Nydelig farge[emoji7]
Den ble veldig bra. Skal se om jeg klarer å få tatt bilde i morgen når det er tørket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nydelig farge[emoji7]
Tror gubben skal fete meg opp. Var ikke måte på hvor mye snop han hadde kjøpt til meg![]()
Enkle vegger å male. Også er det bare 2 av 4 vegger som males. Har hvite mdf plater på de andre veggene. Og de røres ikke[emoji23]
Men er glad det gikk så fort[emoji16]
Tøffe tiderDet gjør jeg også[emoji20]
Ble det der?Straks til frisør for å klippe 3 gutter[emoji2]
Aner en lunsj på McDonalds også[emoji12]
Koa dereHehe..
Blir fort slik.
Har skal vi til å pakke.
Ungene skal til mamma, så skal mannen og jeg shoppe litt på Norwegian Outleet.
Etter det kjører vi til et fjord- og spahotell og sjekker inn.
Slapper av der noen timer før vi drar på fest og kommer tilbake sent på kvelden.
Middag hos mamma i morgen
Hørtes koselig utGod morgen. I natt sov eldste hos ei venninne og er enda der.
Min lillesøster ville ha filmkveld. Med minste der på gjesterommet. Så hu sov over der. Vi så to skrekkfilmer også kjørte jeg hjem.
Så jeg og mannen våkna til ett tomt hus uten barn. Det var deilig. Utnytte det litt.
Nå er frokost spist. Criminal Minds på tv.
Armkrok kos ♡
Aner ikke når barna kommer hjem. Men hu ene sykler hjem og andre blir kjørt hjem. Herlig ♡♡
Så skjønnGod lørdag. Hatt en fin dag så langt ? God og lang frokost her. Videre tur på toys r us. KjektVis vedlegget 230200god helg!
Kjempekoselig [emoji7] Snart sovetid nå da kjenner jeg.Hørtes koselig ut
Var det jeg skulle ogsåTenker på de jeg å, skulle innom å se om hun hadde skrevet noe [emoji173]
Så koselig daLørdagskveld
Pizza og deretter film og lørdagsgodt og legging av lillemor etterhvert.
Halvveis i pizzaen ringer det på døra. To ganger og begge ungene er enige om at da er det nabojenta.
Men nei. Det var kompisen til eldstemann. Som tok et pizzastykke med oss og nå ser han film med ossheldigvis hadde ungene valgt Snop som et lett å dele, smågodt og potetgull. Vanskeligere om det var hver sin klubbe. Hver sitt kinderegg og sånn som de av og til gjør. (men vi har somregel backup-snop o huset så det er mulig å ordne da)
Store unger, og da er ikke familien førsteprioritet selv en lørdagskveld lenger ;-)
Men én ting står fast. Lillemor skal uansett snart legges, ;-)
Flink jente som hjelpee til![]()
Bekkenet hyler. Men veggen er nå ferdig malt rosa[emoji16][emoji16][emoji16]
Shoppet litt. Nå er det film og snop![]()
Den dressen er så nydeligVis vedlegget 230229 Vinterdress og så søt bak daVis vedlegget 230230Vis vedlegget 230231 og jakke til han. Ull og bambusklær
Ja en riktig så koselig kveldSå koselig da
Håper du koste deg masse [emoji173][emoji8]Innom fra sofaen hvor jeg gleder meg til å ta fram snopet mitt[emoji1] småsjokolader fra smågodthylla[emoji7]
Så snill da! [emoji7]Tror gubben skal fete meg opp. Var ikke måte på hvor mye snop han hadde kjøpt til meg![]()
Når legger han seg?Guttungen var under den oppfatting at sommerleggetid kl 21 gjelde fortsatt og det er muligens mannen også. Men greit nok at det er helg, men ungene sover ikke så lenge på morgen likevel, begge var stuptrøtte og slitne nå, og på mandag skal både jeg og mannen på jobb og det er slutt på slakke morgener