Føde før

Miss_30

Forumet er livet
Septembergull'17
Kan ikke noe for det, men har et lite håp om å føde før da jeg sliter med forandringene som skjer med kroppen denne gangen kontra forrige gang. Føler meg så feit og fæl og er så bekymra for å ikke bli tynn igjen. Det er så overflatisk og tullete sikkert, men jeg kan ikke noe for det. Hadde et lite håp om å gå opp kun 10 kg denne gangen også, men jeg er ikke i nærheten av å være så aktiv denne gangen, så har bikket 10 kg for lenge siden. Litt fordi jeg er lei av å komme meg ut og gå tur eller sykle, og mye fordi jeg sliter så med bekkenet, føttene og generelt får vondt alle steder av å bevege meg for mye. Ja ja, dagens syteinnlegg.

Skjønner deg veldig godt [emoji173]️ men, jeg er sikker på at både du og jeg kommer oss raskt tilbake i form igjen [emoji108] dette er kun en liten epoke i livet, vi kan ikke grave oss ned og føle oss feite nå.. tenk på gevinsten[emoji170][emoji178] så tar vi kropp og trening etterpå[emoji106][emoji108] masse lykke til på innspurten, og prøv å nyt tiden [emoji254]

Du kommer nok raskere tilbake i form enn hva du tror nå:) Flere jeg vet om som har lagt på seg godt over 30 kilo, både med tvillinger i magen, og bare én, men alikevel kommet tilbake i form etter relativt kort tid.

Tenker du å amme hvis det lar seg gjøre? Isåfall så er jo det supereffektivt for å komme tilbake til normalen. Eller hvis man har en toodler som man også må løpe rundt etter.:)

Håper også jeg føder før, da jeg har vært dritlei alle plager i 2 mnd allerede[emoji849] har bikket 15 kg opp og føler meg ikke akkurat lekker, men rekner med jeg kommer i ship shape igjen med tid og stunder[emoji1362]

Du er ikke alene om å håpe på å føde litt før. For min del er det mest fordi jeg vil ha kroppen tilbake slik at jeg kan leke med storesøster igjen, og jeg er drittlei av alle plagene dette svangerskapet har bydd på. Storesøster blir 2 år 7.september og jeg har termin 8., så jeg vil gjerne være ferdig og hjemme igjen til bursdagen hennes;) Begynner nesten å gråte av tanken på at jeg faktisk kan være på sykehuset når hun fyller 2:(

Skjønner dere godt. Jeg kjenner også at det kunne gått fint å føde litt før :-) Blir veldig godt å få tilbake kroppen sin. Så mye man har lyst til å gjøre, som jeg ikke orker...

Godt å se at det er flere i samme båt. Kan ikke huske jeg var så lei forrige gang, men hadde da heller ikke en masete 3,5 åring hjemme i sommerferie i 5 uker:rolleyes: I natt drømte jeg at jeg fødte og kroppen var tilbake til normalen med en gang:rolleyes:

Håper å føde litt før, men helst ikke så mye.. jenta begynner endelig på bhg på mandag, etter 8(!)uker hjemme...
så gleder meg på litt "fritid" og meg tid før baby kommer :p

Jeg begynner å bli skikkelig sliten, så hadde vært greit ja :) men akkurat nå ligger puddingen på tvers, så får håpe han snur seg!

Hadde virkelig ikke gjort noe å ikke gå overtid i det minste. Lei av at kroppen er så teit..

Jeg skal på sykehuset til torsdag for å sjekke veksten til babyen, så da får jeg vite mer om når de tenker at hun kommer. Håper å bli satt igang uken etter igrunn[emoji254][emoji166]

Håper han vil komme om en uke eller to, (38,39). Hadde passet fint den 17. for da er vi på sykehuset likevel [emoji16]

Back
Topp