kastet ut...
Neida, det er nok ikke det, det er problemer med appen. IGJEN.