Skravletråd AUGUST!

Bilder er printet ut, og er klar til å lage et koselig kort i morgen. Nå er det kose tid med mannen. Scampi og ruccula straks. Ha en god kveld allesammen[emoji4]

Enkle vegger å male. Også er det bare 2 av 4 vegger som males. Har hvite mdf plater på de andre veggene. Og de røres ikke[emoji23]
Men er glad det gikk så fort[emoji16]

Vi malte tre med struktur("miljøstrie"... og en med en slags mdf-panel, irrgrønn.....

Tre rosa og den grønne ble lilla. En dør og et vindu uberørt. Nei, mamma malte omigjen vinuet og listene på det med hvitt forresten, mens jeg og mannen byttet på å male det rosa og det lilla. Jeg malte mest.

Vi byttet på fordi vi i tillegg hadde lillemor baby som en av oss måtte ta seg av....

Hehe..
Blir fort slik.

Har skal vi til å pakke.
Ungene skal til mamma, så skal mannen og jeg shoppe litt på Norwegian Outleet.
Etter det kjører vi til et fjord- og spahotell og sjekker inn.
Slapper av der noen timer før vi drar på fest og kommer tilbake sent på kvelden.
Middag hos mamma i morgen
Koa dere

God morgen. I natt sov eldste hos ei venninne og er enda der.

Min lillesøster ville ha filmkveld. Med minste der på gjesterommet. Så hu sov over der. Vi så to skrekkfilmer også kjørte jeg hjem.

Så jeg og mannen våkna til ett tomt hus uten barn. Det var deilig. Utnytte det litt.

Nå er frokost spist. Criminal Minds på tv.
Armkrok kos ♡

Aner ikke når barna kommer hjem. Men hu ene sykler hjem og andre blir kjørt hjem. Herlig ♡♡
Hørtes koselig ut

Hørtes koselig ut
Kjempekoselig [emoji7] Snart sovetid nå da kjenner jeg.

Strikka ferdig bolen på en ny genser nå. Får begynne på ermer i morgen :)

Lørdagskveld

Pizza og deretter film og lørdagsgodt og legging av lillemor etterhvert.

Halvveis i pizzaen ringer det på døra. To ganger og begge ungene er enige om at da er det nabojenta.

Men nei. Det var kompisen til eldstemann. Som tok et pizzastykke med oss og nå ser han film med oss :) heldigvis hadde ungene valgt Snop som et lett å dele, smågodt og potetgull. Vanskeligere om det var hver sin klubbe. Hver sitt kinderegg og sånn som de av og til gjør. (men vi har somregel backup-snop o huset så det er mulig å ordne da)

Store unger, og da er ikke familien førsteprioritet selv en lørdagskveld lenger ;-)

Men én ting står fast. Lillemor skal uansett snart legges, ;-)
Så koselig da

Så koselig da
Ja en riktig så koselig kveld

Bare bittelitt merkbart at åtteåringen akkurat hadde fått seg mobil og ikke helt lært seg hva som er og ikke er helt ok.
Melding til pappa om hvor lenge han kan bli, ok. Sette på svært høy musikk når vi holder på å lage til filmen, ikke helt
Hørte ikke hva mannen spurte meg om ;-)

Men knotten vår får også det snart og vi får nok oppleve det samme der. Bare snakke med ham
(og være streng på at her i huset ingen mobil ved matbordet. Men da må det gjelde alle voksne også ;-))

Koselig at ungene blir større, må bare finne nye måter å ha det kjekt sammen. Og håpe vi kan finne en annen tid som kan være vår familietid, dersom dette blir fast
For familietid er verdifullt
Og sååå store har de da ikke blitt enda

God morgen jenter [emoji173] Har dere hatt en god helg?

Jeg kom hjem i går, men er sengeliggende. Det er sårt, for jeg er ikke engang i stand til å bli med på lille sin innkjøring i bhg, og kan bare ligge flatt om jeg ikke skal hyle av smerte. Jeg har en voldsom spinalhodepine enda, pågrunn av lekkasje, men de ville ikke gjøre noe med det enda da vi ringte i går. Så da ligger jeg her... Kan ikke sitte eller stå. Vet de må gjøre en blodlapp om det ikke gir seg, og håper de gjør det raskt.

Lille er sår, for mamma er jo ikke med :( Og jeg vil jo leke og kose, men det er ikke fysisk mulig. Vi får dog mye hjelp, og samboer skal få hjelp av besteforeldre til barnehagestart, også må vi forklare situasjonen for bhg, for hun vil antagelig måtte være der fulle dager ganske fort, selvom hun ikke er klar for det :( Hun trenger pauser, tåler ikke for mye stimuli. Men mannen har brent kruttet på jobben i alle ender, og lille trenger virkelig annet input enn at mamma er syk, og sykehus og lege så jeg ser ikke hva annet vi kan gjøre... Alt føles veldig, veldig vanskelig akkurat nå.

Jeg er frustrert. Jeg har en sykdom som befinner seg hos 1-2 av 100 000. Kunnskapen er laber, og det merkes. Forskjellige meninger for hver person man snakker med, og nå tror jeg rett og slett at jeg har møtt veggen...

Guttungen var under den oppfatting at sommerleggetid kl 21 gjelde fortsatt og det er muligens mannen også. Men greit nok at det er helg, men ungene sover ikke så lenge på morgen likevel, begge var stuptrøtte og slitne nå, og på mandag skal både jeg og mannen på jobb og det er slutt på slakke morgener
Når legger han seg?

Back
Topp