Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Har du medisin mot migrene som hjelper?Har migrene til vanlig. Som regel 2-3 anfall i uken.
Men etter jeg ble gravid så har jeg nesten ikke noe hodesmerter i det hele
Og det er sååååå fantastisk.
Hodepine/migrene er noe HERK!
Har du medisin mot migrene som hjelper?
Sliter med det selv (men ikke såå ofte som deg) har ikke funnet noen medisin som faktisk hjelper. Jeg har veldig kraftig type migrene, (synsforstyrrelser, oppkast, grusom hodesmerte og mister gradvis følelsen i kroppen). Men har heldigvis ikke hatt sånne anfall siden jeg var over uke 12![]()
Har du sånne anfall så ofteJeg har slike anfall som du beskriver. Men jeg er heldig og har medisin som tar det før jeg blir så dårlig. Mitt hovedproblem er at jeg blir så dårlig av medisinen ogsåmen alt er bedre enn et kraftig anfall altså.
Migrenen min blir veldig forandret av svangerskap. Etter hver gang jeg har vert gravid, så må jeg prøve en ny type medisin.
Først brukte jeg maxalt rapitab.
Så ble jeg gravid. Måtte bruke imigran under svangerskapet (siden det er den de kan gå "god" for).
Så prøvde jeg maxalt igjen etter fødsel. Men da virket den ikke.
Deretter prøvde jeg utallige andre medisiner. Fant tilslutt en som tok det.
Så ble jeg gravid igjenTilbake til imigran, da virket imigran veldig godt.
Nå har jeg faktisk gått på imigran til jeg ble gravid. Men de få gangen jeg får antydning til anfall, så føler jeg ikke at medisinen hjelper like godt.
Konklusjon. Medisinering av migrene er noe herk![]()
Har du sånne anfall så ofteHjelpes!
Imigran brukte jeg da jeg var 14-15 år, hjalp egentlig ikke, men da var migreneanfallene mye mildere, kun den intens hodepinen. I første graviditeten forsvant migrenen ved uke 12, men kom tilbake kort tid etter fødsel.
Da guttungen va 1,5 endret anfallene seg plutselig til sånne som jeg beskrev i innlegget over -.-
Kanskje det blir bedre etter dette svangerskapet?Lov å håpe
![]()
Årh! Blir jo ikke bedre! Nå er den der hver dag! Klarer jo ikke å fungere![]()