Skravletråd JULI ❤

Er ikke det langt å gå? [emoji54]
Ca dobbelt så langt som en vanlig treningsrunde, men mann og barn er bortreist har heller ingen hjemme som venter på meg

Ja da går det jo bra.

Huff ja, det erfarte jeg også, at man må flytte setet selv før levering på verksted...

Ble deres ødelagt? Gikk bra her altså, men likevel.... Jeg begynte å si ifra jeg, at førersetet ikke kunne flyttes mer.
Gikk heldigvis bra. Måtte bare løsne setet og feste det på nytt (var festet med seler) før noen kunne sitte i det. Men at de ikke oppdaget det???

God morgen

Ny dag og nye muligheter.

Ny kombinasjon i baksetet skal testes ut når vi drar på shopping, jeg og ungene, om noen timer.

Først skal vi ha frokost. Litt fløytespill tenker jeg, og litt annen aktivitet. Vi fyller vel denne dagen også.

Jeg har en vask på stativet, en i tørkeskapet og en i trommelen som skal brettes i dag, og skjorter, mørkt/bukser, rosa(og rødt og lilla og gult og sånn) og tilslutt en lys vask rundt torsdag.

Jepp. Vi har enormt mye klesvask

Det skal sies at en del av dette kommer av at jeg har hatt gjennomgang på rommene til ungene og en del av det vaskes og legges til fretex eller "på vent til lillesøster". Det trenges således ikke egentlig å vaskes før ferien. Men å sortere det tilside for å vaske halve maskiner gidder jeg ikke. Likegodt å få det gjort, og ut av huset det som skal. Vi får ta med oss noen poser i bilen i dag, går ikke så ofte trilletur når jeg har alle ungene hjemme og da går ikke den daglige posen bort på innsamlingen på bedehuset, aka pokemon gymmen i bygda.;-)

Altså..... Ferie ja.... Sovet alle litt lenge da??? Bare jeg som har unger som er oppe før sju og bekrefter "ja!" når jeg mistenker en bleie med fyll.... Lurejenta, det luktet, men var bare luft...;-)

Frokost ferdig spist her. Og da har vi dilla og somla og utsatt den litt siden vi alle var så tidlig våkne. Selv mellomste som pleier sove til åtte var oppe innen kvart over sju

Ikke en liten bit?
Har begynt på lavkarbo og for å gå ned mest mulig er jeg avhengig av å være i ketose, så en liten bit ødelegger mer enn det er verst det siden jeg vil gå ned mest mulig før Egypt tur, men jeg planlegger å sprekke litt der [emoji23]

Har begynt på lavkarbo og for å gå ned mest mulig er jeg avhengig av å være i ketose, så en liten bit ødelegger mer enn det er verst det siden jeg vil gå ned mest mulig før Egypt tur, men jeg planlegger å sprekke litt der [emoji23]
Før dere tar i dette Brisk knekkebrødet i Sverige.
Det er genialt.
1,1 karbo per stykk og smaker utrolig godt.

Altså..... Ferie ja.... Sovet alle litt lenge da??? Bare jeg som har unger som er oppe før sju og bekrefter "ja!" når jeg mistenker en bleie med fyll.... Lurejenta, det luktet, men var bare luft...;-)

Frokost ferdig spist her. Og da har vi dilla og somla og utsatt den litt siden vi alle var så tidlig våkne. Selv mellomste som pleier sove til åtte var oppe innen kvart over sju
Vel storesøster her i hus har blitt syk (feber og vondt), lillegutt ville ha masse oppmerksomhet og mannen stakk på jobb, vel skal begynne vask av klær snart ihvertfall og hvordan jeg skal få gjort noe av alt det jeg skulle idag skjønner jeg ikke

Noen som vet om jeg bare kan slutte med Wild Yam med en gang når jeg tok to kapsler i går morges og to i går kveld?

Han her pleier som regel spise dem altså. Unntatt fjær og hode [emoji23]
Men jeg vil ikke egentlig ha det INN da. Kan han ikke spise ute?? Håper det dog hjelper at vi tok ham i det, og fjerna fuglen sånn at han ikke fikk spist den her..

Forstår godt at han fant seg annen mat, da.. Ble tom for kattemat i går, hadde bare sånn billig drittmat stående. (så.. De sulter ikke, men det smaker jo ikke godt.. Vil tro det er som å fores på billigbillig kjøpes pizza). Skal få kjøpt skikkelig mat igjen i morgen..
Skjønner du ikke vil ha de inne! Det blir så mye styr. Leit at se ofte skal vise frem byttet sitt slik [emoji23] Blir godt å få skikkelig kattemat igjen da :)

Åjaa. Da skal ikke jeg få deg til å sprekke ved å friste deg i allefall [emoji23]

Skjønner du ikke vil ha de inne! Det blir så mye styr. Leit at se ofte skal vise frem byttet sitt slik [emoji23] Blir godt å få skikkelig kattemat igjen da :)
Ofte er det nok ikke for å VISE her. Bare mer praktisk å spise inne med tak over huet. [emoji14]

Og ja.. Blir nok det

Haha. Sære dyr.
Ja, virkelig.. [emoji14]
Har hatt min del katter gjennom livet. (.. Har jo 5 stk nå [emoji56][emoji56]
Men også har jeg hatt 3 stk som har gått bort.. Pluss at jeg har vokst opp med til sammen 9 katter ellers..
Om jeg teller riktig [emoji85]

Så. Bodd med samlet 17 katter, i løpet av livet. (hvorav 8 stk enda lever)

....
...
Altså. Poenget mitt var, jeg har en masse erfaring med nøyaktig hvor sære katter kan være.

... Ja. Hehe. Favoritt tskjorten min ser sånn ut. Herregud [emoji85]
331257621fe4825791ca12aa1813b13a.jpg

Back
Topp