Et lite mirakel på vei❤️

Tusen takk fine Avocado [emoji173]️Godt å vite at en ikke er alene om disse tankene [emoji173]️ Det er det som gjør det så godt å ha en dagbok her på BV, det er alltid noen som forstår[emoji177]

Når jeg har kommet så langt, så MÅ det bare gå bra!![emoji173]️

Helt enig! BV er uvurderlig som støtteapparat når man er usikker eller bare trenger trøst :)

Gleder meg stort til oppdatering fra deg i morgen ✌
 
Gratulerer med nok en ny uke[emoji173]️

Vil bare si det at det er Helt vanlig med de tankene du har. Jeg hadde mange av de selv! Men de er helt borte nå etter oul og jeg storkoser meg med spark og bevegelser hver eneste dag[emoji173]️ Har du begynt å kjenne liv enda? Om ikke, så blir hverdagen og tankene noen helt andre så fort det skjer, i hvert fall for min del.
Masse lykke til i morgen :D

Tusen takk gode Mator[emoji173]️
Godt å vite at en ikke er alene om disse dumme tankene. Kan tenke meg at de blir ikke-eksisterende etter oul og når man kjenner liv[emoji173]️ Har ikke kjent noe enda. Sist TUL sa legen at jeg hadde morkaken på fremsiden, så da tar det sikkert litt tid før jeg kjenner noe[emoji4] Men jeg er tålmodig når det kommer til det. Nå vil jeg bare få bekreftet at alt er bra[emoji4]
Så herlig å høre at du koser deg med sparkene, det må være helt fantastisk[emoji7]
Tusen takk for lykkeønskning![emoji177]
 
Masse lykke til i morgen! :Heartred Blir fint å hilse på lillegull igjen :) Gleder meg til oppdatering her inne :D
 
Masse masse lykke til i morgen[emoji175][emoji175] Det blir kos å hilse på lille igjen[emoji7][emoji7][emoji7]

De tankene og fryktene kjenner jeg så altfor godt igjen ja, er så uvirkelig at det plutselig skal gå liksom[emoji177] Men det blir nok mer virkelig når man kjenner liv daglig vil jeg tro[emoji175][emoji175]

Gleder meg til update fra deg i morgen[emoji7][emoji10]
 
Lykke til med OUL idag. Du skal se at du blir mer berolighet når du ser hvor godt se faktisk skjekker babyen på oul.
Og ja, de hadde vert pliktig til å fortelle deg om det hadde vert noe galt;)
Tankene du har i hodet er helt vanlig. Slitsom, men vanlig.

Kos dere med ul idag :)
 
Lykke til i dag!! :D
 
Masse lykke til i morgen! :Heartred Blir fint å hilse på lillegull igjen :) Gleder meg til oppdatering her inne :D

Tusen takk for lykkeønskning [emoji177] Alt var heldigvis bra, oppdatering kommer..[emoji7][emoji7]
 
Masse masse lykke til i morgen[emoji175][emoji175] Det blir kos å hilse på lille igjen[emoji7][emoji7][emoji7]

De tankene og fryktene kjenner jeg så altfor godt igjen ja, er så uvirkelig at det plutselig skal gå liksom[emoji177] Men det blir nok mer virkelig når man kjenner liv daglig vil jeg tro[emoji175][emoji175]

Gleder meg til update fra deg i morgen[emoji7][emoji10]

Tusen takk gode lillemy[emoji175][emoji175]
Det er så godt å få utløp for slike tanker og vite at man ikke er alene om det [emoji119][emoji175]

Alt var heldigvis bra med lille[emoji7][emoji7] Update kommer om litt[emoji2]
 
Lykke til med OUL idag. Du skal se at du blir mer berolighet når du ser hvor godt se faktisk skjekker babyen på oul.
Og ja, de hadde vert pliktig til å fortelle deg om det hadde vert noe galt;)
Tankene du har i hodet er helt vanlig. Slitsom, men vanlig.

Kos dere med ul idag :)

Tusen takk for lykkeønskning og beroligende ord[emoji4][emoji177]
Alt var heldigvis som det skulle med lille[emoji119]Og jeg ble overrasket over hvor mye de sjekket. Det var så godt at de gjorde en grundig jobb[emoji4] Nå er jeg mye mer beroliget[emoji7]
 
Lykke til i dag!! :D

Tusen takk Avocado[emoji173]️ Alt var heldigvis bra med lille, og vi er så beroliget og lykkelig[emoji7] Oppdatering kommer etterpå[emoji2]
 
[emoji175][emoji177][emoji175]I magen gjemmer det seg en liten prinsesse[emoji175][emoji177][emoji175]
64329806740451580a6fd498a97f525a.jpg


Og jeg som var skråsikker på at luringen var en gutt[emoji16] Vi hadde allerede tenkt ut ulike guttenavn[emoji38] Så jeg er rimelig overrasket!
Men nå blir det så koselig med en liten jente[emoji177]

Alt var som det skulle på UL, og det var betryggende hvor nøye de var på å ta alle mål[emoji4] Morkaken er fortsatt på fremre livmorvegg, så kan ta tid før jeg kjenner liv.

Terminen har blitt flyttet fra 3 januar til 2 januar.

