Et lite mirakel på vei❤️

14+0 og ny uke igjen[emoji173]️
4148c6b29918429f2737005d691d0b21.png


Denne helgen har vi besøkt svigers, og fikk fortelle dem at de skal få et nytt barnebarn [emoji173]️Det ble to rørte besteforeldre [emoji173]️ Så herlig å få en slik respons[emoji7]

Ellers har korsryggen og bekkenet kranglet litt de siste dagene, og 5 timer på buss til og fra svigers var ikke det beste[emoji28] I tillegg har jeg fått min andre forkjølelse etter jeg ble gravid, kan virke som at immunforsvaret har blitt litt redusert. Så i morgen blir det godt med en rolig dag[emoji106]
 
Takk Mator [emoji173]️ Har fått time 1 august, bare 4 små uker til[emoji2] Spent på hvem som gjemmer seg i magen[emoji7]

Går alt bra med deg og mageboeren?[emoji4]
Så spennende! De ukene kommer til å rase avgårde, det gjorde i hvert fall mine, så håper de gjør det for deg også:joyful:

Alt bra med meg og lille vet du! Vi skal på ny ul i morgen, for en utvidet hjertekontroll. De fant ingenting på oul altså, men fikk spm om å være med på en type studie av jordmoren, for hun utdanner seg til spesialist på hjerter, og det takket jeg selvfølgelig ja til! :happy:
 
Så spennende! De ukene kommer til å rase avgårde, det gjorde i hvert fall mine, så håper de gjør det for deg også:joyful:

Alt bra med meg og lille vet du! Vi skal på ny ul i morgen, for en utvidet hjertekontroll. De fant ingenting på oul altså, men fikk spm om å være med på en type studie av jordmoren, for hun utdanner seg til spesialist på hjerter, og det takket jeg selvfølgelig ja til! :happy:

Ja, etter uke 12 synes jeg tiden har flydd[emoji4]Det har sikkert med at det er så mye tanker og bekymringer de 12 første ukene. Deilig å kunne nyte å være gravid nå[emoji173]️

Så godt å høre at alt står bra til[emoji2] Og så fint med en ekstra ul, det sier jo man ikke nei takk til[emoji7] Så flott og interresant at du får være med på den studien, masse lykke til i dag[emoji177]
 
[emoji173]️15+0[emoji173]️

15 uker allerede! Nå synes jeg ukene går fort[emoji2]Om bare tre uker skal vi på Oul og da får vi kanskje vite om det er en liten gutt eller jente som gjemmer seg i magen. Mirakelet vårt er dypt elsket allerede, uansett kjønn[emoji173]️
333f8af3193391e52a5194d29a89993f.png


For å feire at vi har gått inn i uke 15 nå, så bestilte vi barnevogn i dag. Har falt helt for Bugaboo Buffalo sine duovogner, og da falt valget på denne[emoji7]
182166a7d2bbb30fccadaaa07ea632b2.jpg


Gleder meg så til å ta den i bruk[emoji173]️
 
Grattis med uke 15[emoji2]

Sååå fin vogn! [emoji7][emoji7][emoji7] her blir det nok også Bugaboo (håper jeg). Veldig fin farge! Liker den vogna godt[emoji5]
 
Hurra for 15 uker! Og så moro med vogn :) Vi har bestemt oss for vogn, men bestiller ikke før i slutten av august. Gidder rett og slett ikke ha det stående å samle støv for lenge :p Frøken støv på hjernen orker ikke sånt!
 
Hurra for 15 uker[emoji7][emoji7][emoji173] Så gøy med vogn, det er nok stas[emoji7] Den var fiin[emoji173][emoji173]
 
Hurra for ny uke! Nå er det jammen ikke lenge til du er halveis:joyful: og så gøy med barnevogn. Den er såå fin! Har ikke helt bestemt oss enda men sikler på denne:D
 
Hurra for 15 uker og bestilling av flott vogn :D
 
Grattis med uke 15[emoji2]

Sååå fin vogn! [emoji7][emoji7][emoji7] her blir det nok også Bugaboo (håper jeg). Veldig fin farge! Liker den vogna godt[emoji5]

Takk[emoji4][emoji177]
Ja, de er så fine og praktiske de vognene[emoji106] Har lagt min elsk på akkurat denne, så måtte bare bestille den (selv om det er veldig tidlig ennå[emoji5])
 
Hurra for 15 uker! Og så moro med vogn :) Vi har bestemt oss for vogn, men bestiller ikke før i slutten av august. Gidder rett og slett ikke ha det stående å samle støv for lenge :p Frøken støv på hjernen orker ikke sånt!

