Ved å hande går man stadig opp i nivå og får sånn 5-20% av neste handel om den er innen x dager.Hvordan får man det?![emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ved å hande går man stadig opp i nivå og får sånn 5-20% av neste handel om den er innen x dager.Hvordan får man det?![emoji1]
Har vært rimelig irritabel lenge nå altså [emoji28] hehe.. Men nå ønsker jeg bare å føde. Vil hilse på småttet snart [emoji7]Forstår både irritabel og lei... Skal ikke mase på deg [emoji173] Men håper for deg.
Det er lov synes jeg! [emoji173] Og forstår du vil hilse påHar vært rimelig irritabel lenge nå altså [emoji28] hehe.. Men nå ønsker jeg bare å føde. Vil hilse på småttet snart [emoji7]
Selvsagt er han det 8)Det er lov synes jeg! [emoji173] Og forstår du vil hilse påSikkert verdens søteste
Gå, nei, det gjorde jeg i gårSkjer det noe gøy her da eller har alle gått i sommerdvale?
Jeg er ikke Musemor, jeg er hønemor....
Blir alltid så nervøs når mannen er borte alene med ungene.
Hva viss de kommer i en bilulykke på vei hjem og jeg blir alene?
Vet det er idiotisk, men klarer ikke å få tanken ut av hodet

Hva da?neei, det er fantastisk.![]()
Grøss!!!!!!!Sushi!![]()
Jeg har veldig mange venninner som har sagt veldig mange ganger at det er jo så godt, når du sier du ikke liker har du sikkert bare ikke smakt de riktige bitene...Har du smakt det?![]()
Jeg har veldig mange venninner som har sagt veldig mange ganger at det er jo så godt, når du sier du ikke liker har du sikkert bare ikke smakt de riktige bitene...
Vel, jeg har smakt fryktelig mange ganger etterhvert, og kan virkelig ikke fordra det...
Heihei [emoji173]️Hei jenter [emoji4] nå er det lenge siden jeg har skravla her [emoji23] [emoji44][emoji12] hva gjør dere i kveld? [emoji4]
Heihei, Tamara!Skjer det noe gøy her da eller har alle gått i sommerdvale?
M3n han ville ikke ha deDe var utrolig tøffe![emoji1]
Ble mc donalds herMannen steker pannekaker til middag. Valgfritt tilbehør av å ha bacon inni eller til, de som har det til har syltetøy inni, syltetøy også lov uten bacon. Eller ha sukker på.
Sulten.