Vi som temper

20170709_141857.png

Dagens temp. Fikk positiv eggløsningstest på formiddagen i dag, så da håper jeg på tempehopp i morgen gurimalla så spennende!

Screenshot_20170709-141724_crop_576x734.jpg

Tempen er fortsatt høy, 13 dpo i dag. Men, har kjent murring de siste dagene og i går kveld gikk det over til skikkelig mensensmerter. Samme i dag, så går på do hele tiden og sjekker! Turde ikke å teste i morges heller
b_FvJfbD.png
:shy: får se om jeg tør i ettermiddag og ikke tr kommer nå da...

Tempen er fortsatt høy, 13 dpo i dag. Men, har kjent murring de siste dagene og i går kveld gikk det over til skikkelig mensensmerter. Samme i dag, så går på do hele tiden og sjekker! Turde ikke å teste i morges hellerVis vedlegget 229014 :shy: får se om jeg tør i ettermiddag og ikke tr kommer nå da...

Tr kommer nok ikke med den tempen der nei :)

Tempen er fortsatt høy, 13 dpo i dag. Men, har kjent murring de siste dagene og i går kveld gikk det over til skikkelig mensensmerter. Samme i dag, så går på do hele tiden og sjekker! Turde ikke å teste i morges hellerVis vedlegget 229014 :shy: får se om jeg tør i ettermiddag og ikke tr kommer nå da...

Synes tempen din ser lovende ut jeg. Har hørt mange som sier de har menssmerter før positiv test, så de murringene du kjenner trenger absolutt ikke bety at TR er på vei :D

Dere, nå er jeg skikkelig forvirra. Fikk positiv EL test i går formiddag.

I dag tok jeg tempen 06:15 og den var gått ned
Screenshot_20170710-083012.jpg

Sprang da på badet og tok en ny EL-test som var knallpositiv. Teststreken kom før kontrollstreken, og selv om jeg fikk positiv test (digital) i går var nok denne sterkere.
20170710_083308-1995x1666.jpg

Jeg lurer på om alt håp er ute, skal insemineres halv 12 i dag med donorsæd som bare lever i 24 timer, så hvis egget slipper først om 24-36 timer fra den testen som var mest positiv så er det vel mulig at vi bommer? Det er lurest å insemineres 24 timer etter positiv test. Fillern altså, jeg overrekker alt for mye. Slik er det å være kontrollfreak :dead:

Synes tempen din ser lovende ut jeg. Har hørt mange som sier de har menssmerter før positiv test, så de murringene du kjenner trenger absolutt ikke bety at TR er på vei :D
Ja tempen ser veldig lovende ut, men det kjennes virkelig ut som om TR skal komme hele tiden....livredd for hvert dobesøk! Også tenker jeg at kanskje tempen synker i morgen og tr kommer da...

Dere, nå er jeg skikkelig forvirra. Fikk positiv EL test i går formiddag.

I dag tok jeg tempen 06:15 og den var gått ned
Vis vedlegget 229016
Sprang da på badet og tok en ny EL-test som var knallpositiv. Teststreken kom før kontrollstreken, og selv om jeg fikk positiv test (digital) i går var nok denne sterkere.
Vis vedlegget 229017

Jeg lurer på om alt håp er ute, skal insemineres halv 12 i dag med donorsæd som bare lever i 24 timer, så hvis egget slipper først om 24-36 timer fra den testen som var mest positiv så er det vel mulig at vi bommer? Det er lurest å insemineres 24 timer etter positiv test. Fillern altså, jeg overrekker alt for mye. Slik er det å være kontrollfreak :dead:
Krysser fingrene for deg og at dette går helt sikkert bra :)

IMG_6793.jpg

20170711_063032.png

Heeei! Tror dere tempen har økt før lite til at EL kan ha skjedd? Syns det var så lite markant økning,så da ble jeg så usikker :nailbiting:

IMG_4558.PNG

Har ikke Tempet så lenge denne pp, men tror el var i går :-)

IMG_6807.jpg

Vis vedlegget 229065

Heeei! Tror dere tempen har økt før lite til at EL kan ha skjedd? Syns det var så lite markant økning,så da ble jeg så usikker :nailbiting:

Du har nok el i dag, altså at egget slapp i natt ;) økningen kan være liten i dag og fortsette oppover i morgen ;) vil tro hvis du jukser litt og bare prøver å sette litt høyere temp i morgen og torsdag så får du sikkert kryss ;)

Månedens graf så langt. Er spent på hvordan den utvikler seg, er høyere en til vanlig.
9acb10d05a965e232f31d0ce05cca41a.jpg

Sammenlignet med tidligere grafer. [emoji4]
5615b561d62e24127ea02b1150562ac3.jpg

Du har nok el i dag, altså at egget slapp i natt ;) økningen kan være liten i dag og fortsette oppover i morgen ;) vil tro hvis du jukser litt og bare prøver å sette litt høyere temp i morgen og torsdag så får du sikkert kryss ;)

Åhhh så du tror egget slapp i natt altså..? det var superbetryggende å høre. :nailbiting: tusen takk for tips ♡

Er det slik at Fertility friend regner dager fra tidspunkt du temper på hver dag?
Altså, hvis du temper klokken 07:00 f.eks og får rødt kryss.. er grafen før krysset folikkelfasen og etter klokken 07:00 er lutealfasen ?
Eller er det sånn at appen tenker at det skjer noe den dagen krysset er? Åååh supervanskelig å forklare :eek::gen113

Back
Topp