Takk[emoji4][emoji4]
Hihi, ja jeg var litt tidlig ute med vogn[emoji87]Men la min elsk på denne og vet ikke hvor lenge de har den(tidligere modell), så da fikk det være[emoji1][emoji7] Hvilken vogn skal dere ha?[emoji4]
 
Hurra for 15 uker[emoji7][emoji7][emoji173] Så gøy med vogn, det er nok stas[emoji7] Den var fiin[emoji173][emoji173]

Takk søta[emoji173]️
Jaa, det var så stas å kjøpe barnevogn. Tenk at man skulle få oppleve å handle inn barneutstyr[emoji7][emoji7] Har sett lenge på denne, så da ble det den[emoji1][emoji7] Nå blir det ikke noe mer innkjøp før vi vet kjønn[emoji4]
 
Takk søta[emoji173]️
Jaa, det var så stas å kjøpe barnevogn. Tenk at man skulle få oppleve å handle inn barneutstyr[emoji7][emoji7] Har sett lenge på denne, så da ble det den[emoji1][emoji7] Nå blir det ikke noe mer innkjøp før vi vet kjønn[emoji4]
Det er så digg å kjøpe inn litt[emoji7][emoji7] Vi arver vogn fra et vennepar som har brukt den til et barn, så god som ny er den[emoji4] Har begynt å kikke på nett på litt utstyr jeg, greit å se hva som finnes før man bestemmer seg for hva man vil ha[emoji1]
 
Hurra for ny uke! Nå er det jammen ikke lenge til du er halveis:joyful: og så gøy med barnevogn. Den er såå fin! Har ikke helt bestemt oss enda men sikler på denne:D

Takk[emoji4][emoji177]Ja, bare fem små uker igjen..helt rart å tenke på[emoji1]
Ja denne vognen falt jeg helt for, så måtte bare bestille den (selv om det er litt tidlig[emoji87])

Bugaboo-vognene er jo veldig fine og praktiske da[emoji106][emoji106]Lykke til med valget, er jo så mange fine barnevogner i butikkene [emoji7]
 
Hurra for 15 uker og bestilling av flott vogn :D

Tusen takk gode Avocado [emoji173]️ Falt helt for denne, så da ble det barnevognkjøp allerede[emoji7][emoji87]
 
[emoji173]️Uke 18[emoji173]️
fc88dddf38fe3328358fd269da630943.png

Nå er det jammen meg på tide med en liten oppdatering. Herlighet, ukene har bare flydd siden sist og jeg er 18+1 nå[emoji7] Jeg har jobbet i hele sommer og har 5 vakter igjen, så begynner jeg på en etterlengtet ferie[emoji2][emoji2] Det skal bli så godt![emoji175]

Ellers har jeg hatt så mange rare følelser og tanker som har plaget meg litt. Jeg hadde noen dager der jeg var overbevist om at jeg ikke var gravid lenger. Selv om jeg hørte hjertelyd med doppler. Alle årene som ufrivillig barnløs og mislykkede prøverørsforsøk har nok satt sine spor. Og så skulle vi plutselig klare det selv! Og det er fortsatt ufattelig vanskelig å tro på.

Og de siste par dagene har jeg vært så bekymret for Oul som er i morgen! Har vært så redd for om noe er galt med babyen eller forholdene inne i livmoren[emoji17] Selv om alt tilsynelatende har vært bra på alle TUL' ene vi har hatt. Men tenk om legene har unngått å fortelle om avvik de har sett!
Så blir jeg så irritert på meg selv for å tenke slike tanker. Legene har vel plikt til å fortelle dersom de ser utviklingsavvik hos fosteret? Og hva er sjansen for at noe er galt nå?

Til tross for tanker og bekymringer, så koser jeg meg med å være gravid og bære på ønskebarnet som jeg og mannen har laget sammen[emoji173]️[emoji173]️

I morgen er det ordinær ultralyd, og alt jeg ønsker meg er at alt er bra med babyen vår[emoji173]️[emoji173]️
 
Gratulerer med nok en uke! :D
Og sååå gøy det skal bli med UL i morgen ❤️
Jeg sitter med mange av de samme tankene og fryktene som deg, så vet akkurat hvordan du har det, men det skal gå bra! I know it! ❤️
 
Gratulerer med nok en ny uke❤️

Vil bare si det at det er Helt vanlig med de tankene du har. Jeg hadde mange av de selv! Men de er helt borte nå etter oul og jeg storkoser meg med spark og bevegelser hver eneste dag❤️ Har du begynt å kjenne liv enda? Om ikke, så blir hverdagen og tankene noen helt andre så fort det skjer, i hvert fall for min del.
Masse lykke til i morgen :D
 
Gratulerer med nok en uke! :D
Og sååå gøy det skal bli med UL i morgen [emoji173]️
Jeg sitter med mange av de samme tankene og fryktene som deg, så vet akkurat hvordan du har det, men det skal gå bra! I know it! [emoji173]️

Tusen takk fine Avocado [emoji173]️Godt å vite at en ikke er alene om disse tankene [emoji173]️ Det er det som gjør det så godt å ha en dagbok her på BV, det er alltid noen som forstår[emoji177]

Når jeg har kommet så langt, så MÅ det bare gå bra!![emoji173]️
 
Back
Topp