Skravletråd AUGUST!

Hei jenter..
Hvordan går det med dere?

Dette står på nav

Hvis barnet begynner i barnehage, blir kontantstøtten utbetalt til og med den måneden barnet er tildelt barnehageplas
Jepp

Helt til den barnehagen man først hadde på andreplass og fikk plass i mens man sto på venteliste til førstevalget har satt barnet inn på en lørdag og slutt på søndagen i slutten av juli for å få henne ut av systemet.

Da sier nemlig nav at nei. Barnet begynte ikke i bhg 1.8, det begynte 27.7 så ingen kontantstøtte i august

(klage utformes nå ja. Det er såpass med penger at det er verd å klage)

Går greit. Jeg er nå her. Smertestillende har ikke optimal effekt, så de bytter medisiner og velger å gjøre en spinalpunksjon med måling og tapping. Så er innlagt til de får mulighet til å gjøre det.
Lykke til, håper de får orden på det.

Utrolig
Jepp

Helt til den barnehagen man først hadde på andreplass og fikk plass i mens man sto på venteliste til førstevalget har satt barnet inn på en lørdag og slutt på søndagen i slutten av juli for å få henne ut av systemet.

Da sier nemlig nav at nei. Barnet begynte ikke i bhg 1.8, det begynte 27.7 så ingen kontantstøtte i august

(klage utformes nå ja. Det er såpass med penger at det er verd å klage)
Oj såpass ja

Utrolig

Oj såpass ja
Håper de innser det logiske i at hun ikke gikk i en annen bhg fra lørdag til søndag i juli

Hun fikk plass fra 1.8 og begynte 1.8 og jeg har vært hjemme uten lønn siden jul så de tusenlappene vil jeg gjerne ha. Vi har rett på dem for hun har ikke hatt bhg før 1.8

Håper de innser det logiske i at hun ikke gikk i en annen bhg fra lørdag til søndag i juli

Hun fikk plass fra 1.8 og begynte 1.8 og jeg har vært hjemme uten lønn siden jul så de tusenlappene vil jeg gjerne ha. Vi har rett på dem for hun har ikke hatt bhg før 1.8
Skjønner det
Håper dere får de

Hvordan går det med deg lurer jrg på?
Tenkte å sende meldi g før en dag men så skjedde det litt annet så jeg glemte det

Jeg er sliten må jeg innrømme..
Fikk vite på fredag at Knøtte har Akutt Myelogen Leukemi.
Så nå sitter vi på Riksen å er i gang med cellegift.

Åhh... klemme på

Å nei kjære vene, nå bet jeg ikke hva jeg skal si
Det går bra.. Vet egentlig ikke selv heller hva jeg skal si..
Er helt jævlig å se den lille gutten løpe rundt som om verden er bekymringsfri men likevel vite hva som herjer inni ham

Ånei [emoji173][emoji173] For en beskjed å få.. Klem til dere.

Det går bra.. Vet egentlig ikke selv heller hva jeg skal si..
Er helt jævlig å se den lille gutten løpe rundt som om verden er bekymringsfri men likevel vite hva som herjer inni ham
Lov å si fra om du trenger noe kjære deg , om det så bare er en luftetur.
Tenker pp dere

Back
Topp