Føde før

Har ikke lyst til å gå overtid, men vil han skal bli litt større før han kommer ut også. Men kroppen min hadde ikke hatt noe imot å slippe snart kjenner jeg..

Skal bli så godt å bli ferdig! Har så vondt i bekken/rygg at jeg såvidt klarer å gå [emoji85] han kan gjerne komme om 2 uker[emoji4] men bli vel til at jeg går flere dager på overtid, som sist[emoji19]

Sist gang gikk jeg 13 dager over termin, så det hadde vært en drøm å slippe å gå overtid denne gangen[emoji85] men prøver å innstille meg på at det kan gå slik denne gangen også, selv om håpet er å slippe å måtte slite så lenge [emoji4]

Får ks 14 dg før [emoji4] Har termin dagen før storebror sin bursdag så akkurat det er jo veldig greit - slepp å tenke at det blir muligens bursdag samme dag [emoji4]

Alt etter uke 37 er greit for min del. Er 3 uker til, og da må han bare komme når som helst!

Håper i grunnen hun kommer akkurat på termin :) Også har jeg jo egentlig lyst på igangsettelse senest termin pga stor baby sist. (Da gikk jeg 10 dager over, og det var bare tullete når babyen var så stor) Får se hva neste vekstestimering sier...

Gjør ikkeno om han kommer litt før. Fødte 10 dager før termin sist.
Man kan bli litt småstressa av drømmer også... Har annahver natt i to uker drømt at vannet går! Så nå har jeg lagt på madrassbeskytter, lagt klar håndkler ved senga, sofaen og i bilen og har med skiftetøy i veska!
Er kun uke 34, så håper han venter 3-4 uker til...men da er det greit!

Jeg begynner å bli skikkelig sliten, så hadde vært greit ja :) men akkurat nå ligger puddingen på tvers, så får håpe han snur seg!
Her ligges det også på tvers... hadde styrtfødsel sist, så håper iallfall på at hun snur seg før hun vil ut :D

Her ligges det også på tvers... hadde styrtfødsel sist, så håper iallfall på at hun snur seg før hun vil ut :D
Hvor langt er du på vei nå? Og kommer du til å prøve vendingsforsøk hvis hun ikke snur seg?

Last edited:

Føler han her vipper mye til tværa og hodet ned..
håper det er bare noe jeg føler, for synes det er på tide å finne en "fast" stilling, er trangt! :p

Tipper september blir en lang måned for mange[emoji23][emoji23]
Jeg har ikke hastverk med å få han ut, men jeg vet jo at han ikke kommer senere enn termindato uansett.

Jeg har ikke hastverk med å få han ut, men jeg vet jo at han ikke kommer senere enn termindato uansett.
Det er akkurat det:P Jeg var helt overbevist om at jeg kom til å føde 2 uker før sist, men neida:P

Den bør ikke bli lang, men august blir lang kjenner jeg [emoji28]

Regna på det, og gått jeg maks overtid kommer mini først i starten av oktober! Da blir september veldig lang ja...

Det er akkurat det:P Jeg var helt overbevist om at jeg kom til å føde 2 uker før sist, men neida:P

Den fella er det mange som går i [emoji85]
Spesielt de som føder litt før med nr 1, er SÅ innstilt på at nr 2 kommer like tidlig, og erklærer seg selv for "på overtid" når de har passert uka for da nr 1 kom[emoji85] det har alltid fascinert meg[emoji5]

Hvor langt er du på vei nå? Og kommer du til å prøve vendingsforsøk hvis hun ikke snur seg?
Er uke 34. Skal på kontroll i 35 før å sjekke om hun har snudd seg, hvis ikke blir det vendingsforsøk. De vil ikke risikere at fødsel starter uten at hun snur. Sist fødte jeg på under 1 time:D

Den fella er det mange som går i [emoji85]
Spesielt de som føder litt før med nr 1, er SÅ innstilt på at nr 2 kommer like tidlig, og erklærer seg selv for "på overtid" når de har passert uka for da nr 1 kom[emoji85] det har alltid fascinert meg[emoji5]

Redd jeg kommer til å gå i den fella! Fødte ca en uke før sist

Er uke 34. Skal på kontroll i 35 før å sjekke om hun har snudd seg, hvis ikke blir det vendingsforsøk. De vil ikke risikere at fødsel starter uten at hun snur. Sist fødte jeg på under 1 time:D
Jeg er 35+0 i morgen, skal på kontroll neste uke. Blir spennende å se om han har snudd seg, men utifra det jeg kjenner har han ikke det!

Back
Topp