Etter ultralyden var vi innom et par butikker og handlet litt til lille[emoji175]Koselig å kjøpe klær som ikke er kjønnsnøytrale, litt mer utvalg da[emoji4]
 
[emoji175][emoji177][emoji175]I magen gjemmer det seg en liten prinsesse[emoji175][emoji177][emoji175]
64329806740451580a6fd498a97f525a.jpg


Og jeg som var skråsikker på at luringen var en gutt[emoji16] Vi hadde allerede tenkt ut ulike guttenavn[emoji38] Så jeg er rimelig overrasket!
Men nå blir det så koselig med en liten jente[emoji177]

Alt var som det skulle på UL, og det var betryggende hvor nøye de var på å ta alle mål[emoji4] Morkaken er fortsatt på fremre livmorvegg, så kan ta tid før jeg kjenner liv.

Terminen har blitt flyttet fra 3 januar til 2 januar.

Etter ultralyden var vi innom et par butikker og handlet litt til lille[emoji175]Koselig å kjøpe klær som ikke er kjønnsnøytrale, litt mer utvalg da[emoji4]
Gratulerer med en prinsesse[emoji175][emoji175][emoji175] Så stas, og nydelig kjole[emoji7][emoji7][emoji7]

Kjedelig med morkaka foran men men, så lenge lille har det toppers i magen så er det bra og plutselig kjenner du spark også kjære du[emoji175]
 
Gratulerer med en frøken i magen ❤️❤️ Da er det bare å sette i gang jakten på det perfekte jentenavnet :D
Kanskje hun blir nyttårsbabyen? ;)

Nydelig kjole også ❤️ Hun blir bedårende i den :joyful:
 
Herlighet så hyggelig![emoji173]️ Ei lita jente[emoji254][emoji177][emoji254][emoji177] Gratulerer så mye!

Veldig fin kjole[emoji7]
 
Gratulerer med en liten prinsesse i magen du også :Heartpink

Deilig å se hvor mye de sjekker på OUL. Da kan en i hvert fall senke skuldrene noen par hakk.
Nå er det bare for lille å vokse seg stor og sterk :)
 
Gratulerer med ei lita jente i magen! [emoji177]
Det er nok helt normalt med usikre tanker før UL, men jeg kan tenke meg at man blir ekstra nervøs når man har prøvd lenge! Håper du klarer å slappe av og nyte resten av svangerskapet [emoji4]
 
Gratulerer så myye med en liten prinsesse!!:Heartpink
Så godt at alt var som det skulle, dere har virkelig ventet lenge på dette mirakelet! Nå klarer dere kanskje å senke skuldrene litt? :)
 
Åh! Vi har samme opplevelser, Frk.Perle! Gratulerer så mye med en fin, liten jente i magehulen din ❤️ Jente er akkurat like koselig som det ville vært med en gutt!
Og så nydelige klær. Man kan jo gå amok :joyful:
 
Hurra for at alt var bra på oul og at dere skal få ei nydelig liten prinsesse! :love017
 
Gratulerer med en prinsesse[emoji175][emoji175][emoji175] Så stas, og nydelig kjole[emoji7][emoji7][emoji7]

Kjedelig med morkaka foran men men, så lenge lille har det toppers i magen så er det bra og plutselig kjenner du spark også kjære du[emoji175]
Gratulerer med en frøken i magen ❤️❤️ Da er det bare å sette i gang jakten på det perfekte jentenavnet :D
Kanskje hun blir nyttårsbabyen? ;)

Nydelig kjole også ❤️ Hun blir bedårende i den :joyful:

Herlighet så hyggelig![emoji173]️ Ei lita jente[emoji254][emoji177][emoji254][emoji177] Gratulerer så mye!

Veldig fin kjole[emoji7]

Gratulerer med en liten prinsesse i magen du også :Heartpink

Deilig å se hvor mye de sjekker på OUL. Da kan en i hvert fall senke skuldrene noen par hakk.
Nå er det bare for lille å vokse seg stor og sterk :)

Gratulerer med ei lita jente i magen! [emoji177]
Det er nok helt normalt med usikre tanker før UL, men jeg kan tenke meg at man blir ekstra nervøs når man har prøvd lenge! Håper du klarer å slappe av og nyte resten av svangerskapet [emoji4]

Gratulerer så myye med en liten prinsesse!!:Heartpink
Så godt at alt var som det skulle, dere har virkelig ventet lenge på dette mirakelet! Nå klarer dere kanskje å senke skuldrene litt? :)

Åh! Vi har samme opplevelser, Frk.Perle! Gratulerer så mye med en fin, liten jente i magehulen din ❤️ Jente er akkurat like koselig som det ville vært med en gutt!
Og så nydelige klær. Man kan jo gå amok :joyful:

Hurra for at alt var bra på oul og at dere skal få ei nydelig liten prinsesse! :love017

Litt sen med å svare dere jenter:joyful: Tusen takk for alle koselige kommentarer etter OUL:Heartpink:HeartpinkHar ikke vært så mye på forumet den siste tiden. Nå er det endelig ferietid og varme dager nytes i Tyrkia :smiley-ashamed004
Håper dere alle har det bra:Heartpink
 
Back
Topp