Har ikke lyst til å gå overtid, men vil han skal bli litt større før han kommer ut også. Men kroppen min hadde ikke hatt noe imot å slippe snart kjenner jeg..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her ligges det også på tvers... hadde styrtfødsel sist, så håper iallfall på at hun snur seg før hun vil utJeg begynner å bli skikkelig sliten, så hadde vært greit jamen akkurat nå ligger puddingen på tvers, så får håpe han snur seg!
Hvor langt er du på vei nå? Og kommer du til å prøve vendingsforsøk hvis hun ikke snur seg?Her ligges det også på tvers... hadde styrtfødsel sist, så håper iallfall på at hun snur seg før hun vil ut![]()
Her ligges det også på tvers... hadde styrtfødsel sist, så håper iallfall på at hun snur seg før hun vil ut![]()
Det er akkurat detTipper september blir en lang måned for mange[emoji23][emoji23]
Jeg har ikke hastverk med å få han ut, men jeg vet jo at han ikke kommer senere enn termindato uansett.
Den bør ikke bli lang, men august blir lang kjenner jeg [emoji28]Tipper september blir en lang måned for mange[emoji23][emoji23]
Jeg har ikke hastverk med å få han ut, men jeg vet jo at han ikke kommer senere enn termindato uansett.
Regna på det, og gått jeg maks overtid kommer mini først i starten av oktober! Da blir september veldig lang ja...Tipper september blir en lang måned for mange[emoji23][emoji23]
Det er akkurat detJeg var helt overbevist om at jeg kom til å føde 2 uker før sist, men neida
![]()
Den bør ikke bli lang, men august blir lang kjenner jeg [emoji28]
Er uke 34. Skal på kontroll i 35 før å sjekke om hun har snudd seg, hvis ikke blir det vendingsforsøk. De vil ikke risikere at fødsel starter uten at hun snur. Sist fødte jeg på under 1 timeHvor langt er du på vei nå? Og kommer du til å prøve vendingsforsøk hvis hun ikke snur seg?
Den fella er det mange som går i [emoji85]
Spesielt de som føder litt før med nr 1, er SÅ innstilt på at nr 2 kommer like tidlig, og erklærer seg selv for "på overtid" når de har passert uka for da nr 1 kom[emoji85] det har alltid fascinert meg[emoji5]
Jeg er 35+0 i morgen, skal på kontroll neste uke. Blir spennende å se om han har snudd seg, men utifra det jeg kjenner har han ikke det!Er uke 34. Skal på kontroll i 35 før å sjekke om hun har snudd seg, hvis ikke blir det vendingsforsøk. De vil ikke risikere at fødsel starter uten at hun snur. Sist fødte jeg på under 1 time![]()